Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
quote:Jinny schreef op 21 juni 2010 @ 19:29:

Wel een goed teken als hij zich druk kan maken om de inhoud van het werk. Of gaat het wat dieper? Want dan is het verrot.Nee hij is zenuwachtig vanwege meer werken, hij voelt zich nog een beetje verloren daar.
Sneu Mal!! Ik vond het ook vervelend, die plakkers. Het schoonmaken met name. Niet gek dat hij er van overstuur raakte!

Als je even uit de onderzoeken bent, dan kun je er gelijk minder goed tegen he..

Ja, Hel, echt waar!! Zuigen aan de tepel doet de baarmoeder ook voor de bevalling samentrekken. En het lijkt wel een lokkertje haha, maar de dames hadden thuis geinformeerd en bijna alle mannen zijn bang voor melk!

Fijn dat donkere vinyl, hebben wij nu en was ideaal beneden.

Alternatief voor lamelparket hebben we niet. We wensen een houten vloer, massief is nog duurder helaas.

Kunnen de jongens lekker naar buiten met de trampoline, leuk hoor Amalia! Jij al buiten vertoefd? Lekker om je buik kwijt te zijn of is het nog wennen?

Jinny, geeft niet. Ik wil nog reageren op jouw berichtje op de groep! Wij gaan een week of 2 voor de uitgerekende datum over. De planning is stttrrrrrakkk! Domme CV doet alles zelf. Je moet gewoon hulp vragen, maarja perfectionist he.
Oeh Star, een klagende man is niet leuk. Heel andere werksfeer?
Bridges, ik ging babykleertjes klaarleggen en zag het t shirt met 'Meer melk voor jonge helden' ertussen. Die had Ties ook he? Zie het nog zo voor me, klein Tiesje.
Die had Mr J ook. Met zo'n soort coca-cola logo toch?

Compu, lukt het bij CG al een beetje met de zindelijkheidstraining? Hier nog helemaal niet. Slaapje gaat er wel zo nu en dan af tussen de middag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Klopt, met zo'n logo. Ik denk dat ik 'm van Mamax heb, dus 1 van de twee had 'm ook.

Neehoor, hier geen zindelijke CG. Ze haalt poep en plas door elkaar, voelt het niet aankomen en merkt het niet op in haar luier. Ik kan het wel initieren, maar ze is zo dwars. Alles wat moet, dat wil ze niet.

Hoe zie je dat bij mr. J.? Krijg je luiervergoeding?

Lekker dat hij het volhoudt zonder slaapje, geeft je wat vrijheid!

Ik ga haar slapen maar eens aankaarten bij k.a., we moeten toch binnenkort heen. Ze is zo gauw vermoeid.
quote:compu schreef op 21 juni 2010 @ 20:40:

Oeh Star, een klagende man is niet leuk. Heel andere werksfeer?Nee dat valt mee.
Compu, spannend zeg, van die strrrrrrakke planning! Niet eerder bevallen he? Is er een soort speciale training voor het zindelijk maken (vraag ook voor Mal)?

Amalia, leuk een geboortekaartje. Ik ben zo benieuwd! Spannend van die kijkers.

Star, he getsie. Dat soort werkstress is niet fijn nee. Ook niet voor jou. Lijkt me voor jullie samen ook een opgave, om het echt leuk te houden. .
Klopt Compu, ik denk dat ze hem allebei aan gehad hebben.

Amalia, spannend dat je ouder voor de 2e keer kijkers krijgen! Heb jij buiten het forum om nog contact met Chocoladereep? Ik kan het niet echt van me afzetten, begin van de maand dacht ze over een half jaar een derde kindje te krijgen, nu blijkt dat ze niet lang meer te leven heeft. Bizar.

Compu en Mal, ik vraag me eigenlijk hetzelfde af als Jinny. Ik heb laatst bij het CB aangekaart dat Mini er helemaal nog niet mee bezig is en volgens hun is het een samenwerking tussen hersenen en beneden. Dat geloof ik natuurlijk graag, maar als er iets is waarmee ik die samenwerking wat kan stimuleren...
We hebben wel luiervergoeding Compu, maar hier snapt hij het nog niet echt. Hij gaat wel mee op de wc met de andere kindjes en dat vindt hij wel leuk en gezellig, maar verder niet. Hij heeft wel graag zijn luier uit en dan merk ik wel dat hij het aan voelt komen dat hij moet plassen maar hij geeft dat niet aan ofzo.

Misschien dat ze op school er ideeën over hebben.
Dank Jin, we doen ons best
Hai

Wat een naar topic, van Chocoladereep... dat is toch ieders nachtmerrie. HIer ook kippenvel...

Star: voor jullie. Niet fijn als het nog zo spannend is op werkgebied en zo...

Mal: EEG weer achter de rug... Spannend, nu dus wachten op uitslag.

Compu: pfoei, spannend nu dus meeklussen en zo. Hoe ver ben je nu? Shirtje had Ties idd. Vond ik zo'n leuk shirt! Zuigen aan de tepels? Brrr... liever niet in die hoedanigheid...

Mamax: ah leuk, bodybalance! Heb ik ook ooit gedaan, maar hield toen op bij die sportschool. Dat kan ik ook wel weer eens kijken...

Amalia: Ben ook heel benieuwd naar jullie kaartje! En gaat snel al hè... Kraamweek voorbij... Spannend van de kijkers!
Jee ben jij laat Bridge!
Maandag Star. Naailes... Nog even rustig bijlezen en dan bedje in...

Jij ook dan trouwens.
Ik ben wel vaker laat
Goedemorgen, de zon schijnt
Zwaai, ik ga zo mee op schoolreisje
Hier een koortsig mannetje thuis. Schopt m'n hele planning in de war Ik zou me vandaag inschrijven voor BodySlim, hopelijk is hij morgen weer beter, hij krijgt alweer meer praatjes.

Vent heeft Maxi naar school gebracht, die vind het wel leuk volgens mij, zo'n ziek broertje

Veel plezier op schoolreis Mal! Jullie hebben mooi weer!

Bridge, ik heb wel ontzettende spierpijn zeg!

Star, balen dat Starman er zo tegen op ziet. voor jullie.
Veel plezier Mal, mooie dag!

Waarom vindt hij een ziek broertje leuk?
Omdat vent hem nu naar school bracht. Dat gebeurt niet vaak.
Ah zo!
Goedemorgen!

Mamax, beterschap!

Mal, veel plezier. Leuk dat schoolreisje. Waar gaan jullie heen?

Bridges, hoe gaat het bij jullie?
quote:Star schreef op 22 juni 2010 @ 08:15:

Goedemorgen, de zon schijnt Jaaah, hier ook!
Mamax ze was even op het andere forum. Geen nieuwe dingen. Wat er is weet ik niet. ze zit ook niet op de hyvesgroep dus weet verder niets. Het is vreselijk, onbegrijpelijk.
Ik ben weer terug zeg, pffff, helemaal uitgeput

Was wel heel leuk (grote speeltuin) dus ik heb 3 uur achter Mr J aan lopen rennen.

Mamax, sterkte met de zieke man!

Star, heeft man nog wel gesprekken met de Arbo-arts over hoe het gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven