Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 24 juni 2010 om 09:22
Ach, die pups toch. Lekkere hondjes zijn het volgens mij. Kan je man er ook zo van genieten? Hoe is het trouwens na die spannende weken, de rust weer wat terug?
Coe, misschien zie ik je nog in de stad Ik ga terras hangen en naar de bieb.
Dat iets van Nikki zal Pino wel niet zijn?
Mamz, irritant van je pc. Niemand die er even naar kan kijken? Of anders met een stekkerdoos waar een aan/uitknop op zit?
Hier een relaxed dagje. Zonet Zoon uitgezwaaid die is op schoolreis. Was uiteraard al om zes uur wakker Had ik al ingepland hahaha. Hij heeft mooi nog even in bad gelegen, lekker relaxed de tijd voor.
Hij is pas 5 uur terug dus ik kan mijn gang maar gaan.
Net even de keuken opgeruimd en nu nog een rondje forum en dan op naar het terras met vriendinnen. Ik zou hier zo aan kunnen wennen, dat verlof
Coe, misschien zie ik je nog in de stad Ik ga terras hangen en naar de bieb.
Dat iets van Nikki zal Pino wel niet zijn?
Mamz, irritant van je pc. Niemand die er even naar kan kijken? Of anders met een stekkerdoos waar een aan/uitknop op zit?
Hier een relaxed dagje. Zonet Zoon uitgezwaaid die is op schoolreis. Was uiteraard al om zes uur wakker Had ik al ingepland hahaha. Hij heeft mooi nog even in bad gelegen, lekker relaxed de tijd voor.
Hij is pas 5 uur terug dus ik kan mijn gang maar gaan.
Net even de keuken opgeruimd en nu nog een rondje forum en dan op naar het terras met vriendinnen. Ik zou hier zo aan kunnen wennen, dat verlof
donderdag 24 juni 2010 om 09:49
donderdag 24 juni 2010 om 11:18
Hello,
Heb een beetje weinig te melden, zit echt weer even in een negatieve bui en wil jullie daar eigenlijk niet teveel mee 'vervelen'. Waait wel weer over hoor maar vandaag doe ik gewoon ff een en een piepklein lijstje:
- werken
- voetbal kijken (???)
- vriendin bellen
- planten binnen & buiten water
- iets bedenken om de warmte een beetje uit huis te houden
Mooie dag vandaag!!
Heb een beetje weinig te melden, zit echt weer even in een negatieve bui en wil jullie daar eigenlijk niet teveel mee 'vervelen'. Waait wel weer over hoor maar vandaag doe ik gewoon ff een en een piepklein lijstje:
- werken
- voetbal kijken (???)
- vriendin bellen
- planten binnen & buiten water
- iets bedenken om de warmte een beetje uit huis te houden
Mooie dag vandaag!!
donderdag 24 juni 2010 om 11:20
Zoeb, ik vind je puppy verhalen ook super idd!! Enne.. ik zou maar wachten met schrobben tot de pups naar Robo zijn, anders kun je aan de gang blijven
Fus, geniet gewoon lekker van je verlof je krijgt het straks nog druk genoeg denk ik
Nik, ik werk op ongeveer een kwartiertje fietsen vanaf huis, heel luxe.
Fus, geniet gewoon lekker van je verlof je krijgt het straks nog druk genoeg denk ik
Nik, ik werk op ongeveer een kwartiertje fietsen vanaf huis, heel luxe.
donderdag 24 juni 2010 om 11:30
donderdag 24 juni 2010 om 12:05
Mogguh
Gelfling, ik heb elders een bijdrage van je gelezen, en wat mij betreft mag je best even negatief zijn
Nikki, ik denk dat bij jou een beetje meer mensen ziek zijn met mooi weer?
Die man die vier jaar dood lag... op zolder bij mensen die daar woonden?!!? Ieuwk. Ben benieuwd wat het vervolg van dit verhaal zal zijn voor de familie.
Zoebie, hartstikke fijn dat jouw overbuurvrouw jou als overbuurvrouw heeft.
Vandaag:
-strikte forumregels
-hulpverleenster
-huisarts
-rust
-afwas
-was
-even lekker in mijn up naar het zwembad
-kinderen ophalen
-voetbal
Gelfling, ik heb elders een bijdrage van je gelezen, en wat mij betreft mag je best even negatief zijn
Nikki, ik denk dat bij jou een beetje meer mensen ziek zijn met mooi weer?
Die man die vier jaar dood lag... op zolder bij mensen die daar woonden?!!? Ieuwk. Ben benieuwd wat het vervolg van dit verhaal zal zijn voor de familie.
Zoebie, hartstikke fijn dat jouw overbuurvrouw jou als overbuurvrouw heeft.
Vandaag:
-strikte forumregels
-hulpverleenster
-huisarts
-rust
-afwas
-was
-even lekker in mijn up naar het zwembad
-kinderen ophalen
-voetbal
donderdag 24 juni 2010 om 12:33
gelukkig werkt het hier niet zo, dan knal ik ze er vrij snel uit. maar dit is zo vervelend, ze is vaak ziek als ik terug ben, zo irritant.
plannen van vanavond gaan oik niet door we zouden met zn allen voetbal gaan kijken.
en ik moet verzinnen wat ik hier vanavond moet gaan eten, iemand ideeën.
gelf, ik werk ook maar op een kwartiertje fietsen, zo lekker.
plannen van vanavond gaan oik niet door we zouden met zn allen voetbal gaan kijken.
en ik moet verzinnen wat ik hier vanavond moet gaan eten, iemand ideeën.
gelf, ik werk ook maar op een kwartiertje fietsen, zo lekker.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 24 juni 2010 om 13:21
Dan vanmiddag maar een frietje Coe? Gewoon voor de lekker?
Gelf, doe eens niet zo gek en gewoon posten hier hoor. Het hoeft echt niet altijd rozengeur te zijn. Als het je helpt gewoon doen! Oke? en
Ik had je al gemist MissM. Hoe was je middagje voor jezelf?
Zwemze Mamz
Hier naar het park geweest en de bieb. Nu zometeen lekker naar bed. Verheug ik me zelfs helemaal op In de tuin kan ook maar dat ligt minder relaxed.
Gelf, doe eens niet zo gek en gewoon posten hier hoor. Het hoeft echt niet altijd rozengeur te zijn. Als het je helpt gewoon doen! Oke? en
Ik had je al gemist MissM. Hoe was je middagje voor jezelf?
Zwemze Mamz
Hier naar het park geweest en de bieb. Nu zometeen lekker naar bed. Verheug ik me zelfs helemaal op In de tuin kan ook maar dat ligt minder relaxed.
donderdag 24 juni 2010 om 13:21
Oh Nik dan mis je het voetbal. Da's balen.
Mamzie ik zal je een tip geven voor je pc.
Je zet hem niet uit maar op standby. Dus Start - uitschakelen en dan standby kiezen. Met een muisklik gaat ie dan weer aan en je hoeft niet de aan/uit knop te gebruiken. Ik doe het altijd zo en af en toe sluit ik hem af om te updaten.
Ik ben nu eenmaal een lui wijf met een te langzame computer. Dit gaat veel sneller.
Mamzie ik zal je een tip geven voor je pc.
Je zet hem niet uit maar op standby. Dus Start - uitschakelen en dan standby kiezen. Met een muisklik gaat ie dan weer aan en je hoeft niet de aan/uit knop te gebruiken. Ik doe het altijd zo en af en toe sluit ik hem af om te updaten.
Ik ben nu eenmaal een lui wijf met een te langzame computer. Dit gaat veel sneller.
donderdag 24 juni 2010 om 13:56
Jullie zijn lieverds! Ik weet natuurlijk ook best dat ik gewoon 'mag' posten maar jullie zijn vaak zo lekker vrolijk en positief dat ik het gewoon een beetje irritant vind om er tussendoor te 'miepen'. Het is dan zo'n groot contrast ofzo waardoor ik me er nog bewuster van wordt.
Mamz, het topic waar ik op gereageerd heb (waar jij mijn bijdrage hebt gelezen) hakte er ook inderdaad wel een beetje in. Tegelijkertijd heel fijn om eens andere ervaringen te lezen.
Mamz, het topic waar ik op gereageerd heb (waar jij mijn bijdrage hebt gelezen) hakte er ook inderdaad wel een beetje in. Tegelijkertijd heel fijn om eens andere ervaringen te lezen.
donderdag 24 juni 2010 om 14:17
Zeg Gelf, wat ben jij een kanjer zeg. Maar waarom zou je het hier niet posten. Het leven is gewoon niet altijd rozegeur en maneschijn en daar weten we hier alles van.
En nu snappen wij ook een beetje meer, hoe het komt dat je vaak geen zin hebt in dingen. Heel begrijpelijk.
Wat een mooi topic is dat. Ik vind niet gauw een topic waardevol, maar dat wel. Ik zit hier nu gewoon met een dikke keel en een traan. Wat een kanjers van mensen zitten daar.
Dus meissie, gewoon lekker je sores hier neerzetten. Wij zijn er dan voor je.
En nu snappen wij ook een beetje meer, hoe het komt dat je vaak geen zin hebt in dingen. Heel begrijpelijk.
Wat een mooi topic is dat. Ik vind niet gauw een topic waardevol, maar dat wel. Ik zit hier nu gewoon met een dikke keel en een traan. Wat een kanjers van mensen zitten daar.
Dus meissie, gewoon lekker je sores hier neerzetten. Wij zijn er dan voor je.
donderdag 24 juni 2010 om 15:48
donderdag 24 juni 2010 om 15:54
*is toch maar niet gaan zwemmen want heel moe en morgen weer verder met de vakantie van de heren*
Gelfling, als je leeft zoals je hier post schat ik in dat je jezelf niet veel kans hebt gegeven om te rouwen. En dat vreet dan aan je. Jij mag er 100 % zijn he?
Zoebie, bedankt voor de tips (en inderdaad, af en toe updaten). Het kan ook zijn dat ik af en toe toch op de uitknop druk, want ik ben ergens best wel op zoek naar heel veel minder computertijd, en het lukt niet zo op eigen kracht.
Gelfling, als je leeft zoals je hier post schat ik in dat je jezelf niet veel kans hebt gegeven om te rouwen. En dat vreet dan aan je. Jij mag er 100 % zijn he?
Zoebie, bedankt voor de tips (en inderdaad, af en toe updaten). Het kan ook zijn dat ik af en toe toch op de uitknop druk, want ik ben ergens best wel op zoek naar heel veel minder computertijd, en het lukt niet zo op eigen kracht.
donderdag 24 juni 2010 om 23:34
Helleu,
Gelf, ik heb niet gelezen waar je wat hebt geschreven maar ik heb wel een idee waar het over gaat.
En als dat het niet is, dan nog...........................
Als jij even niet blij of positief bent is het al rot genoeg voor jou, alleen daarom moet je niet weg blijven hoor.
Komop, schrijf over wat je dwars zit of wat je kwijt wilt.
Ik vind je veel te leuk, ik zou je niet willen missen.
Ik mis Rainz en HotPip ook........................
Ik ga naar bed, morgen doe ik gezelliger. Nu ben ik kapot, bah.
Slaap lekker allemaal!
Gelf, ik heb niet gelezen waar je wat hebt geschreven maar ik heb wel een idee waar het over gaat.
En als dat het niet is, dan nog...........................
Als jij even niet blij of positief bent is het al rot genoeg voor jou, alleen daarom moet je niet weg blijven hoor.
Komop, schrijf over wat je dwars zit of wat je kwijt wilt.
Ik vind je veel te leuk, ik zou je niet willen missen.
Ik mis Rainz en HotPip ook........................
Ik ga naar bed, morgen doe ik gezelliger. Nu ben ik kapot, bah.
Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 25 juni 2010 om 07:08
Gelf , en wat de anderen al zeggen, hou je niet in en schrijf gewoon wat je bezig houdt!
Hier een kort nachtje, kon niet slapen omdat de buurt bij ons achter nogal los ging na de wedstrijd (denk aan: een live concert van Frans Duijts afspelen met het geluid op stadion-niveau )
Nu werken.
En Nikki: ik mis Pips en Rainz ook!
Hier een kort nachtje, kon niet slapen omdat de buurt bij ons achter nogal los ging na de wedstrijd (denk aan: een live concert van Frans Duijts afspelen met het geluid op stadion-niveau )
Nu werken.
En Nikki: ik mis Pips en Rainz ook!