Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 26 juni 2010 om 15:23
Mijn lijstje begint al behoorlijk klein te worden.
Gaat lekker. Alleen zit ik nu even uit te puffen.
Men wat is het warm. Blugh Echt lekker dat weer.
Mijn lijst van gisteren en vandaag.
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee poetsen
Trap zuigen en dweilen
Naar de huisarts
Rond elven krijg ik visite.
Bril halen
Dierenarts voor de entingen en het chippen
tuin eens bijwerken
aanvulling:
receptie Die is vandaag. Had me één dag vergist
Kleren van manlief ruilen.
Jogginpak van mezelf ruilen. Na lang zoeken de bon gevonden. Pffft.
Tafeltje dat is besteld ophalen.
Boodschappen
Niks meer doen.
't is wel genoeg voor één twee dagen
Ik zie de tuin nu even niet zitten.
Misschie vanavond.
Gaat lekker. Alleen zit ik nu even uit te puffen.
Men wat is het warm. Blugh Echt lekker dat weer.
Mijn lijst van gisteren en vandaag.
Kamer en keuken stofzuigen en dweilen
Plee poetsen
Trap zuigen en dweilen
Naar de huisarts
Rond elven krijg ik visite.
Bril halen
Dierenarts voor de entingen en het chippen
tuin eens bijwerken
aanvulling:
receptie Die is vandaag. Had me één dag vergist
Kleren van manlief ruilen.
Jogginpak van mezelf ruilen. Na lang zoeken de bon gevonden. Pffft.
Tafeltje dat is besteld ophalen.
Boodschappen
Niks meer doen.
't is wel genoeg voor één twee dagen
Ik zie de tuin nu even niet zitten.
Misschie vanavond.
zaterdag 26 juni 2010 om 16:29
Ja die Zoeb.En dat is echt een super aardige vent!In het begin vond ik hem eng,maar toen ik hem leerde kennen bleek hij echt leuk te zijn.Hij is echt waar de enige vriend die ik nog zie van ex zijn kant.Vind het echt erg voor hem,die wagen was zijn "kindje
Sowieso moet je natuurlijk met je handen van andermans spullen afblijven.
Goed bezig geweest hoor!
Ik dweil vanavond de huiskamer en keuken nog even.
*mijn buren hebben visite,de schoondochter van die visite is mijn vriendin en die gaat behoorlijk over de tong..
Sowieso moet je natuurlijk met je handen van andermans spullen afblijven.
Goed bezig geweest hoor!
Ik dweil vanavond de huiskamer en keuken nog even.
*mijn buren hebben visite,de schoondochter van die visite is mijn vriendin en die gaat behoorlijk over de tong..
zaterdag 26 juni 2010 om 22:37
Ik ben er weer en het was leuk!!!
Snel bijgelezen.
voor allemaal en een extra knuf voor Gelfje (meen in een flits te hebben gezien waar het over gaat)
En ik mis Pips en Rainzje ook...
Nu eerst heeeeel veel was!
Daarna naar bed, proberen wat bij te slapen.
Morgenmiddag en avond werken op de kermis.
Zoef zoef.
zaterdag 26 juni 2010 om 22:51
zaterdag 26 juni 2010 om 23:03
Helleu,
Slaap lekker Goldie!
Mamz, hoe is het met je hoofd?
Ik heb lekker geshopt/gesjokt vandaag.
In Haarlem, ik heb een leuke tas gekocht en 2 dingen bij Lush.
Ik moets me gewoon inhouden.
Veel op het terras gezeten, te veel gegeten en gedronken!
Morgen een verjaardag en een bbq en maandag kap ik met vreten, drinken en geld uit geven!
Slaap lekker Goldie!
Mamz, hoe is het met je hoofd?
Ik heb lekker geshopt/gesjokt vandaag.
In Haarlem, ik heb een leuke tas gekocht en 2 dingen bij Lush.
Ik moets me gewoon inhouden.
Veel op het terras gezeten, te veel gegeten en gedronken!
Morgen een verjaardag en een bbq en maandag kap ik met vreten, drinken en geld uit geven!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 26 juni 2010 om 23:19
zondag 27 juni 2010 om 08:29
Goedemorgen
Hoe is het eigenlijk met ons NY-stel? Komen ze al bijna terug? Hoop voor hen van niet en voor ons van wel
mamz, hoe lang duurt afkicken van zoiets? Is het evt in een vakantie te plannen met de kinderen bij de pleegouders? Ik roep ook maar iets hoor.
Coe, ik heb net foto's zitten kijken maar ik heb werkelijk waar geen idee wie het is. Kan er ook geen flat bij plakken zeg maar. Als wij in de blauwe zaten, waar zat hij dan?
Nikki, succes dan morgen. Vandaag is het nog 'vakantie' he?
Gold, mooi dath et zo leuk was
Hier is het huis alweer aan kant. De was hangt en er draait een machine. De mannen slapen nog na een zeer gezellig straatBBQ. Ik duik er vanmiddag nog wel even in. Of straks lekker in bad
Verder geen plannen. Oh ja, de kruikenzak moet ik nog afmaken.
Hoe is het eigenlijk met ons NY-stel? Komen ze al bijna terug? Hoop voor hen van niet en voor ons van wel
mamz, hoe lang duurt afkicken van zoiets? Is het evt in een vakantie te plannen met de kinderen bij de pleegouders? Ik roep ook maar iets hoor.
Coe, ik heb net foto's zitten kijken maar ik heb werkelijk waar geen idee wie het is. Kan er ook geen flat bij plakken zeg maar. Als wij in de blauwe zaten, waar zat hij dan?
Nikki, succes dan morgen. Vandaag is het nog 'vakantie' he?
Gold, mooi dath et zo leuk was
Hier is het huis alweer aan kant. De was hangt en er draait een machine. De mannen slapen nog na een zeer gezellig straatBBQ. Ik duik er vanmiddag nog wel even in. Of straks lekker in bad
Verder geen plannen. Oh ja, de kruikenzak moet ik nog afmaken.
zondag 27 juni 2010 om 09:03
Mogge,
Even snel een teken van leven, hoewel....
Ben al een tijdje geveld door fiks bronchitis, heb nergens puf voor, niet voor huishouden, niet voor computeren, niet voor gezellig doen, helemaal nergens voor
Een dikke , hoop snel op te knappen en weer mee te kunnen doen !
Kus.
Even snel een teken van leven, hoewel....
Ben al een tijdje geveld door fiks bronchitis, heb nergens puf voor, niet voor huishouden, niet voor computeren, niet voor gezellig doen, helemaal nergens voor
Een dikke , hoop snel op te knappen en weer mee te kunnen doen !
Kus.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 27 juni 2010 om 11:15
Moggû,
Haai Boro, wat rot
Klinkt zwaar Mamz,
Ik weet niet wanneer het NYsetje weer thuis komt, ik hoop ook voor ons snel en voor hen niet.
Lukt het nog een beetje met de benen Fuss, het is wel pittig met die warmte lijkt me.
Coetje, fijne dag vandaag!
Ik hoop dat 'ie heerlijk rustig en gezellig verloopt!
Ik ga opschieten moet nog,
- opruimen.
- tuinset schoonmaken voor de bbq.
- verjaardag.
- douchen.
Toedeloe!
Haai Boro, wat rot
Klinkt zwaar Mamz,
Ik weet niet wanneer het NYsetje weer thuis komt, ik hoop ook voor ons snel en voor hen niet.
Lukt het nog een beetje met de benen Fuss, het is wel pittig met die warmte lijkt me.
Coetje, fijne dag vandaag!
Ik hoop dat 'ie heerlijk rustig en gezellig verloopt!
Ik ga opschieten moet nog,
- opruimen.
- tuinset schoonmaken voor de bbq.
- verjaardag.
- douchen.
Toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 27 juni 2010 om 12:06
Mogguh
De NY dame schreef ik meen gisteren bij een blog dat het nog maar twee dagen zou duren of zo *en dat ze volgend jaar weer willen*
Nou ja, ze komen dan in elk geval met mooi weer thuis
Vanochtend al vroeg blaadjes geraapt (buurvrouw hielp met de heg) en nu maar naar het zwembad. De kinderen vinden dat nog steeds leuk
Lator!
Coebergh, wat staat er eigenlijk op het programma vandaag?
Boro, heel veel beterschap.
De NY dame schreef ik meen gisteren bij een blog dat het nog maar twee dagen zou duren of zo *en dat ze volgend jaar weer willen*
Nou ja, ze komen dan in elk geval met mooi weer thuis
Vanochtend al vroeg blaadjes geraapt (buurvrouw hielp met de heg) en nu maar naar het zwembad. De kinderen vinden dat nog steeds leuk
Lator!
Coebergh, wat staat er eigenlijk op het programma vandaag?
Boro, heel veel beterschap.
zondag 27 juni 2010 om 12:31
Helleu!!
Ukkie wordt 3 jaar vandaag!
Wij zijn helemaal klaar om te feesten.Het wordt druk,verwacht zo'n 35 grote mensen en ongeveer 18 kinderen.Voor hen staat het zwembad op en voor ons ligt de drank koud
Ukkie heeft van ons een kinderlaptop gekregen dus zit hij nu naast mij in de tuin want hij is ook draadloos
En een nieuwe slaapkamer,maar die zetten we van de week pas in elkaar.
Fussie,als je uit het raam van de huiskamer naar buiten keek woonde hij in de 2e flat.Die flat die heel het jaar in kerstsfeer was
Goldie,veel geracet?Succes met de kermis vanmiddag,ik denk dat het te warm is.
Boro,beterschappels!
Fijne dag vandaag,geniet van het mooie weer!
Ukkie wordt 3 jaar vandaag!
Wij zijn helemaal klaar om te feesten.Het wordt druk,verwacht zo'n 35 grote mensen en ongeveer 18 kinderen.Voor hen staat het zwembad op en voor ons ligt de drank koud
Ukkie heeft van ons een kinderlaptop gekregen dus zit hij nu naast mij in de tuin want hij is ook draadloos
En een nieuwe slaapkamer,maar die zetten we van de week pas in elkaar.
Fussie,als je uit het raam van de huiskamer naar buiten keek woonde hij in de 2e flat.Die flat die heel het jaar in kerstsfeer was
Goldie,veel geracet?Succes met de kermis vanmiddag,ik denk dat het te warm is.
Boro,beterschappels!
Fijne dag vandaag,geniet van het mooie weer!
zondag 27 juni 2010 om 20:54
Gefeliciteerd, Coe en Ukkie!
Pfoehee, dat wil wel, met dit weer, zoveel mensen. Jullie zullen wel afgetaaid zijn vanavond
Geniet!
Wij waren op het zwembad, en verder pannenkoeken gebakken, paar wasjes opgehangen (heb morgen of dinsdag weer een Mount Nevervouw), een van vijf rotkindjes gerapporteerd bij zijn mama, en moe, moe, moe.
Dat hete weer is heerlijk maar bij mij komt er dan niets uit mijn handen.
Pfoehee, dat wil wel, met dit weer, zoveel mensen. Jullie zullen wel afgetaaid zijn vanavond
Geniet!
Wij waren op het zwembad, en verder pannenkoeken gebakken, paar wasjes opgehangen (heb morgen of dinsdag weer een Mount Nevervouw), een van vijf rotkindjes gerapporteerd bij zijn mama, en moe, moe, moe.
Dat hete weer is heerlijk maar bij mij komt er dan niets uit mijn handen.
zondag 27 juni 2010 om 21:35
Coe gefeliciteerd met Ukkie. Wat een berg visite heb jij gekregen zeg. En dat met die hitte. Pffffft. Zijn ze niet allemaal het zwembad ingedoken, om een zonnesteek tegen te gaan?
Het NY stel komt dinsdag geloof ik weer de Nederlandse bodem kussen.
Ik heb vanavond Robo gebeld en haar het goede nieuws verteld van het puppy'scadeau. Ze waren er allebei helemaal van ondersteboven.
En ze zijn Zooooooo blij en zo dankbaar en Ro geloofde het niet. Die dacht dat ik een grapje maakte.
je kunt het lezen op haar topic.
Het NY stel komt dinsdag geloof ik weer de Nederlandse bodem kussen.
Ik heb vanavond Robo gebeld en haar het goede nieuws verteld van het puppy'scadeau. Ze waren er allebei helemaal van ondersteboven.
En ze zijn Zooooooo blij en zo dankbaar en Ro geloofde het niet. Die dacht dat ik een grapje maakte.
je kunt het lezen op haar topic.
zondag 27 juni 2010 om 23:11
Zo,er is niet meer te zien dat er hier een feestje was
Het was super gezellig,Ukkie is goed verwend en was zo trots dat alle mensen voor hem kwamen.Ik heb genoten (h)
Ik had vanochtend alle hapjes enzo al klaargemaakt dus hoefde alleen maar alles op tafel te zetten.Vriend heeft hamburgers gebakken op de bbq en met hulp van een paar vriendinnen was alles zo opgeruimd.Moe maar heel voldaan dus.
Ik lees morgen even op Robo's topic Zoeb.Vind het echt een super aktie!
Het was super gezellig,Ukkie is goed verwend en was zo trots dat alle mensen voor hem kwamen.Ik heb genoten (h)
Ik had vanochtend alle hapjes enzo al klaargemaakt dus hoefde alleen maar alles op tafel te zetten.Vriend heeft hamburgers gebakken op de bbq en met hulp van een paar vriendinnen was alles zo opgeruimd.Moe maar heel voldaan dus.
Ik lees morgen even op Robo's topic Zoeb.Vind het echt een super aktie!
maandag 28 juni 2010 om 00:46
Moggûh lieve lieffies!
Het is kwart voor 7 in de avond en Happy en ik zitten op JFK in NY onze tijd te doden tot we terug mogen vliegen. We slaan een beetje de nacht over, want we vliegen om 21.00 uur hier en landen straks om 14.00 uur op Schiphol. Ik hoop echt dat ik in het vliegtuig kan slapen, al is het maar even.
Dus morgenavond hoop ik meer van het NY stel
Het is kwart voor 7 in de avond en Happy en ik zitten op JFK in NY onze tijd te doden tot we terug mogen vliegen. We slaan een beetje de nacht over, want we vliegen om 21.00 uur hier en landen straks om 14.00 uur op Schiphol. Ik hoop echt dat ik in het vliegtuig kan slapen, al is het maar even.
Dus morgenavond hoop ik meer van het NY stel
maandag 28 juni 2010 om 01:00
Oh Yonna, ik hoop dan ook dat je geen vertraging hebt en dat je kan slapen. Goeie reis voor Happy en jou.
Op de heenweg is het tijdsverschil wel lekker hé, Alleen op de terugweg sla je dan opeens zo'n end over. Dat is minder en jullie zullen wel een lekkere jetlag krijgen. Ik ben toen wakker gebleven tot 's avonds en dat hielp goed.
Op de heenweg is het tijdsverschil wel lekker hé, Alleen op de terugweg sla je dan opeens zo'n end over. Dat is minder en jullie zullen wel een lekkere jetlag krijgen. Ik ben toen wakker gebleven tot 's avonds en dat hielp goed.
maandag 28 juni 2010 om 01:40
Twee weken geleden viel het inderdaad mee. Toen zijn we wakker gebleven en waren we allebei totally pooped-out en de volgende dag weer helemaal up to date.
Dat zal straks wel anders zijn vrees ik. We proberen in het vliegtuig wel te slapen en dan op te blijven tot morgenavond. Hoop dat ik er geen last van krijg.
Ik duik vanaf morgen (of dinsdag) weer gewoon in het topic, er is te veel om op te reageren.
We mogen bijna het vliegtuig in! Jippie!
Tot morgen lieffies! (Of overmorgen )
Dat zal straks wel anders zijn vrees ik. We proberen in het vliegtuig wel te slapen en dan op te blijven tot morgenavond. Hoop dat ik er geen last van krijg.
Ik duik vanaf morgen (of dinsdag) weer gewoon in het topic, er is te veel om op te reageren.
We mogen bijna het vliegtuig in! Jippie!
Tot morgen lieffies! (Of overmorgen )
maandag 28 juni 2010 om 08:39
Welkom thuis dan maar
uitrusten van gisteren snap ik wel Coe Maar fijndat het zo gezellig was. Wanneer hoor je iets over het huis?
Hier vandaag al veel gedaan. Vanmorgen om 6 uur de boel al open gegooid en nu zit alles weer potdicht. Alles om het een beetje koel te houden. Voor zover mogelijk
- stofzuigen
- keuken opruimen
- Zoon naar school krijgen
- opruimen
- planten water geven
- naar mijn werk voor groot vel papier
- borstvoedingcursus
- lunchen met Zoon en vriendje
- slapen
- vanavond naar de studie
had eigenlijk eerst nog een intake ook van de studie maar die hb ik afgezegd. Anders zou ik vanavond nog bijna 6 uur onderweg zijn. Beetje teveel van het goeie nu hoor. Doe ik na de zomervakantie wel....
Fijne dag allemaal
uitrusten van gisteren snap ik wel Coe Maar fijndat het zo gezellig was. Wanneer hoor je iets over het huis?
Hier vandaag al veel gedaan. Vanmorgen om 6 uur de boel al open gegooid en nu zit alles weer potdicht. Alles om het een beetje koel te houden. Voor zover mogelijk
- stofzuigen
- keuken opruimen
- Zoon naar school krijgen
- opruimen
- planten water geven
- naar mijn werk voor groot vel papier
- borstvoedingcursus
- lunchen met Zoon en vriendje
- slapen
- vanavond naar de studie
had eigenlijk eerst nog een intake ook van de studie maar die hb ik afgezegd. Anders zou ik vanavond nog bijna 6 uur onderweg zijn. Beetje teveel van het goeie nu hoor. Doe ik na de zomervakantie wel....
Fijne dag allemaal