Kippenvel. *ieuw*

29-06-2010 11:35 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kan jij niet tegen ?

( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )

*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*

*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.

*Natte watjes *griezel*

*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:liez75 schreef op 29 juni 2010 @ 11:43:

Droge watjes. Zo'n pluk watten uit elkaar trekken. Ieieieie ik krijg al kippenvel als ik het typ.

ik ook! Ik krijg al kippenvel als ik het lees. eeehhwwww

En vingers knakken.
als iemand zegt "ik heb hier een bult in m'n arm..... ff voelen???"

Nee!!!!! Ik wil geen bulten voelen onder iemands vel, want daar krijg ik kippenvel van!
Whahaha die van die droge watjes uit elkaar trekken dat herken ik wel.

Als mensen uit hun mond stinken en steeds een vlaag naar je toe komt. Brrrr..
quote:borodini schreef op 29 juni 2010 @ 11:42:

Lé-zen Sarah. Er staat waar kan jij NIET tegen. Heb het maar even vet voor je gemaakt. Tis ook allemaal wat lastig he, dat begrijp ik hoor.*heeft een zonnesteek*
Een lap stof die doormidden wordt gescheurd.

Het geluid dat een onkruidkrabber (heet dat zo?) maakt als je tussen de tegels krast.
Natte wol inderdaad (handschoen in mijn mond als ik ze uittrek tijdens het fietsen, probeer het zo min mogelijk te doen) ratten (zie ik gelukkig zelden) en clowns (eng!).
quote:Sarah Scott schreef op 29 juni 2010 @ 11:48:

[...]

*heeft een zonnesteek*Kucheuchelulsmoesucheuch.
quote:Jaffa schreef op 29 juni 2010 @ 11:49:

Natte wol inderdaad (handschoen in mijn mond als ik ze uittrek tijdens het fietsen, probeer het zo min mogelijk te doen) ratten (zie ik gelukkig zelden) en clowns (eng!).brrr.
een sigaret met je tanden uit een nieuw pakje trekken, dat schurende gevoel en geluid
Mensen die met "consumptie praten" of te wel je bek vol spugen als ze tegen je praten. Laatst was ik het zo zat met een vriend waarmee ik op stap was en die al een paar keer, toen hij tegen mij sprak, in mijn gezicht had "gespuugd" dat ik er iets van heb gezegd, dat was niet zo aardig van mij en hij was ook gekwetst, misschien kan hij er zelfs niets aan doen, maar ik was het gewoon zat.
Een druppende kraan, een pannedeksel die op z'n kop maar heen en weer blijft gaan, houten vorkjes/lepeltjes. Of als iemand zijn/haar benen over elkaar heeft geslagen en dan eindeloos met het onderbeen gaat zitten wiebelen, aaaaargh!
Het geluid van sleutels die omhiog worden gegooid wn weer opgevangen en dan achter elkaar... Brrr
Mijn eega kan trouwens niet tegen naaktslakken, ik ben er dol op na een zomerse bui 's avonds met hem buiten te wandelen
Waarom vind je clowns eng Jaffa?
een wollentrui tussen je tanden, of rauwe witlof eten.. brrrrrrr
Als mijn (bbq) vlees mijn saus raakt op mijn bord. Daar kan ik helemaal hysterisch van worden...
Als mensen hun nagels gaan knippen waar je bij bent.....gadverdergadver
Vogel krijgt kippenvel van spinnen. Hij vind ze niet eng, maar gewoon heel vies.
O, en het piepje van mijn vaatwasser als ie klaar is. Kan ik ook echt niet tegen...
quote:borodini schreef op 29 juni 2010 @ 11:49:

[...]

Kucheuchelulsmoesucheuch.Ruilen?
quote:suuz83 schreef op 29 juni 2010 @ 11:52:

Mijn eega kan trouwens niet tegen naaktslakken, ik ben er dol op na een zomerse bui 's avonds met hem buiten te wandelen

Das niet iets waar ik niet tegen kan , maar een fobie.

Echt waar. Ik raak in paniek van naaktslakken, alleen al het lezen over die klotebeesten.

De tuin na een zomerse bui is een hel. Onze tuin is een slakkenparadijs, waarom weet ik niet , maar ze komen allemaal naar ons toe. Mocht ik toch echt door de tuin Moeten, dan doe ik schoenen aan en ren\huppel\hups ik door de tuin heen.

Kut beesten zijn het.
of als er de hele tijd gesnufT wordt.

Snuit dan verdorie je neus of haal desnoods een keer goed op.
Mijn vriend die aan de velletjes van zijn vingers zit te peuteren. Dat geluid is echt heeeel goor.
quote:Brummetje schreef op 29 juni 2010 @ 11:52:

Waarom vind je clowns eng Jaffa?

Denk door een film die ik ooit heb gezien (It?) maar ook door de combinatie van te veel schmink (zo'n enge bloedrode mond, wit gezicht) en dat blije.

Maar kan ook nog weleens schrikken van Sinterklaas, dus misschien is het wel een jeugdtraumaatje
Met je nagels over een schoolbord krassen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven