3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
quote:minny schreef op 24 juni 2010 @ 21:10:

[...]

Dat heb ik NIET gezegd. Misschien kwam het verkeerd over, maar dat heb ik NIET gezegd!!

Ik heb het woord underground niet eens gebezigd! Weet je wat, ik ben blij dat ik die verwijderde posting heb bewaard. Zal m eens opsnorren en dan mag jij van die drie zinnen dat hele verhaal knutselen.Snor 'm maar op!
quote:floor72 schreef op 24 juni 2010 @ 21:07:

Wat zullen we nou krijgen?

Jij quote mij vanmiddag op mijn vraag waar jij je eigenlijk mee bemoeit en vervolgens refereer jij aan postings underground en wek je de suggestie dat ik daar 'rare' dingen zeg. Hoe haal je het in je hoofd? Ik heb daar niks verkeerd gezegd. Dat weet jij heel goed.En dat heb je niet eens gezegd, dus ik denk dat we wel vastgesteld hebben hoe correct jij je herinnert wat er gezegd is.
Blijkbaar heb jij het in je hoofd verdraait en opgeblazen, maar ik heb net uitgelegd hoe ik het bedoelde. Inderdaad, wat zullen we nou krijgen zeg.
quote:minny schreef op 24 juni 2010 @ 21:11:

[...]

Door het hier te posten is het mede mijn zaak gemaakt. Wil je dat ik mij erbuiten hou? Hou mij er dan ook buiten en de rest achter de schermen.Door mij te quoten met dit antwoord suggereer je dat ik van alles 'bespreek' achter de schermen, zonder dat dat 'voor' de schermen duidelijk is en dat is niet waar.
quote:minny schreef op 24 juni 2010 @ 21:14:

Blijkbaar heb jij het in je hoofd verdraait en opgeblazen, maar ik heb net uitgelegd hoe ik het bedoelde. Inderdaad, wat zullen we nou krijgen zeg.Ik blaas de boel op?
quote:floor72 schreef op 24 juni 2010 @ 21:18:

[...]

Door mij te quoten met dit antwoord suggereer je dat ik van alles 'bespreek' achter de schermen, zonder dat dat 'voor' de schermen duidelijk is en dat is niet waar.Ik heb net uitgelegd wat ik ermee bedoelde, je was sowieso algemeen en de rest betekent de rest van het verhaal/verkneukel. Als je me niet wil geloven dan vind ik dat jammer maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me nog verder te verdedigen.
Tot hoe laat duurt het voetballen?
Nog een uur Bankje (en daarna nog 3,5 napraten en analyseren)
kwart over 10 Bankje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoezo?
Dan weet ik hoe laat ik kan gaan slapen zonder wakker getoeterd te worden.
Als Hart van Nederland begint kun je rustig naar bed Bankje
Woonbegeleidster wad hier vanmiddag...

Vond het wel stoer dat ik naar Finland ga...

Maar vroeg zich wel af of ik niet verliefd aan het worden was...
Waarom heb je een woonbegeleidster (niet antwoorden als je niet wilt hoor).

En denk je zelf dat je verliefd aan het worden bent?
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 21:03:

Kijk jij geen voetbal Boarder? Nope. Ik heb er helemaal niets mee. Sport liever zelf dan dat ik het kijk
Ik verdedig me alleen als ik me onrecht voel aangedaan. Dat was nu het geval. Jij quote mij met een verhaal waarin je suggesties doet van gesprekken van achter de schermen? Jij weet heel goed dat ik dat ik daar niks anders zeg dan hier....
quote:boarder schreef op 24 juni 2010 @ 21:29:

[...]

Nope. Ik heb er helemaal niets mee. Sport liever zelf dan dat ik het kijkEn wat voor sport doe je dan?
quote:floor72 schreef op 24 juni 2010 @ 21:30:

Ik verdedig me alleen als ik me onrecht voel aangedaan. Dat was nu het geval. Jij quote mij met een verhaal waarin je suggesties doet van gesprekken van achter de schermen? Jij weet heel goed dat ik dat ik daar niks anders zeg dan hier....Ik heb meerdere malen uitgelegd hoe ik het wel bedoelde. Als jij vast wil houden aan jouw versie dan moet je dat zelf weten. Ik blijf het niet zeggen.
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 21:31:

[...]

En wat voor sport doe je dan? dat staat op zijn avatOr
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kijk ook geen voetbal hier....

Wist wel dat er net een goal viel...want men juichde hier op het plein...
quote:rosanna08 schreef op 24 juni 2010 @ 21:33:

[...]

dat staat op zijn avatOr Hij is vanavond toch niet wezen waterskieen/wakeboarden?
Ik kijk wel voetbal hoor

Maar heb mn plop-muts afgedaan, was te warm
Dank je CN ,heb hier niks gehoord , ik kan nu rustig gaan slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven