Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Ja nummer 11 natuurlijk. Daar op dat hoekje met de brandweer in de achtertuin in het dorp van Coe.

Dat snappen jullie toch wel?



Wij gaan zo vertrekken. Vannacht slapen we in Arnhem bij die familie van die grote vogel.

Ik kan nou niet zeggen dat ik er echt heel erg veel zin in heb, maar oke, het is mooi weer dus het kappie kan lekker open (niet als we over de snelweg scheuren).

En daarna bijkomen in de bierstube dus ik overleef het wel .



:Zwaai: Dag lieverds.
Alle reacties Link kopieren
Toch veel plezier Goldie!



Wie weet wat we moeten eten vanavond?

Wij weten het niet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nog een keer asperges Nikki,zaterdag hier iig de laatste verkoopdag.

Ik heb rijst met prut op en nu slagroomijs met verse aardbeien



Ik gooi het wel op de bh
Goldie,veel plezier!!En kijk uit met dat gescheur
Alle reacties Link kopieren
Asperges? :kwijlsmiley)

Nu kan het nog!



En nu ben ik echt weg

Zoef zoef
Alle reacties Link kopieren
Oh wat Coe zegt dus.



Alle reacties Link kopieren
Nee 2 dagen achter elkaar vind ik een beetje té.

Ik denk dat ik morgen nog wel even bij de groentenman langs ga.

Wat voor prut zat er in de rijst?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
En ja ik heb een Acer.Gelijk de laatste keer ook trouwens
Alle reacties Link kopieren
Slaapt ze nou bij Pino?



coe, zijn er zaterdag nog asperges te halen? Heb ze veel te weinig op dit jaar



Hier wordt het salade nicoise en stokbrood. Ik ga tonijn eten, het mag wel in de krant
Kipfilet,knoflook,prei,champignons,reepjes omelet,tauge,hamreepjes.Was lekker!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Ik denk dat ik maar niet meer op de uitknop druk. Hoewel, niet kunnen forummen is naast erg irritant ook best handig.

Coebergh, twee gegadigden zijn toch best nog wel veel (zeker als het een supermooie woning is)... gaat duimen.

Kalkar gedoe gemist (waar stond dat dan?)

Veel plezier, Goldie, al voelt het nu nog niet zo.

Yonna en Happy, van harte!



Hier doe ik het heel rustig aan. Wel gezwommen Morgen weer naar de huisarts, al is het de vraag of hij echt een oplossing voor die hoofdpijn heeft.
Pino?Die van Sesamstraat?



Zaterdag is hier in durp de laatste dag en ze zeiden vandaag dat je beter kunt bestellen ivm verwachte drukte

Daar had ik geen zin in dus eet ze morgen.
Alle reacties Link kopieren


Pino!



Wat ik hier nog doe?

We hebben toch maar besloten nog met de meisjes thuis te eten.

Ik bak frieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:fussie schreef op 23 juni 2010 @ 19:00:

Slaapt ze nou bij Pino?





Ik ken ook geen andere vogel, dus ik denk het wel.

Misschien zien we ze nog een keer op tv.



Ik ga maar eens fietsen richting supermarkt, ik heb nog steeds geen idee.

En geen trek maar dat komt door de maltesers.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
De vogel van deze familie:

Alle reacties Link kopieren
Of trap ik er nou met alle twee mijn voeten in?
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh, die!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb spaghettispul gehaald, lekker makkelijk.

Met gehakt, daar heeft Sportman een hekel aan.

Maar ik mocht moest kiezen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die is er ook nog Kon me er echt geen voorstelling bij maken, familie van een grote vogel.



Nik, dan heeftie pech toch?

Ik heb lasagne gemaakt voor in de vriezer, voor na de bevalling



Heb net even Omrop Fryslan gekeken voor dat verhaal van die man die al 4 jaar dood in huis lag. Raar verhaal hoor.
Alle reacties Link kopieren
Had je echt geen idee Fuss?

Wij hebben afgelopen weekend ook bij die Pino's geslapen.



Ik las het net op teletekst, dat verhaal over die man. Heel vreemd, eng en goor.



Omdat ik het moest/mocht verzinnen werd het gehakt.

Lekker joh, om zo af en toe gemeen te doen.

Ik denk dat we het morgen ook nog wel een keer kunnen eten en vrijdag (als ze er nog zijn) asperges en zondag wil ik wel bbq-en.



Handig vast wat eten in voorraad!

Je bent goed bezig!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Môgge allemaal,



Was iedereen uitgeput van de warmte of zo. Het is hier zo rustig geweest gisteravond.

Nik lekker drie dagen hetzelfde. Krijg jij dan geen commentaar?

Hier hebben ze volgende week ook nog asperges en dan is het afgelopen. Het zal toch niet zo zijn dat het deze week al is afgelopen hé. Ik heb het nog nagevraagd.Voor Robo om mee te nemen.



Lach me rot om dat slapen bij Pino.



Griezelig zeg. Je vraag je af hoe het mogelijk is dat iemand vier jaar dood kan zijn zonder dat iemand het merkt. De post moet toch uitgepuild hebben. Ik maak me al zorgen als ik mijn buurman een dag niet zie en/of hoor.



Gisteren mijn overbuurvrouwtje eens duidelijk gezegd dat als er 's nachts iets is met haar zoon en ze onverwacht weg moet, dat ze aan moet bellen dat ik dan wel even bij haar kleine meid blijf. Nu laat ze het kind alleen omdat ze niet anders kan. En dan heeft ze alleen maar stress. Ze vond het erg fijn een geruststellend gevoel. Daar ben je toch buren voor.



Mijn pc moet opnieuw opstarten ik krijg een vervelende melding steeds.

Toedeledoki
Mogu!



Het zonnetje schijnt!!Ondanks dat ik beroerd heb geslapen ben ik hartstikke vrolijk

Mijn moeder komt mij en Ukkie zo halen en dan gaan we naar de stad.



Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Zo ben er weer en ik heb een lijst. Ik moet één en ander doen vandaag en dat mag ik niet vergeten.



Werken

Pasfoto's laten maken

Paspoort aanvragen

Keuken schrobben

Kamer stofzuigen en dweilen

Wassen en drogen.

Vanmiddag naar de pedicure.



We hebben gisteren de puppy's natgemaakt omdat ze het zo warm hadden. Gingen ze nat even lekker zitten graven. Ze zagen er niet meer uit. En dat rollebolde natuurlijk gewoon de keuken in. De kamerdeur had ik wijselijk dicht.

Als je nu mijn keukenvloer ziet is het net of ik al een jaar niet meer heb gedweild.

Maar ik heb dan wel eer van mijn werk.
Ik geniet van je Puppy verhalen Zoebie!

Je zal ze nog wel gaan missen als ze eenmaal op plaats van bestemming zijn.Of neem je er dan zelf nog 1?

Succes met het soppen van de keuken
Alle reacties Link kopieren
moggu ik sta al 20 minuten re wachten tot er iemand komt opdagen , wat een ellende zeg. oh daar komt iets aan, ik ga naar binnen . bye
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven