Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Mij stiefpapa slikt ook AD maar het stoppen ging niet goed. Nu slikt hij gewoon weer. Hij is wel leuker met (zegt mijn pa )
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader doet nu ook geloof ik steeds kwart pilletje minder Morrie. Maar het gaat echt niet goed, vind ik. Misschien trekt dat nog bij.

Hij slikt overigens al bijna 20 jaar AD.
Ik vind hubbie Victoria trouwens wel een beeeeeeeeeetje nerderig overkomen zo met die bril. Jammur
Ja nou ach. Ik zou willen dat mijn man zo eens voor me speecht.
quote:remma schreef op 20 juni 2010 @ 21:03:

Mijn vader doet nu ook geloof ik steeds kwart pilletje minder Morrie. Maar het gaat echt niet goed, vind ik. Misschien trekt dat nog bij.

Hij slikt overigens al bijna 20 jaar AD.

O, daar is mijn vader niets bij dus . Het kan wel langer dan 8 jaar zijn, maar 20 jaar toch zeker niet.

Ik merkte dit keer echt gelijk dat het beter ging dan de andere keren. Ik merk namelijk helemaal niet zoveel verschil.
Niet alleen voor haar, maar ook voor beide ouderparen
Ik vond het knap hoor; voor zo'n zaal met alle royalty, in het Zweeds en Engels en zonder briefje
Op de entertainment-pijlert is een topic over het huwelijk. Kun je ook leuk jurken kijken.
Gommes, ik krijg er gewoon traantjes van in mijn ogen. Sentimentele tut die ik ben.
Brr, Pammie, kotserutis ...

Hier een weekend met een heel saaie buurtbbq, tuinverslaafde man (= weinig met kinderen doen en kort lontje) en kinderen die nogal kribbig waren (aandacht-> stieren, geen aandacht -> stieren). Maarja, weer overleefd. Vanavond waren ze voor de afwisseling redelijk lief onder het eten, beetje kletsen, goed eten, niet al te veel zeuren, en dan vraag ik me af waarom ze die band zelf niet leggen, dat bepaald gedrag gewoon meer gezelligheid opleverd.

Sok, ik had laatst ook een 0,0 kg week, hoewel ik aardig gesport en erg op mijn eten had gelet. Maar het was wel mijn menstruatie-week - hormonen kunnen veel met je doen.

Iemand nog een vakantieboektip? Stieg Larsson en C.L. Zafon heb ik dankzij jullie al gelezen.
Oja, dat huwelijk: Daar kan ik ook helemaal van wegzwijmelen. Zo'n weg naar een huwelijk bij de royalties gaat niet bepaald over rozen, ik denk dat ze dat toch heel erg bij elkaar brengt, en dat zie je dan ook op zo'n dag. Ben daar best jaloers op, ik weet niet of ikzelf ooit zo'n emotionele bruiloft bij iemand heb meegemaakt (incl mijn eigen).
quote:remma schreef op 20 juni 2010 @ 21:17:

Gommes, ik krijg er gewoon traantjes van in mijn ogen. Sentimentele tut die ik ben.Je bent niet de enige hoor
Toen onze beste vrienden trouwden vond ik de inzegening in de kerk emotioneel. Hebben we ook een prachtige foto van die dat gevoel weer helemaal terug brengt. Mooi is dat

Is die tuin nou eindelijk klaar Nitro?

Beschuitje valt niet zo lekker Remma. Ik heb het gevoel dat alles bovenin mijn buik blijft hangen. Niet prettig.
Ik hou altijd heel veel vocht vast rond mijn menstruatie, scheelt zo 2 kilo denk ik (ik weeg het niet precies maar merk het aan mijn kleren).

Hmm.. emotionele bruiloft, nu maar even niet, kijk morgen wel even heb even geen zin in emoties.

Dat vraag ik me ook wel eens af Nitro, ze zijn best slim die kinderen, waarom leggen ze zelf dat verband niet: aardig en lief doen = veel gezelliger voor iedereen.

Wij waren uit eten, met schoonvader, zwager en vriendiin en ons vieren, alleen was de bediening uitermate slecht, steeds het verkeerde brengen, drinken vergeten, toetje vergeten, surprise bij toetje van het kindermenu vergeten, en toen stond er ook nog 20 euro te veel op de rekening. Geen succes dus. Het was overigens wel heel gezellig hoor, maar zo slecht bediend worden, da's echt zeldzaam. En uiteindelijk best wel laat thuis hoewel we er al om 17 uur waren, de kinderen liggen er net in.

zit het beschuitje er nog in Pammie?

Wat naar lijkt me dat Remma, om te moeten constateren dat het stoppen met AD weer de verkeerde kant op gaat maar je kan er zo weinig mee behalve zeggen dat jullie het niet zo goed vinden gaan.

Eerst even posten, er zit zoveel vertraging op de lijn dat mijn getypte zin pas een halve minuut later verschijnt, dat is erg irritant.
Ik moet nog strijken, ik heb het al te lang uitgesteld en nu moet het echt echt en heb echt echt geen zin.
Hallowie..... Dank voor de felicitaties!

ff een update:

Vrijdag kinderfeest, heb ze wel eens makkelijker gehad. Er was op school van alles uitgedeeld waardoor we met zeven kinderen met een heleboel rommel zaten, de helft liep weg omdat juf had gezegd dat ze op het plein een ballon konden halen en toen we ze eindelijk bij elkaar hadden begon het te regenen.

Maar.... ondanks miezer (en later regen) was het feestje erg leuk. Picknick was onder de bomen en de kinderen vonden het super (had het ook leuk gedaan, al zeg ik het zelf) speurtocht ging goed en ijs versieren daarna was lekker.

Gister voetbal. In tegenstelling tot wat ik lees werd bij ons grif gekeken. Paul was weg (tennistournooi van werk) en mijn vriendin F. was er en oppasmeisje C. met haar broer en we hebben heel leuk voetbal gekeken. 's Ochtends was ik in de stad, taart halen en gaatjes schieten bij Liz. (Inderdaad, ze heeft twee weken in haar eigen bed geslapen.)

Vandaag 'grote mensen' feest. En natuurlijk vaderdag. Was erg moe want kinderen spoken al een paar nachten (plus door concert en bezoek te laat naar bed) maar gelukkig was het niet al te druk. Nu is de troep weg en hangen we op de bank.

Morgen nog trakteren en dan hebben we het weer gehad... :-)
O en leuk dat ik een copyright mutstitel gekregen heb! Kunnen we wel invoeren als afkorting mts.

mts Elessie

mts Sox etc.

Mag je alleen gebruiken als je bent afgestudeerd in de Mutselarij.
och Es, ik dacht er in de auto nog aan, Belletje te feliciteren (vriendin is ook 20e jarig, vandaar dak er aan dacht) en nu vergeet ik het alsnog.

Dus bij deze: van harte met de kleinegrote Bel
Oh hoi Es, oeps vergeten te feliciteren Van Harte Gefeliciteerd met je grote dochter!! Kinderfeestje klinkt leuk ondanks de regen.

En hoe vond Liz het gaatjes schieten? ging het goed?

Je klinikt opgelucht dat het bijna weer achter de rug is
Brazilië - Ivoorkust 3 - 0

Klinkt gezellig Es maar ook erg druk.

Balen van je etentje Citro.

Ik ga naar bed. Trusten.
Zit net op je blog je bevallingverhaal nog een keer te lezen Es. Toch nog even grinniken. Eruitgewandeld

(Limoen vroeg het laatst ook weer hoe baby;s nou uit de buik komen, worden ze er uit geopereerd ? sommige wel ja, had ook kunnen zeggen dat ze gewoon naar buiten lopen dus
Es, nog gefeliciteerd met Bel. Ik weet nog heel goed dat je hier beweerde naar de bieb te gaan (of was het in de tuin een boek lezen? in ieder geval iets met lezen) en gewoon lag te bevallen. Kinderfeestje, voor mij is het volgende in September, ik maak me er nu al druk om.
he, ben d'r ook nog.

Vanmiddag met paps naar broer geweest en daarna naar verjaardag zoontje vriendin. Sokman was daar met Poek en Slof op de fiets naartoe gereden. Was erg gezellig; Poek heb ik nauwelijks gezien, die was alleen maar aan het rondrennen met de andere aanwezige kinderen (af en toe kwam ze in prinsesse- of zeemeerminnenjurk voorbij) en Slof was ook heel gelukkig met al de autootjes die er waren. en wij hebben lekker gekletst en geBBQ'd. omdat ik reed, was ik BOB en ik vond het niet eens erg, das ook wel goed om te merken.

Balen Pam, dat je zo gammel bent; goed idee om morgen ook nog thuis te blijven; beetje bijtanken kan geen kwaad.

Raar hoor, Citro, dat de bediening zo beroerd was; zo slecht maak je het idd niet vaak mee.

Remma, wat vervelend dat je pa zo slecht reageert op stoppen met AD. het is natuurlijk hartstikke moeilijk, maar jammer dat het idd niet goed lukt. hopenlijk lukt het hem dit keer wel

klinkt als een geslaag verjaardagsweekend, Elessie! en hoe bevallen Liz d'r gaatjes?

ga zo maar eens tukken, trusten!
Hier hebben ze de hand weten te leggen op een 'waar baby's vandaan komen' boekje dus ze weten nu dat de baby uit dezelfde opening komt als waar het zaadje erin gaat. Vooruitstrevend.

Dank voor de felicities.

Gaatjes schieten ging goed, komt nog blogje over. Pffff. ga naar bed. Ben kapot man
Tjee, Nitro, goed geheugen zeg! Ik had inderdaad iets met een boek ja, ik weet het zelf niet eens meer precies...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven