***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Oh wat erg.

Kom op Robbie!!!!!

Heel hartelijk bedankt voor het op de hoogte brengen.

We gaan hier heel hard duimen.
Kom op Robbie!
OMG...kippenvel...ik had zo gehoopt dat het vanmorgen weer een beetje beter zou gaan met Robbie. Wat een nachtmerrie voor jullie.

We denken hier aan jullie en zullen allemaal ons best doen met duimen en positieve gedachten voor Robbie!!
omg, wat erg wat eng. Ik ga een kaarsje voor hun 3en branden. Heb verder geen woorden. (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Hier een update, misschien dat Xaloy het zelf hier ook neerzet, maar ik weet dat jullie net zo in de zenuwen zitten als wij.

Er staat hier internet in UMCG!

OK: Robbie ligt nu in de MRI, daar mag ik niet bij zjin, heb dus een half uurtje de tijd. Robbie kreeg vanancht om 1 uur heftige stuipen, ze kregen hem er niet meer uit, ondanks meerdere rustgevende medicijnen. Contact opgeneomen met de collega's in Groningen, zij zeiden dat hij onder narcose gebracht moest worden, daarvan zouden de stuipen wel stoppen, en dan vervoer naar Groningen. Om 3 uur onder narcose gebracht, om 5 uur naar Groningen gebracht. Dus Robbie ligt nu diep onder zeil aan de beademing in de IC, er wordt gezocht naar de redenen voor deze plotselinge onverwachte complicatie. Ze denken aan een hersenbloeding, een abces of een andere neurologische complicatie. Maar ze weten nog niets. Robbie zit vol met buizen, draden en allerlei shit, het is een afschuwelijk gezicht.

We kunnen hier waarschijnlijk overnachten in het Ronald macdonald huis, dus wij blijven ook even hier.

Het is net een slechte film. Ik voel me afschuwelijk.

Ga nu weer. Weet niet wanneer ik hier weer even de tijd heb. HOewel ik aardig wat tijd hebt omdat ik steeds weer moet wachten op onderzoeken en daar niet bij mag zijn. Compli ligt even te slapen in een hokkie, hij heeft natuurlijk de hele nacht geen oog dichtgedaan, ik alleen van 10 tot 2.

God ik ben nog nooit zo bang geweest.
Livingston, bedankt voor de info!

Wat een vreselijk, vreselijk nieuws... Robbie, zet hem op jochie!!!
Dank je voor de update Livingstone.

Wat afschuwelijk, kom op lieve kleine Robbie!

Heel veel sterkte voor jullie lieve Xaloy en Compli!

Jullie zijn niet uit m'n gedachten...
Robbie, hou vol, hou vol! Wordt beter!

Xaloy en Compli, jullie ook, hou vol, we denken aan jullie.

sterkte!
Ik weet niet wat ik moet zeggen... Blijf hier maar checken voor nieuws, vind het zo erg! En ik wil jullie zoveel sterkte wensen maar woorden schieten gewoon te kort. Als we iets konden doen om dit weg te nemen zouden we het nu allemaal doen...

Livingston, ben blij dat jij ons op de hoogte houdt. Wat een horror voor kleine Robbie, Xaloy en Compli..
lieve Xaloy, Compli en Robbie

Wij duimen ons suf dat deze nachtmerrie maar snel voorbij zal zijn.

Robbie, kanjer zet hem op.

liefs van ons
Oh wat erg! Wij duimen hier ook hard voor Robbie.

Livingstone en Siensien, bedankt dat jullie ons op de hoogte houden.

Heel veel sterkte Xaloy & Compli!
oh, verschrikkelijk!!! Kom op Robbie, vecht er tegen!

Xaloy en Compli, nogmaals heel, heel veel sterkte!
wat verschrikkelijk dit.......

wij leven erg mee, Xaloy, Compli en Robbie; sterkte!
Och jee, wat een schrik dit!

Ik dacht dat het weer wat beter ging en nu ineens dit....

Heel veel sterkte
Heel veel sterkte daar, en mijn gedachten zijn bij jullie
Ah neeeee! Wat een vreselijk nieuws! Ik kan geen woorden vinden om jullie een hart onder de riem te steken.

Lieve Xaloy en Compli, ik hoop vanuit mijn tenen dat het snel beter zal gaan met Robbie. Ik kan me niet indenken hoe jullie je moeten voelen. Heel veel sterkte van ons.

Robbie, lieverdje, je kan het!
Xaloy en Compli ik wil jullie heel veel sterkte wensen..

Ik weet dat ik weinig meer kan doen dan duimen maar ik woon in de stad Groningen dus mocht ik iets voor jullie kunnen betekenen dan laat het maar weten..

Robby kleine/grote kanjer kom op en vecht....
Ik schrik me wezeloos van de berichten. Wat verschrikkelijk.

Robbie, kleine dappere man, zet 'm op je kunt het!

Lieve Xaloy en Comli, sterkte. We denken aan jullie.
Oh wat erg! Eén grote boze droom.

Compli, Xaloy en Robbie, jullie zijn de hele tijd in onze gedachten. En dat jullie maar snel wakker mogen worden en deze boze droom afgelopen is.
even snel, zit op school maar kan het niet laten om zo af en toe te kijken of er al nieuws is!

Livingston; fijn dat je ons op de hoogte houd! Weet eigelijk ook niet wat ik moet schrijven, alles lijkt nu zo onbelangrijk!

Kom op robbie, ik blijf duiimen!!!!
Net met Xaloy gesproken, ze kwam ons opzoeken op de poli. Potverdorie wat een ellende. Heeft iemand haar email adres voor me? Ik zou haar graag willen mailen en van dienst staan. Wij wonen tenslotte vlakbij!

Xaloy en Compli: Ajb kop d'r bij h'e! En GA ervoor!

Robbie lieve jongen: slaap maar lekker, papa en mama zijn vlak bij je, en het komt goed, echt.

X
(had Xaloy gsmst voor eventueel slaapplekje aangezien ik vlakbij umcg woon.)

Ze smste terug dat Robbie nu stabiel is, en dat ze allerlei hersentesten afnemen op het moment. Ze hoopt vanmiddag meer te weten.
waar kan ik het heen mailen Zoyla?
zoylala@hotmail.com

Had Xaloy ook al een slaapplek aangeboden, maar begreep dat ze in het Ronald McDonalds logeren.

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven