Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 17 juni 2010 om 23:25
Helleu lieve ladies en H_M!
We zijn weer thuis.
Jammer, maar stiekem ook wel weer fijn.
We zijn maar 2 nachten thuis en dan gaan we weer een weekend de hort op.
Nu dus even snel wassen, drogen, strijken, opruimen en weer een tasje inpakken.
Goldie en Marels, gefeleiciteerd met de geslaagden!
Het maakt toch niet uit hoe het diploma gehaald is, het is er!
Ik hoop dat verder alles ok is met iedereen!
We zijn weer thuis.
Jammer, maar stiekem ook wel weer fijn.
We zijn maar 2 nachten thuis en dan gaan we weer een weekend de hort op.
Nu dus even snel wassen, drogen, strijken, opruimen en weer een tasje inpakken.
Goldie en Marels, gefeleiciteerd met de geslaagden!
Het maakt toch niet uit hoe het diploma gehaald is, het is er!
Ik hoop dat verder alles ok is met iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 18 juni 2010 om 08:48
Mogguh
Ben wat suf, ik las, en schreef niks. Da's raar.
Nikki, wel een grauwe dag om thuis te komen vandaag. Nog een weekendje om naar uit te kijken, da's niet verkeerd.
Vandaag:
Gezinsbegeleidster
Vriendin
Kinderen van BSO
Nadenken over of de luchtmachtdag morgen past in mijn portemonnee en tussen de zwemles en een concert.
Even niet nadenken over hoe verschrikkelijk moe ik me voel. Da's voor zondag.
Ben wat suf, ik las, en schreef niks. Da's raar.
Nikki, wel een grauwe dag om thuis te komen vandaag. Nog een weekendje om naar uit te kijken, da's niet verkeerd.
Vandaag:
Gezinsbegeleidster
Vriendin
Kinderen van BSO
Nadenken over of de luchtmachtdag morgen past in mijn portemonnee en tussen de zwemles en een concert.
Even niet nadenken over hoe verschrikkelijk moe ik me voel. Da's voor zondag.
vrijdag 18 juni 2010 om 08:52
Moggû,
We hadden het heerlijk, warm, rustig, zeg maar een luie vakantie.
Sportman natuurlijk niet, die heeft gewoon gezwommen, gefietst en gelopen.
Ik heb gewandeld, gelegen en gelezen.
Ik vind het koud, gistermiddag was het nog wel lekker maar nu.........................
Het is nog vroeg hè Mamz, dan mag je suf doen hoor!
We hadden het heerlijk, warm, rustig, zeg maar een luie vakantie.
Sportman natuurlijk niet, die heeft gewoon gezwommen, gefietst en gelopen.
Ik heb gewandeld, gelegen en gelezen.
Ik vind het koud, gistermiddag was het nog wel lekker maar nu.........................
Het is nog vroeg hè Mamz, dan mag je suf doen hoor!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 18 juni 2010 om 09:04
Mogu lieverds!
Haaiii Nik,fijn dat je weer terug bent!En gelijk weer weg
Geniet ervan!
Gold,gefeliciteerd met dochter!!
Hier is het een zooitje,gisterochtend hadden we nog 2 auto's,nu niks meer!Mijn auto heeft een lekke koppakking en die van vriend doet het gewoon niet meer
Bij mij kost het teveel om te laten maken dus ik ga voortaan op de fiets
Haaiii Nik,fijn dat je weer terug bent!En gelijk weer weg
Geniet ervan!
Gold,gefeliciteerd met dochter!!
Hier is het een zooitje,gisterochtend hadden we nog 2 auto's,nu niks meer!Mijn auto heeft een lekke koppakking en die van vriend doet het gewoon niet meer
Bij mij kost het teveel om te laten maken dus ik ga voortaan op de fiets
vrijdag 18 juni 2010 om 09:10
Ik ben lui, moet van alles vandaag maar heb nog niet veel gedaan.
We moeten boodschappen doen, er is niets meer in huis, om 12 uur moet ik thuis zijn want dan worden mijn nagels gedaan.
Ik wil eigenlijk ook nog naar de kapper, mijn ringen ophalen (in de stad) en vanavond gaan we met de ouwetjes uiteten.
Ik denk dat ik de ringen niet ga halen vandaag.
We moeten boodschappen doen, er is niets meer in huis, om 12 uur moet ik thuis zijn want dan worden mijn nagels gedaan.
Ik wil eigenlijk ook nog naar de kapper, mijn ringen ophalen (in de stad) en vanavond gaan we met de ouwetjes uiteten.
Ik denk dat ik de ringen niet ga halen vandaag.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 18 juni 2010 om 09:29
Mamz je hebt het altijd zo druk. Als ik soms jou lijsten zie, wordt ik al moe als ik het lees.
Nikki dat zijn keuzes die je moet maken.
Je treft het niet met het weer. Bah wat is het frisjes.
