Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
en Jinny werd de weermeter met blijheid ontvangen?, wat hadden de mannen geknusteld?
Dames voor wie langs willen komen;

deze week kan donderdagochtend. Volgende week moet ik het ws alleen doen met kinderen naar school brengen dus dat wordt even pielen en lastig, maar de week dáárna (als het een beetje loopt ) zou het op dinsdagochtend of donderdagochtend kunnen. B en L zijn dat allebei naar school dus heb ik tijd voor jullie.

Ik hoor het wel, gezellig!
Vind je dat niet al veel te snel en te druk dan?
Dat wilde ik ook vragen idd
Wat knap van Juul Bam! Heb je zelf ook gefietst? Dan vind ik het ook knap van jou . Weerstation is zeer goed ontvangen. De zender hangt keurig buiten en het ding binnen. Echt heel handig! De jongens hadden gevingerverfd (met kwast, ze vonden het vies stelletje watjes) en we hadden een hartjes cake gebakken. Erg leuk! Wat kreeg Bamman?
die hartjescake was idd blijven hangen, erg leuk!

Hahahaha, leuk verfen.

Juul had een medaille gemaakt op school ( nou ja, met zijn moeder ) en thuis een fotolijst geschilderd en daar een foto in van papa en zoon die aan het gekkenbekkentrekken zijn errug leuk. En op de achterkant een tekst met dat dat niet kan zo op de foto, en dat ze maar in de herhaling moeten tijdens een heuse fotosessie samen op de hei...
Ja, ik ook op de fiets. op mijn gemakje, want zo hard gaat juul niet, haha. ik moet binnenkort 4 weken op rij op de fiets naar B, dus kon ik vast oefenen
Leuke dingen! En leuk een fotosessie. Daar waag ik me nooit meer aan geloof ik , maar ik vind het echt een heel leuk idee! Ik had ook nog een leuke kaart van Jinnyman en de jongens gemaakt, maar die had vent al eerder gevonden! Dus die staat al even te pronken tussen de kaarten op de kaartenplank. Oen.
Vingerverven met kwasten vind ik wel stoer
Het leuke van deze fotosessie is is dat het buiten gebeurd, en dan in zijn eigen omgeving. Dus hij hoeft niet echt te poseren. Alleen maar leuk spelen..... zal je net zien....X-D
Goeiemorgen!

Zo, kind fijn naar school gebracht door papa en wordt gehaald door oma. Helaas wacht hier een berg (hh) werk..

Schrikken van de week, Mal!! CG heeft ook nog dat soort akkefietjes, schijnt door een vertraagde mondmotoriek te komen.

Hoe is het met de aanvallen van mr. J.? Op vakantie nog?
Amalia, ik heb afgezegd voor jouw kraambezoek, sorry! Ben momenteel alleen maar bezig met de huizen.

Ja, ben nu ook aan het klussen geslagen. Harde buiken zijn niet meer te tellen, maar ik voel me er toch o.k. bij.

Gezellige ochtend in elk geval!
Goedemorgen. Ik las dat er heel mooi weer aankomt!

Wij moeten straks naar het ziekenhuis voor een nieuwe EEG van Mr J, zie er wel een beetje tegenop omdat hij zo'n hekel heeft aan dat opplakken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goeiemorgen!

Spannend Mal, sterkte zometeen!

Ouders hadden wel aardig weer. Wel veel bewolkt, maar ze hebben ook van het zwembad gebruik kunnen maken.

Amalia, ik heb op het andere topic een berichtje achter gelaten voor Viool. Wil meisje alweer drinken?

Hier een druk weekend achter de rug. Zaterdag 3 verjaardagen, gisteren gesport en alle vaders hier gevoederd. Moeders mochten ook mee, dus we zaten gezellig met z'n tienen aan tafel. En vanmorgen werd ik wakker met spierpijn Dat sporten wordt zo overgewaardeerd!
Sportschool Mamax?

Mal, sterkte vandaag!! Moet hij jaarlijks een EEG?

Wanneer uitslag?

Hel, hoe is het met je kikkertjes?

CG heeft gisteren een rijdende legotrein op mijn hoofd gezet. Hij was helemaal vastgedraaid in mijn haar. Familie heeft me bevrijd, ging niet vanzelf, drukten af en toe per ongeluk op het knopje...
rijdende legotrein... Hoe is het nu met je haar?

Ik was naar de sportschool ja. Ik ben nu 2 keer naar BodyBalance geweest. Ik voel dat het wat doet
Helemaal in orde Mamax! Schaar was niet nodig.

Goed zeg, dat sporten. Buikje getraind?

Gezellig met de buurt weer naar voetbal gekeken?

Juud, wat leuk van het rapport! Hoe is het met de wonden, goed genezen?

Huis schoon, mevrouw kan zich straks weer wentelen in alle aandacht.
Zoontje van vrienden vierde z'n verjaardag, dus gezellig daar gekeken. Onder andere buikje getraind, en zo te voelen ook m'n zijbuikspieren, schouders, borst en rug...

Hoe is het nu met het huis? Eind in zicht?
Nog lange niet, nog lange niet!

We gaan dit weekend beginnen met schilderen schat ik zo in. Daarna nog de vloeren etc.

Ik denk een week of 2 voor de uitger. datum verhuizen? Zie het wel.

Heb al wel wat spullen neergezet voor 'als'. Kleine jongetjeskleding voor na de geboorte o.a., grappig hoor!

Morgen partnerles yoga. Ben benieuwd of ie het doet.

Heb jij al zin in schilderen van je muur?
Zin wel, maar we hebben besloten eerst alle bijna-af-maar-nog-net-niet-helemaal klusjes af te maken. In de slaapkamer hebben we nog steeds 2 verschillende kleuren kast staan, die wil ik nog behangen met PIP behang. Dan de trapopgang nog en dan beneden denk ik.

Leuk hè die inimini jongenskleertjes? Oeh, partnerles yoga. Ik vond hem vrij heftig, we kregen een weeendans
O ja, altijd leuk, partnerles. Kijken of hij nog kan puffen. Niet al te zweef? Whoho, een rijdende legotrein! Gelukkig je haar gered dus. Wat hebben jullie gekozen voor vloer (was zo benieuwd na onze betonlook-conversatie )?

Mamax, goed bezig met de body - straks geen rimpeljurkjes meer nodig!

Amalia, voor de verdwaalde kraamtranen en de drinktroubles - gelukkig doet ze het weer!

Sorry, niet bijgelezen verder.
Een weeendans! Geweldig...
Mijn lieffie deed nog wel erg z'n best, maar ik piste bijna in m'n broek . Uiteindelijk een keizersnee, dus we hebben hem niet eens in de praktijk kunnen brengen.
Arme man, zo zo'n best doen en jij hem gewoon uitlachen.....

Nee, daar hadden jullie weinig tijd voor, de weeendans.
Heel Erg Zweef. Als de bevalling niet doorzet, dan moet hij aan de tepels lurken. Heb ik dat al verteld??

Ik doe ook Pilates, dat past denk ik toch meer bij mij.

'Denk je bekken ruimer...' en dat anti-ruggenprik-talk..

Oja, de vloer! Nou, boven grijs met wolkje van Novilon. Helaas, vriend durft betonlook niet aan. Beneden lamelparket a 3600 incl. leggen. Nu twijfel of we ermee akkoord gaan..

Ben jij blij met je vinyl? Veel schoonmaken of valt het je mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven