Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, sorry Je ziet het, ben echt suf vandaag
Dat geeft niks als je hoogzwanger bent Fussie



Vriend is boos!!Bij zijn ouders staan nog meer auto's(hoezo verzamelaar) en die krijgt ie niet terug.Ik heb zoiets van,laat gaan,maar voor hem voelt dat heel onrechtvaardig.

Hij is nu dus met een vriend daarnaartoe.Heeft alle papieren bij en belt desnoods de politie,zei hij.Eerder is het al vreselijk uit de hand gelopen dus ik zit hier te zenuwen.

Ik ga de ramen maar zemen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Maar je vriend heeft wel gelijk Coetje. Het zijn zijn auto's en ik kan me voorstellen dat het heel erg frustrerend is als dan de auto's kapot gaan en er staan er nog ergens van jou en je kunt er niet aan. Wat een rare mensen eigenlijk . De rest heb ik maar weggehaald.



Zijn je ramen klaar?
Alle reacties Link kopieren
Ohhh boehoehoe

Was ik bijna klaar en ik druk één verkeerde toets en alles is weg??? Dat kan toch niet????

Ik word gek!!!

en
Alle reacties Link kopieren
Nee Fuss, ze gaan wel samen in de flat wonen. Het is een soort van 'aanleun' systeem war je als cliënt zorg in kan kopen oid.

Nu kan ze nog wel wat zelf, maar dat zal in de nabije toekomst heel anders zijn.



Coe, ik duim met je mee voor die auto's.





Oh boehoehoe

Ik kan echt wel janken.

Een paar uur werk naar de knoppen. Ik was net aan de laatste tekstjes bezig.

En tussendoor moest ik automatisch een paar keer opslaan, dus dan moet het toch ergens zijn? (ps: Het was bij Hema)
Alle reacties Link kopieren
Staat het dan nergens onder Hema op je pc.

Gold ga eens via start naar zoeken - alle bestanden en mappen en dan Hema invoeren. Succes meid. Dit is inderdaad frustrerend.
Alle reacties Link kopieren
Maar het MOET ergens staan. Als je hebt opgeslagen kan het niet weg zijn. Dus geen paniek hé.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 20 juni 2010 @ 15:24:

Staat het dan nergens onder Hema op je pc.

Gold ga eens via start naar zoeken - alle bestanden en mappen en dan Hema invoeren. Succes meid. Dit is inderdaad frustrerend.Dat was een goeie tip. Geprobeerd, maar helaas. Noppes.
Alle reacties Link kopieren
Als ik opnieuw inlog bij Hema staat er nergens bij mijn profiel dat ik 'iets' heb openstaan.
Alle reacties Link kopieren
Gold je hebt toch een programmaatje op je pc moeten installeren om een album te kunnen maken. Wat staat er als nieuw pictogram op je bureaublad?
Alle reacties Link kopieren
Gold doe eens control-alt-delete tegelijkertijd en wat staat er dan bij toepassingen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je ergens iets staan van photo-editor of zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Geen Zoeb.

Alleen prullebak, firefox en adobe reader.

Verder niks nieuws.



Goldman heeft ook al even gekeken. Die is ook bang dat het gewoon weg is. Wel raar dat dat zomaar kan, maar helaas...



Laat maar. Als ik het zie zitten begin ik morgen wel opnieuw.

Nu even niet.
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Maar wel raar hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja, vreemd.

Vooral omdat ik toen ik bezig was regelmatig een melding kreeg of ik op wilde slaan. En daar heb ik steeds voor ja gekozen.

Dan moet het toch bij mijn Hema-profiel nog ergens zijn zou je denken. Maar nee dus.



Ik kap er mee voor vandaag.

Bleergghh..

Ben het helemaal zat. Laptop gaat uit.



Maar bedankt hoor Zoebje. Heel lief van je dat je wilde helpen...
Das wel heel erg balen Goldie!



Ik zet vanavond wel op de bh hoe het afgelopen is.Iig geen auto's.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Even een teletubbie, ik begrijp dat er meerdere zijn die die wel kunnen gebruiken



Vandaag enorm lang op bed gelegen (zinloos, ben bang dat de hoofdpijn vannacht gewoon weer terugkomt) en met de heren naar een skatebaantje gegaan.

En wederom verplicht zonder computer de dag door. Het begint nu niet leuk te worden.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge Coe, wat een toestand.

Er moet toch wel íets aan te doen zijn.als de auto's op vriends' naam staan?



Mamz, waarom verplicht zonder computer?

Balen van die hoofdpijn steeds..



Oudste moet morgen om 8.55 (rare tijd) afrijden voor haar rijbewijs.

Allemaal duimen??
Alle reacties Link kopieren
Het aanknopje van mijn computer doet het niet zo best, Goldie.

Leuk voor Oudste, Goldie, hoop dat ze het haalt, dan is ze klaar met een hele hoop examengedoe.
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag gaat ze Nederlands herkansen.

Van een 6 een 7 proberen te maken.



Maar het zou wel top zijn als ze het morgen haalt.

Als ze net zo nerveus is als bij het theorie dan zie ik het somber in.



Balen van je comp Mamzie.



Ik sluit af voor vandaag. Ga nog even een wijntje drinken bij vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh maisjes...

Ik de laatste en de eerste? Dat gebeurt niet vaak .



Wij staan al fris en fruitig klaar om zo te vertrekken.

Zenuwen bij Oudste vallen tot nu toe mee.

We hopen om een uur of 10 terug thuis te zijn.

Toedels!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Gold, wat ben je vroeg Succes! Hop;elijk straks terug met goed nieuws



Hier draait de wasmachine al, is Zoon naar school en de natte was hangt buiten. Wowwie, ik word nog wel eens huisvrouw

Zometeen cursus borstvoeding, wel leuk. Maar eerst nog eens iets doen aan mijn aambei, mén wat doet dat pijn
Moggu!



Succes voor Oudste van Goldie!Mijn duimen draaien overuren



Fussie,wat doet er zo'n pijn?
Hier zijn de kinderen vrij,morgen ook nog.



Lijstje:

strijken

iets leuks met kinderen
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames



ik was er weer. Even druk met werken en zaterdagavond naar een concert. Vanochtend dus maar even bijgeslapen



Goldie, ik heb aan oudste gedacht. Hoop dat ze het gehaald heeft. En wat goed dat ze van die zes een zeven wil maken



Fussie. waar heb je zo een pijn. Misschien even lekker in bad



ik moet nog even bedenken wat mijn lijstje is buiten werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven