3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Ik ben het wel met je eens Bam, maar je (je bedoel ik algemeen) kunt ook niet verwachten dat een ander rekening kan houden met hoe iets op een bepaald moment bij een ander kan vallen.

Dus ook voor degene bij wie iets verkeerd valt is het even de taak om te denken en te relativeren voordat er een reactie neergezet wordt.

Nogmaaals, dit allemaal in zn algemeenheid he, want dat van gisteren snap ik nog steeds niet.
Het enige wat me opviel in het 'stukje' Sgaap was dat zij iets zei en jij (Bam) en Min daar direct over vielen. Het zal wel iets zijn wat bij 1 van jullie gevoelig ligt en natuurlijk is het prima dat er gereageerd wordt, maar er met zn tweeen op inspringen vond ik een beetje overdreven. Of was het iets dat bij allebei gevoelig lag?
Maar goed, over tot de orde van de dag?

Ik ga nog even een paar intelligentie-testjes oefenen. Van die nummerreeksen en figurenreeksen. Het schijnt dat ze daar vanmiddag bij de sollie aan kunnen zien of ik technisch inzicht heb
Ook even in het algemeen:

Je hoeft er geen rekening mee te houden in d ezin dat je niks kan posten maar als iemand je erop wijst dat het wat lastig valt dan hoef je niet meteen weg te rennen toch.

je kan ook zeggen "Oke jammer dat het zo valt maar zo was het niet bedoeld" en gewoon gezellig verder gaan?

Die lange tenen hier vind ik lastig, wil anders iedereen weer schoenen aan doen ipv slippers misschien dat dat helpt tegen snel op de tenen getrapt zijn.
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 09:53:

[...]

Dat vind ik ook jammer en wat mij betreft niet nodig.

Je mag van mij alles zeggen hoor maar soms is het even lastig en dat mag ik best aangeven toch?

Als we daar al niet normaal mee om kunnen gaan waar staat dan dat hele 3000 nog voor?

Het lijkt hier tegenwoordig af en toe wel een kleuterklas, ligt het aan het weer of zit er een bug in het topic?

Snap geloof ik niet helemaal wat je bedoeld..

Bedoel je dat je mijn reactie niet nodig vind?

Tis nog vroeg.. ben nog niet echt wakker.
Goedemorgen, wat een weertje hé?

Zo mag het van mij de rest van de zomer blijven.
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 10:22:

Je hoeft er geen rekening mee te houden in d ezin dat je niks kan posten maar als iemand je erop wijst dat het wat lastig valt dan hoef je niet meteen weg te rennen toch.

je kan ook zeggen "Oke jammer dat het zo valt maar zo was het niet bedoeld" en gewoon gezellig verder gaan?

Die lange tenen hier vind ik lastig, wil anders iedereen weer schoenen aan doen ipv slippers misschien dat dat helpt tegen snel op de tenen getrapt zijn.Helemaal mee eens!
quote:zusenzo schreef op 24 juni 2010 @ 10:23:

Goedemorgen, wat een weertje hé?

Zo mag het van mij de rest van de zomer blijven.ook al mee eens!
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 10:18:

Het enige wat me opviel in het 'stukje' Sgaap was dat zij iets zei en jij (Bam) en Min daar direct over vielen. Het zal wel iets zijn wat bij 1 van jullie gevoelig ligt en natuurlijk is het prima dat er gereageerd wordt, maar er met zn tweeen op inspringen vond ik een beetje overdreven. Of was het iets dat bij allebei gevoelig lag?

Bi ik heb maar één heel normale posting erop gereageerd dus ik sprong nergens op.

Wat Min doet is niet mijn verantwoording die is groot oud genoeg om zelf te weten wat ze typt dacht ik.
Hmm ik ga eerst maar eens ff lezen
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 10:20:

Maar goed, over tot de orde van de dag?

Ik ga nog even een paar intelligentie-testjes oefenen. Van die nummerreeksen en figurenreeksen. Het schijnt dat ze daar vanmiddag bij de sollie aan kunnen zien of ik technisch inzicht heb

Een soort van IQ test?

Dat zul je toch zeker niet in je sollicitatiegesprek krijgen!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 juni 2010 @ 10:22:

[...]

Snap geloof ik niet helemaal wat je bedoeld..

Bedoel je dat je mijn reactie niet nodig vind?

Tis nog vroeg.. ben nog niet echt wakker. Nee Appel dabedoelik nie.
Waarom stinkt het hier altijd zo vreselijk als het mooi weer is? Zo kan ik niet lekker buiten zitten.
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 10:25:

[...]

Nee Appel dabedoelik nie.Oke!
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 10:27:

Waarom stinkt het hier altijd zo vreselijk als het mooi weer is? Zo kan ik niet lekker buiten zitten. Naar poep en pies?
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 10:22:

Die lange tenen hier vind ik lastig, wil anders iedereen weer schoenen aan doen ipv slippers misschien dat dat helpt tegen snel op de tenen getrapt zijn.

Eens met het vetgedrukte...

oneens met de schoenen ipv slippers!!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 juni 2010 @ 10:28:

[...]

Naar poep en pies?

Nee mijn buren stinken!

Ik woon naast een weiland.
Ik heb het gewoon lekker verder over het mooie weer.

Zijn ze aan het gieren bij jou BAM of zijn de huisdieren aan het gieren geweest
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 juni 2010 @ 10:24:

[...]

Een soort van IQ test?

Dat zul je toch zeker niet in je sollicitatiegesprek krijgen!

Ja dus wel.. het kan zijn dat ik hem na het gesprek krijg als het gesprek goed verlopen is. Het kan ook zijn dat ik hem ervoor al krijg.

Maar ik heb er weer eentje geoefend... 12 van de 15 vragen goed

En die drie die ik fout had, was ik het niet mee eens! Volgens mij had ik het goed dus ik ga nog even zoeken of er een 'vragen aan mod' topic is op die site!
Of ben ik het gewoon zelf?

Binnen stinkt het ook al...

*gaat maar es douchen*
BAM gewoon Vicks onder je neus.
quote:mamalief schreef op 24 juni 2010 @ 10:32:

[...]

Nee mijn buren stinken!

Ik woon naast een weiland.

Dit schijnt een neusklem te zijn.

Niet charmant, wel handig!
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 10:32:

[...]

Ja dus wel.. het kan zijn dat ik hem na het gesprek krijg als het gesprek goed verlopen is. Het kan ook zijn dat ik hem ervoor al krijg.

Maar ik heb er weer eentje geoefend... 12 van de 15 vragen goed

En die drie die ik fout had, was ik het niet mee eens! Volgens mij had ik het goed dus ik ga nog even zoeken of er een 'vragen aan mod' topic is op die site!

Heel veel succes!
Bam daarom voor jou ook sorry

......
Heb ik dat?!
In Akkrum heeft een boer de giertank per ongeluk midden in het dorp opengezet (misschien is de wind jullie kant op?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven