3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En cabaretiers nadoen? En daar zelf verschrikkelijk veel lol om hebben?
Wat dacht je van Gilles de la Commentaarlevert, Bi?
Jaja geef de bouwvakkers maar weer de schuld he!!! Tsssss

Minn... das lelijk irritant, ik geloof dat ik dan echt mn mp3speler in mn oren zou stoppen... nou ja... de oordopjes dan
quote:floor72 schreef op 18 juni 2010 @ 23:36:

En cabaretiers nadoen? En daar zelf verschrikkelijk veel lol om hebben?Oh die vind ik altijd zo erg, leuk proberen te zijn met de grap van een ander! Echt, ik kan geen lullo meer horen
quote:minny schreef op 18 juni 2010 @ 23:36:

Wat dacht je van Gilles de la Commentaarlevert, Bi?
quote:Bianca40 schreef op 18 juni 2010 @ 23:36:

Jaja geef de bouwvakkers maar weer de schuld he!!! Tsssss

Minn... das lelijk irritant, ik geloof dat ik dan echt mn mp3speler in mn oren zou stoppen... nou ja... de oordopjes dan Ik heb m eruit gezet, werkt ook uitstekend
quote:floor72 schreef op 18 juni 2010 @ 23:36:

En cabaretiers nadoen? En daar zelf verschrikkelijk veel lol om hebben?Godzijdank houdt ie niet van cabaret!!!!
quote:minny schreef op 18 juni 2010 @ 23:37:

[...]

Ik heb m eruit gezet, werkt ook uitstekend Das dan weer zonde van mn MP3-spelerT
quote:Bianca40 schreef op 18 juni 2010 @ 23:39:

[...]

Das dan weer zonde van mn MP3-spelerT Och, die kun je best eerst van zijn kupke trekken hoor
quote:minny schreef op 18 juni 2010 @ 23:40:

[...]

Och, die kun je best eerst van zijn kupke trekken hoor Uiteraard, daar was ik al vanuit gegaan! Maar dan ligt dat ding zo gebruikersloos in de la!
Als ik 'm eruit zet moet ik zelf afwassen, dus da's geen optie.
Joh, dacht je dat er maar één zo'n exemplaar rondloopt dan? We hadden hier allang vastgesteld van niet
quote:floor72 schreef op 18 juni 2010 @ 23:42:

Als ik 'm eruit zet moet ik zelf afwassen, dus da's geen optie.Ja, das lastig...na de afwas dan?
Nou... zo tijdens het verven van mn olijven-en-witte-wijn-relax-bankje heb ik me toch weer bedacht dat ik hem eigenlijk toch wel ontzettond lief vind!
Ik heb er serieus weleens over nagedacht of ik nou nog weleens op zoek zou willen naar een nieuw exemplaar, maar ik zij bij God niet weten wat die zou moeten doen/hebben wat Bianco niet heeft.
Ohw... ik moet er ook niet aandenken dat ik geen Werper meer heb.
Nog ff houden dan, en genieten van je live news show, tijdens het wijn drinken en olijf kauwen.
en ik heb vaak zat op het punt gestaan om te vertrekken hoor, in het begin van 'ons' en tijdens onwijs stressvolle periodes waarin we allebei diep chagrijnig waren. Ik heb nog weleens vanaf de trap naar boven naar hem geschreeuwd dat ik diep ongelukkig met hem was
quote:minny schreef op 18 juni 2010 @ 23:46:

Nog ff houden dan, en genieten van je live news show, tijdens het wijn drinken en olijf kauwen.

Dat moet inderdaad tegelijk... dat olijf kauwen en wijn drinken.

Eerst de olijf doorbijten (pas op voor eventuele pitten!! ) en dan gelijk een slok witte wijn, lekker mengen en spoelen... mjammiee, een waar smaakorgasme!!!
Ah ja, als ze verder wel lief zijn dan zou het zonde zijn om ze weg te doen. In mijn geval was het slechts grofvuil, beter kwijt dan rijk
Dan zou ik er ook heel gauw klaar mee zijn Min!
Nu heb ik zin in olijven

Maar gelukkig heb ik wel wijn!
Oh.... hier ook enkele serieuze er-op-of-eronder momenten hoor, maar uiteindelijk komen we er altijd samen wel uit.

Ghè.... en als we die verbouwing overleven dan komen we samen een heel eind denk ik.
Pff val weer bij het eten binnen, wil ook olijven met geitenkaas. Wijn neem ik zo.
Floor als je samen een verbouwing overleeft kan je alles aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven