Mode & Beauty alle pijlers

Linnen loopt uit...

28-06-2010 16:37 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu twee dagen mn nieuwe linnen broek aan en hij flubbert al ontzettend Bij het kruis ziet het er nu al niet meer uit, het zit heel lelijk, zo'n driehoekje zeg maar...

Wie weet raad? Heet/koud wassen/strijken weggooien/houden
Je moet linnen broeken juist niet een maat te klein kopen. Hoe kleiner, hoe meer je hem uitloopt en hoe meer bijv. je knieën zichtbaar worden.

Als je hem wat ruimer koopt, blijft hij beter.

Maar linnen loopt altijd wat uit en wordt altijd wat slobberig. Als je daar niet van houdt, dan beter geen linnen broek meer kopen.
quote:thee schreef op 28 juni 2010 @ 16:55:

[...]

Ja, voor een broek, even uitgaand van geen vlekken, vind ik dat echt raar.Echt?! Oh, ok. Met dit weer gaat hij hier echt wel in de was na maximaal 2 dagen hoor.
Ik trek echt niet elke dag een schone broek aan hoor. En de kinderen ook niet. Dan kan ik mijn baan wel opzeggen met een gezin van 6.
Ik heb sowieso een hekel aan linnen broeken...

Vind het gewoon geen mooie stof en het valt ook niet mooi.

Hoewel bij een man kan het wel weer leuk zijn.

Met slippers en een overhemd.
quote:dangeensuus schreef op 28 juni 2010 @ 18:26:

[...]

rub it in... een kleinere maat bestond niet. Tsk. Sowwy
quote:Suze2 schreef op 28 juni 2010 @ 19:23:

[...]

Echt?! Oh, ok. Met dit weer gaat hij hier echt wel in de was na maximaal 2 dagen hoor.Gelukkig, ik ben toch niet de enige
Met dit weer doe ik zomerbroeken ook met een dag in de was hoor. Heb ik met fietsen enzo flink gezweet, dus vind ik wel zo fris. Rokjes soms twee dagen, maar langer echt niet. Met koeler weer kan het wel langer. Topjes gaan wel elke dag fris aan.

Was off-topic trouwens... Ik heb een linnen rokje en een linnen broek. De broek loopt meer uit dan het rokje. Maar het is wel linnen gemengd met katoen, dus valt mee. Doe je niks aan, het is nu eenmaal een eigenschap van linnen.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven