Mode & Beauty alle pijlers

Heels, heels, heels.

15-06-2010 09:29 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verslaafd aan hakken

naast de tien paar die ik thuis al heb staan, komen er vandaag weer drie paar nieuwe bij

Dus hierbij het Heels topic, om lekker te kletsen over de te geweldige hakken die je bij .. hebt zien staan of gewoon een leuke foto van je nieuwe aanwinsten.
quote:Poeszie schreef op 15 juni 2010 @ 10:22:

[...]

Ik kom er net achter dat je de website ziet als je met je muis boven het plaatje blijft hangen...

Ja maar dan weet je nog niet hoe het model heet...

En ik ben verbaasd te horen dan Louboutins ook écht goed lopen! Veel beter dan Manfield o.i.d. pumps dus?
zijn echt zitschoenen. Sommige schoenen vind ik een beetje ouwelijk
Ha schoenen, heerlijk. Mijn schoenen hebben samen met die van vriend een eigen inloopkast.

Ik ben nu ter plekke mijn favorieten aan het bedenken, lastig! Uhm.. 5 minuten later..

Ik hou van ze allemaal. Heb ook schoenen / pumps in allerlei kleuren soorten en maten. Veel hakken, maar 9 cm sla ik toch echt over, 6/7 is mijn max na 2 gescheurde enkelbanden.
Mijn man en bankrekening zijn zó blij dat ik maat 42 heb, en dus lang niet alle hakken pas.

Ik ben zooo verslaafd aan mooie hakken!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hou niet zo van Manfield eerlijk gezegd.

Heb in m'n kast, naast de Louboutins, nog simpele bruine laarsjes met hak, zo'n 6 cm. (Kan zo gauw geen plaatje vinden.) De rest met hakken is allemaal gestorven..

Dus binnenkort maar weer eens op jacht!

Waar halen jullie eigenlijk graag je heels?
Ik heb ze gevonden, ze zijn 50 euro bij Shoeline en ze hebben ook filialen in veel steden (Arnhem, Breda, Eindhoven Heuvel Galerie, Eindhoven Markt, Den Haag, Tilburg, Heerlen, Den Bosch, Nijmegen, Rotterdam Beurstraverse, Rotterdam Lijnbaan, Utrecht). Hak is 9 cm hoog (slik..)...
Meid! valt nog mee joh!

Ik woon op kamers... Ik heb hier 22 paar.. En thuis bij mijn moeder nog 24...

Ik ben inderdaad ook ongelóóóvelijk verslaafd aan hakken...
Ik vind het soms zo jammer dan ik al bijna 1.90 ben en maat 42 heb... Pas dus lang niet alle hakken en mijn max is toch echt 5/6 centimeter anders toren ik echt boven alles en iedereen uit. En veel pumps staan toch ook veel mooier aan een iets kleinere voet...
Ah, 9 cm, makkie toch? Dat zijn mijn 'daagse' hakken. (10cm)

Mijn luxe hakken zijn 12 cm. En ik ben 1.88.
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 10:40:

Mijn man en bankrekening zijn zó blij dat ik maat 42 heb, en dus lang niet alle hakken pas.

Ik ben zooo verslaafd aan mooie hakken!!Ik had maat 41-42 tot ik correctiezooltjes kreeg omdat ik mijn schoenen stuk liep (links voor, rechts achter) en pijn in mijn voeten had. Nu heb ik geen pijn meer in mijn voeten, geen correctie zooltjes en maat 40
quote:inkjee schreef op 15 juni 2010 @ 10:53:

Ik vind het soms zo jammer dan ik al bijna 1.90 ben en maat 42 heb... Pas dus lang niet alle hakken en mijn max is toch echt 5/6 centimeter anders toren ik echt boven alles en iedereen uit. En veel pumps staan toch ook veel mooier aan een iets kleinere voet... Wat kan jou dan schelen? Je hebt vast ook mooie lange benen. Lekker opvallen joh! Ik ben met mijn hakken aan dus bijna 2 meter. Kan me niets schelen.
quote:Maja82 schreef op 15 juni 2010 @ 10:55:

[...]

Ik had maat 41-42 tot ik correctiezooltjes kreeg omdat ik mijn schoenen stuk liep (links voor, rechts achter) en pijn in mijn voeten had. Nu heb ik geen pijn meer in mijn voeten, geen correctie zooltjes en maat 40 Ja zeg, breng me ff op ideeën.
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 10:56:

[...]

Ja zeg, breng me ff op ideeën. Werd nog vergoed door de verzekering ook!
quote:Maja82 schreef op 15 juni 2010 @ 10:58:

[...]

Werd nog vergoed door de verzekering ook! Aangepaste schoenengarderobe daarna ook?
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 10:55:

[...]

Wat kan jou dan schelen? Je hebt vast ook mooie lange benen. Lekker opvallen joh! Ik ben met mijn hakken aan dus bijna 2 meter. Kan me niets schelen. Maar vind veel schoenen toch mooier staan aan een kleinere voet. Ben altijd bang dat het met maat 42 toch snel wat lomp wordt...
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 10:59:

[...]

Aangepaste schoenengarderobe daarna ook? helaas niet.
quote:Annie Ooi schreef op 15 juni 2010 @ 09:51:

[afbeelding]

Ik vind pumps prachtig maar niet handig met 2 ondernemende banjers waar jet constant achter aan moet rennen. Daarom heb ik een heel stel hoge hakken met bandjes. Beetje in de dansschoenen-stijl zeg maar.

Ik heb zwarte, rode, gele, paarse en grijze hakken. Maar er kan altijd meer bij!!!!!dit is een omaschoen
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 10:54:

Ah, 9 cm, makkie toch? Dat zijn mijn 'daagse' hakken. (10cm)

Mijn luxe hakken zijn 12 cm. En ik ben 1.88. Wow, held! Ik heb een paar hakken van 9 of 10 cm en die draag ik dus amper omdat ik het idee heb dat ik voorover val, haha! En het doet enorm veel pijn na een uur ofzo.. Maar ik moet dus WENNEN! Zucht..
quote:Nici007 schreef op 15 juni 2010 @ 09:37:

Ze zijn nog niet binnen

Ik heb ze zaterdag in de winkel gepast in een andere kleur, omdat ze de goede kleur niet meer in mijn maat hadden. Toen heb ik ze thuis meteen op internet besteld, dus ik hoop (duimen!!!) dat ze vandaag binnen komen.

Ik jat wel even een plaatje van de website!

[afbeelding]dit is echt een omaschoen, hup een paar leuke steunkousen erin en op naar de bingo
quote:inkjee schreef op 15 juni 2010 @ 11:00:

[...]

Maar vind veel schoenen toch mooier staan aan een kleinere voet. Ben altijd bang dat het met maat 42 toch snel wat lomp wordt...

Vind je? Met hakken juist niet, die staan erg slank aan je voeten. Als je nou een paar van deze aandoet in maat 42, ja, dat staat lomp. Maar mooie hoge hakken in maat 42? Nee, echt niet!

O horror PiP
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 11:02:

[...]

dit is echt een omaschoen, hup een paar leuke steunkousen erin en op naar de bingoMeds, jezus, waar heb jij last van joh, vanochtend?
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 11:03:

O horror PiPJa en hier in de Bible belt zijn ze zeer geliefd en worden ook nog steeds verkocht.
quote:Paque_in_Pink schreef op 15 juni 2010 @ 11:03:

[...]

Vind je? Met hakken juist niet, die staan erg slank aan je voeten. Als je nou een paar van deze aandoet in maat 42, ja, dat staat lomp. Maar mooie hoge hakken in maat 42? Nee, echt niet!

[afbeelding]

Mèn Ooit langeleden waren die dingen nog in de mode ook. (en ik had een paar Laat ik het maar op houden dat ik ton te jong was om beter te weten.

@Meds: post dan eens een paar mooie!
Ik wilde deze, maar die hebben ze dus OOK al niet in mijn maat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven