***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos en Zoyla, jullie zijn ook lieverds zeg!

Zoyla, hoe gaat het nu met Iris? In het begin heb ik je topic gevolgd (en maar een berichtje gepost, schaaam!), maar ik ben de draad een beetje kwijt.
onderweg
http://images.google.nl/i...m%3D10%26hl%3Dnl%26sa%3DG
Heeee, wat is dit nu weer! Ik wilde even een kaarsje laten zien, maar ik krijg alleen maar de link!

Xaloy, deze link is dus een kaarsje voor Robbie!
Yasmijn heeft op het moment geen pc maar zal het hier via mij laten weten als er meer nieuws komt.

Ondertussen zijn onze gedachten bij Robbie en papa en mama.....
Wat een afschuwelijke nachtmerrie.

Andijviemeisje, ik denk aan jullie allemaal en hoop zó dat Robbie nu stabiel blijft. Heel veel sterkte.

een kaarsje voor Robbie van ons allemaal!
Wat een nachtmerrie! Heel veel sterkte Xaloy en Compli.

Robbie, zet 'm op!
Wat een nachtmerrie, en wat een roetsjbaan waar xaloy en compli in een worden geslingerd, heb er geen woorden voor .... wat verschrikkelijk :(

Ik duim hier vanuit Belgie dat alles ok komt met Robbie !!
Pfff, ik ben de hele dag al zenuwachtig...jullie zijn steeds in mijn gedachten, ik hoop zo op goed nieuws voor Robbie. Hebben jullie ondertussen al een arts gesprokejn of in ieder geval meer uitleg gekregen?
Nog geen nieuws. Ik heb mijn tel onder handbereik. Heb Xaloy wel even gesproken vanmorgen.

De taxichauffeurs van vannacht verdienen ook alle complimenten. Mijn vriend en ik werden wakker gebeld door Compli en ik belde een taxi want we waren de kroeg ingeweest en hij was er binnen 3 min en toen hebben we X opgehaald van huis en als een gek naar het ziekenhuis. We hadden geen geld op zak, geen probleem. Later weer met die taxi naar huis van X en C om haar spullen op te halen en de hond en C's auto, en binnen no time stond er een tweede chauffeur voor de auto van C en weer terug naar ziekenhuis. Geld was geen enkel probleem, er zijn belangrijker dingen.

Er bestaan meelevende mensen, taxichauffeurs die je helemaal niet kent.

En wat idioot dat traumahelicopters 'snachts niet mogen vliegen. Dat 'verstoort de rust van de burgers'.

te gek voor woorden.

Ik heb zelf nog geen internet, maar als ik wat hoor bel ik het door en zal iemand het wel voor me hier posten.

Sterkte allemaal.

Robbelepopje, you go!!!!
Geen bijzonderheden
Jeetje Yasmijn, wat een stress vannacht. Top dat er gelukkig nog mensen op de wereld zijn die onbekenden in dit soort situatie's gewoon helpen, no questions asked...

Waanzin dat die traumaheli's niet vliegen s' nachts! Wat is er nou belangrijker....
Xaloy en man; Ik huil!

Wat moet dit erg zijn!

Heel veel kracht voor jullie!

(mijn zusje heeft een soortgelijk traject doorlopen toen ze twee was. Ze is nu 21, bijna afgestudeerd en woont samen, niks aan het handje. Ik wens jullie Robbie met heel mijn hart hetzelfde toe!)
Yasmijn! Wat een verhaal!

Jemig de pemig, je zou toch een actiecommite op gaan richten om traumaheli's te laten vliegen 's nachts. Krankjorum gewoon. Ambulances mogen toch ook rijden, met sirenes aan?
Gelukkig zijn er nog goede mensen op de wereld..

Idd belachelijk van die traumahelicopters! Alsof er elke nacht 10 helicopters over je huis heen vliegen! Belachelijk gewoon. Ik begrijp hieruit dat Robbie per ambulance en niet per helicopter naar groningen is gebracht!?

We wachten verder op nieuws.....
Ja precies! Mijn moeder wil een stuk in de krant schrijven over die heli's.
Geen bijzonderheden
Ik log in om ter checken en ga er stiekum van uit dat Robbie weer een beetje beter zal zijn en dat de uitslag ook zo positief mogelijk was...maar dit? Oh oh, wat erg!

Compli en Xaloy, natuurlijk zijn jullie vreselijk bang. En dat mag ook. Wat een verschrikkelijke tijd moeten jullie doormaken!

Ik ben nu ook bang...Ik duim voor Robbie en voor jullie, er branden drie kaarsjes (voor jullie alle drie) en voor het eerst sinds lange tijd heb ik weer eens een gebedje gedaan. Ik hoop dat er naar me is geluisterd daarboven....
Laat ons hopen dat geen nieuws, goed nieuws is ... Zit al heel de dag te checken of er meer nieuws is ..
Geen nieuws...goed nieuws? Ik hoop het ook....
Zo snel ik wat hoor, laat ik het hier posten.

Het is gewoon één en al onderzoek en dan kun je maar één ding doen, wachten. En dat is verschrikkelijk.
Geen bijzonderheden
sms van Xaloy:

Gesprek gehad met arts. Het was geen abces, in elk geval geen afwijking. Mogelijk was de stuip door koorts en meningitis zelf. Nu heel langzaam, het proces van de narcose afbouwen, en afwachten wat er gebeurt...

framboos:

Voorzichtig goed nieuws dus...maar toch weer even afwachten...
Ik zit me (naast mijn bezorgdheid over Robbie) vreselijk op te winden over die toestand met die heli's!

Een leven kan er vanaf hangen!

Pc blijft aan voor de rest van de dag ivm evt update.

X en C, ik heb net manlief ingeseind: hij leeft ook heel erg met jullie mee! (We leven met jullie mee...tjonge jonge...wat een understatement...)
Fachat, inderdaad per ambulance, en die moest ook nog eerst uit Groningen komen.

Robbie is een sterke dikke baby! Ik voel dat het gaat goedkomen!

Een week geleden voerde ik hem nog zijn prakje en 3 dagen later is ie ziek.

Dat mag helemaal niet, babies die ziek worden!

Maar onze Robbelepopje gaat beter worden!
Geen bijzonderheden
GL, inderdaad te debiel voor woorden van die heli's, levens hangen er vanaf.
Geen bijzonderheden
Oef, dat is volgens mij toch een voorzichtig positief bericht. (of ik lees alleen maar wat ik wil lezen)

Oooh, dat wachten is volgens mij zo erg! Ik denk heel de dag aan Robbie, laat staan hoe het voor Compli en Xaloy moet zijn.

Belachelijk dat er geen traumaheli's 's nachts mogen vliegen. Schiphol gaat ook 24 uur per dag door en dan zou er geen traumaheli mogen vliegen? Ik kan er echt met mijn pet niet bij. Welke idiote bureaucraat verzint zoiets?

Driewef hoezee voor de vriendelijke taxichauffeurs! Wat een aardige mensen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven