Pijn bij middenrif
zondag 30 augustus 2009 om 17:11
Iemand bekend met het hebben van een drukkende pijn bij je middenrif? Dus onder je borst (waar je bh ophoudt) een soort brandend zuur? Weet iemand hoe ze dit behandelen?
Ik denk niet dat het een middenrifbreuk is, want ik heb er maar af en toe last van.
Ik denk niet dat het een middenrifbreuk is, want ik heb er maar af en toe last van.
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 22-06-2010 20:34
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
zondag 27 juni 2010 om 22:35
Janna, probeer je hoofdeind van je bed eens iets hoger te zetten.
Als je maagzuur hebt kan je de pijn voelen in je slokdarm.
Ik heb pijn echt tussen mijn borsten, dus iets hoger dan de onderste rand van mijn ribben.
Ik heb nooit (bewust) last gehad van maagzuur, maar nu blijkt toch dat maagzuur mijn slokdarm heeft aangetast. Daardoor voel ik deze pijn nu (je slokdarm is niet bestand tegen het maagzuur).
Probeer anders in plaats van normale pijnstillers eens zetpillen. Dat is nog veel beter voor je maag.
Als je maagzuur hebt kan je de pijn voelen in je slokdarm.
Ik heb pijn echt tussen mijn borsten, dus iets hoger dan de onderste rand van mijn ribben.
Ik heb nooit (bewust) last gehad van maagzuur, maar nu blijkt toch dat maagzuur mijn slokdarm heeft aangetast. Daardoor voel ik deze pijn nu (je slokdarm is niet bestand tegen het maagzuur).
Probeer anders in plaats van normale pijnstillers eens zetpillen. Dat is nog veel beter voor je maag.
maandag 28 juni 2010 om 11:02
Nou, ik heb het maar af en toe he. Dus dan denk ik, ik kijk het weer even aan... dan heb ik het weer een hele tijd niet... Gelukkig natuurlijk, maar ik heb dus idd het idee dat het geen maagzuur is. Anders zou Rennie wel beter werken toch? Maar ik ga nu (als ik het weer een keer heb) even kijken of staan helpt en die Rennie achtige pillen nemen. (Ranitidine heet het) En anders weer terug.
Bedankt voor het meedenken!!
Bedankt voor het meedenken!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 28 juni 2010 om 11:09