Gisteren en eergisteren was dat ook, maar toen werd het later wel lekker weer. Ik denk zomaar dat dat nu niet zo is.
De puppy's doen het prima. Het is genieten met twee van die rakkers in huis. Nog 15 dagen en dan gaan ze naar Frankrijk.
Ik ga stofzuigen. Benieuwd hoe die twee doerakjes daarop reageren.
Nikki dat zijn keuzes die je moet maken.
Je treft het niet met het weer. Bah wat is het frisjes.
Gisteren en eergisteren was dat ook, maar toen werd het later wel lekker weer. Ik denk zomaar dat dat nu niet zo is.
De puppy's doen het prima. Het is genieten met twee van die rakkers in huis. Nog 15 dagen en dan gaan ze naar Frankrijk.
Ik ga stofzuigen. Benieuwd hoe die twee doerakjes daarop reageren.
vrijdag 18 juni 2010 om 09:44
Hoi Niksi Fijn dat je er weer bent
Mamz, luchtvaartdagen hoeft niets te kosten. Zelf brood meenemen en de pendelbus vanaf het station nemen. Die is gratis.
Ze zijn echt leuk Zoeb, de hondjes. Jammer dat je ze weer weg moet brengen maar voor Robo wel heel gaaf
coe, wat balen van de auto's. Koppakking is ene dure hobby idd
Hier vandaag een uitrustdag opeens. Fysiotherapeute is ziek dus dat gooit mijn planning door de war. Nu ben ik opeens niet meer zo actief (want ik was al moe). Gek hoe zoiets werkt.
Wat ik graag wil doen:
- enveloppen afmaken, dan kan het weer van tafel af
- babywasje doen (alweer )
- nog een handdoekenwas (ook alweer )
- naar de markt en naar een middagconcert
- vegen
- vaatwasser uit- en inruimen
Hmz, allemaal dingetjes die best even kunnen. Nog een klein kwartiertje forummen en dan maar wat doen...
Mamz, luchtvaartdagen hoeft niets te kosten. Zelf brood meenemen en de pendelbus vanaf het station nemen. Die is gratis.
Ze zijn echt leuk Zoeb, de hondjes. Jammer dat je ze weer weg moet brengen maar voor Robo wel heel gaaf
coe, wat balen van de auto's. Koppakking is ene dure hobby idd
Hier vandaag een uitrustdag opeens. Fysiotherapeute is ziek dus dat gooit mijn planning door de war. Nu ben ik opeens niet meer zo actief (want ik was al moe). Gek hoe zoiets werkt.
Wat ik graag wil doen:
- enveloppen afmaken, dan kan het weer van tafel af
- babywasje doen (alweer )
- nog een handdoekenwas (ook alweer )
- naar de markt en naar een middagconcert
- vegen
- vaatwasser uit- en inruimen
Hmz, allemaal dingetjes die best even kunnen. Nog een klein kwartiertje forummen en dan maar wat doen...
vrijdag 18 juni 2010 om 10:04
goedemorgen
Nikki, welkom thuis
Mamz, lekker rustig aan, die lijsten van jou zijn veel te lang
Fuss, jij ook niet te hard werken als je zo moe bent hoor
Ik mag geen lijstje maken vandaag van itsman. Want mijn laatste vrije dag en ik ben ook moe. Maar ik doe gewoon een paar dingen stiekem
Nikki, welkom thuis
Mamz, lekker rustig aan, die lijsten van jou zijn veel te lang
Fuss, jij ook niet te hard werken als je zo moe bent hoor
Ik mag geen lijstje maken vandaag van itsman. Want mijn laatste vrije dag en ik ben ook moe. Maar ik doe gewoon een paar dingen stiekem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 18 juni 2010 om 10:20
vrijdag 18 juni 2010 om 10:49
Mijn lijsten te lang
Pff, ik schaam me iedere dag rot dat er weer geen stofzuigen of was opvouwen of zo op staat.
Pendelbus wist ik niet, da's mooi nieuws Heb wel begrepen dat er oordoppen moeten worden aangerukt.
Zoebie, het plezier met je puppies spat van het scherm af in maar een zinnetje. Lijkt me echt kei gaaf, van die schattige hondjes als logeetjes.
Pff, ik schaam me iedere dag rot dat er weer geen stofzuigen of was opvouwen of zo op staat.
Pendelbus wist ik niet, da's mooi nieuws Heb wel begrepen dat er oordoppen moeten worden aangerukt.
Zoebie, het plezier met je puppies spat van het scherm af in maar een zinnetje. Lijkt me echt kei gaaf, van die schattige hondjes als logeetjes.
vrijdag 18 juni 2010 om 11:20
Ja Mamz, jij hebt altijd van die intensieve dingen op je lijstje staan.
Heul wat anders dan effe stofzuigen
Oordoppen zou ik zeker meenemen, een fly-by van een F16 is oorverdovend, maar wel heel gaaf.
It's ga eens even lekker zitten niksdoen!
Nikki, welkom terug
Tuurlijk doe jij even niets, even acclimatiseren
Heul wat anders dan effe stofzuigen
Oordoppen zou ik zeker meenemen, een fly-by van een F16 is oorverdovend, maar wel heel gaaf.
It's ga eens even lekker zitten niksdoen!
Nikki, welkom terug
Tuurlijk doe jij even niets, even acclimatiseren
vrijdag 18 juni 2010 om 11:29
Dat bedoelde ik ook Mamz. Wat MissM zegt. Energievretende dingen en dan kan ik begrijpen dat je geen zin meer hebt in het huishouden. 't Is ook al niet mijn hobby dus ik heb heel vaak werkontwijkend gedrag wat dat betreft.
Maar nu moest ik wel. Dus ik heb de kamer en de gang al gestofd, gezuigd en gedweild en ga zo aan de keuken beginnen.
Daar staan de pannen van gisteravond nog. Blugh.
En ik moet wassen.
Weet je dat puppy's vast goed zijn voor de lijn. Als ik ze even niet zie, neem ik een spurt naar buiten. Er zijn van die heerlijke verstopplekken. En ik moet ze toch zien anders heb ik geen rust.
Maar nu moest ik wel. Dus ik heb de kamer en de gang al gestofd, gezuigd en gedweild en ga zo aan de keuken beginnen.
Daar staan de pannen van gisteravond nog. Blugh.
En ik moet wassen.
Weet je dat puppy's vast goed zijn voor de lijn. Als ik ze even niet zie, neem ik een spurt naar buiten. Er zijn van die heerlijke verstopplekken. En ik moet ze toch zien anders heb ik geen rust.
vrijdag 18 juni 2010 om 11:43
vrijdag 18 juni 2010 om 11:51
Het leuke is dan dat we weer een pooierbak gaan kopen
Ik heb al een mooie gezien,plaatje is uitgeprint om vriend straks onder zijn neus te wrijven.En daar zitten 7 plaatsen in,kan ik Boro en A ophalen op woensdagmiddag
Ik heb vanochtend de auto van mijn ouders geleend en heel veel boodschappels gedaan.Morgen komen er vriendjes van middelste voetbal kijken.
Ik heb al een mooie gezien,plaatje is uitgeprint om vriend straks onder zijn neus te wrijven.En daar zitten 7 plaatsen in,kan ik Boro en A ophalen op woensdagmiddag
Ik heb vanochtend de auto van mijn ouders geleend en heel veel boodschappels gedaan.Morgen komen er vriendjes van middelste voetbal kijken.
vrijdag 18 juni 2010 om 11:53
quote:coeberghmetijs schreef op 18 juni 2010 @ 11:51:
Het leuke is dan dat we weer een pooierbak gaan kopen
Ik heb al een mooie gezien,plaatje is uitgeprint om vriend straks onder zijn neus te wrijven.En daar zitten 7 plaatsen in,kan ik Boro en A ophalen op woensdagmiddag
Ik heb vanochtend de auto van mijn ouders geleend en heel veel boodschappels gedaan.Morgen komen er vriendjes van middelste voetbal kijken.Wat ben je toch een lieffie
Het leuke is dan dat we weer een pooierbak gaan kopen
Ik heb al een mooie gezien,plaatje is uitgeprint om vriend straks onder zijn neus te wrijven.En daar zitten 7 plaatsen in,kan ik Boro en A ophalen op woensdagmiddag
Ik heb vanochtend de auto van mijn ouders geleend en heel veel boodschappels gedaan.Morgen komen er vriendjes van middelste voetbal kijken.Wat ben je toch een lieffie
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 18 juni 2010 om 14:08
Ik heb vriend kunnen overtuigen denk ik
Hij keek alleen een beetje vreemd bij de namen Boro en A en misschien wel tut
Zoeb,doe mij 6 pups dan,er mogen wel wat kilo's af
Ik heb een boze middelste,hij had gedacht dat we vandaag wel naar de Meren zouden gaan en nu dat niet doorgaat zit ie al 2 uur boos op zijn kamer.Lekker blijven zitten denk ik dan maar.
Er staat een enorme strijk naar me te kijken,zo maar eens aan beginnen,bleeehhh!
Hij keek alleen een beetje vreemd bij de namen Boro en A en misschien wel tut
Zoeb,doe mij 6 pups dan,er mogen wel wat kilo's af
Ik heb een boze middelste,hij had gedacht dat we vandaag wel naar de Meren zouden gaan en nu dat niet doorgaat zit ie al 2 uur boos op zijn kamer.Lekker blijven zitten denk ik dan maar.
Er staat een enorme strijk naar me te kijken,zo maar eens aan beginnen,bleeehhh!