Kippenvel. *ieuw*

29-06-2010 11:35 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kan jij niet tegen ?

( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )

*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*

*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.

*Natte watjes *griezel*

*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
-knopjes die geen klikgeluidje maken

-kriebel tussen 2 vingers (je weet wel ; dat 'zwemvliesje' tussen 2 vingers)

-clowns inderdaad; rrrrrr wat heb ik daar een hekel aan; ze zijn eng (vanalles te verbergen achter die blij geschilderde smoel) en ze zijn de enige in een circus die geen echt kunstje kunnen; clowns zijn de uitvreters van het circus; acrobaten wagen hun leven aan de trapeze en de clown struikelt met z'n flapschoenen over een emmer. Net als de triangelspeler in een orkest. Slampampers, Klaplopers, allemaal)

-zolang haar op mijn hoofd zit krijg ik er niet de rillingen van, maar zodra mijn haar in de gootsteen of aan de borstel hangt ben ik er prompt vies van
quote:pindarotsje86 schreef op 29 juni 2010 @ 12:23:

Mensen die uitgebreid gerookt hebben 's ochtends en dan doodleuk met een vieze gore geur naast je gaan zitten in de trein/bus.... ZOOOOOOO vies!!!! krijg ik letterlijk kokhals neigingen van...

Waar idd onderhand de walm nog vanaf slaat. En dat voor mijn eerste koffie van de dag.

Het meest erge: zware shag rokers, die stank is ALTIJD walgelijk!
Nope
Zand onder m'n nagels.
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 29 juni 2010 @ 12:28:

[...]

Waar idd onderhand de walm nog vanaf slaat. En dat voor mijn eerste koffie van de dag.

Het meest erge: zware shag rokers, die stank is ALTIJD walgelijk!Inderdaad, oh de bus/trein snel nog even een laatste trekje.... en naar binnen, ze blazen hem nog net niet binnen uit... dat ruik je toch zelf ook!
Kabouters breien met... :puke: ik kom al niet verder dan dat, *ril*

En: `Benen wijd en ploppen maar!´ :puke:

Verder:

- schrijven met een pen die `in´ is, zodat de pen over het papier krast

- mensen die ´s ochtends in de trein een boterham met leverkaas naast je gaan zitten eten

- kauwen op een bonkje in het vlees, bijv. met kippenpoten :puke:
Viva naar de knoppen.
Oh, en van die harde snotstukjes in de neuzen van kleine kinderen. Wáárom maken de moeders dat niet schoon?

En ik heb eczeem, dus deze is heel erg lastig voor mij: ik vind velletjes om kippenvel van te krijgen. Dus als ik vervel, of als ik een droge huid heb of wat dan ook. Maar ook als ik het bij mijn broer zie, of bij mijn vriend. Echt, rillingen!
Spugen op straat!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vuvuzela's
quote:nouschi schreef op 29 juni 2010 @ 12:33:

Spugen op straat!Ja, goor!
Zou het vooral een vrouwen ding zijn, dat kippevel krijgen van afschuw door dit soort dingen ?

Ik herken er niets in. Andere mannen wel ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 29 juni 2010 @ 12:39:

Zou het vooral een vrouwen ding zijn, dat kippevel krijgen van afschuw door dit soort dingen ?

Ik herken er niets in. Andere mannen wel ?mannen krijgen kippenvel van lauw bier, schone vloeren waar ze niet op mogen lopen, op zaterdagmiddag naar de IKEA gaan undsoweiter
Mijn kinderen die net een boterham met pindakaas ophebben en dan in mijn gezicht iets "leuks" willen vertellen.

Zout op.
quote:borodini schreef op 29 juni 2010 @ 12:43:

Mijn kinderen die net een boterham met pindakaas ophebben en dan in mijn gezicht iets "leuks" willen vertellen.

Zout op.of met vieze kindertengeltjes over je gezicht aaien omdat ze je zo lief vinden
quote:borodini schreef op 29 juni 2010 @ 12:43:

Zout op.Pasta met tonijn - ook zo'n leuke. Net of er een kat in je gezicht ademt, brrrr.
Iets uit de vriezer halen en dan langs de zijkant schuren.

Iemand op een waterijsje zien bijten.

Schaatsters die krassen in het ijs.

(ik geloof dat ijs niet mijn ding is...)
quote:ingmagh schreef op 29 juni 2010 @ 12:32:

Oh, en van die harde snotstukjes in de neuzen van kleine kinderen. Wáárom maken de moeders dat niet schoon?

Ik vond dat vroeger ook erg vies, maar sinds ik zelf kinderen heb, vind ik het a) minder erg (van je eigen kinderen ben je minder vies?) en b) het is af en toe niet bij te houden. En kinderen hebben er een gruwelijke hekel aan, dus af en toe doe ik het in 1 keer grondig i.p.v. steeds de neus schoonmaken.

Maar het blijft een vies zicht.
Home is where your wifi connects automatically.
kleine haartjes in de wasbak die niet van jezelf zijn..
Ik lig ziek in bed, met veel moeite loop ik naar de badkamer om een glaasje water te pakken, sta ik met mijn blote voet in kattenkots. Moest er spontaan bijna zelf van kotsen, ieuwwww.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zweetlucht.

Van die oude peen-met-uien lucht. :puke:

Een vriendin van mij heeft dat, altijd. Vind het wel moeilijk om er iets van te zeggen btw. Heb wel eens heel tactisch het gesprek op goede deo's gebracht, maar ook dat mocht niet baten.
De katten van een vriendin eten haardotten op, er hoeft maar net zo´n dot kattenhaar rond te slingeren en het is hap! :puke:
Viva naar de knoppen.
De binnenkant van je pols aanraken. Of iemand anders dat zien doen. Helemaal wee word ik als ik er aan denk. Die blauwe ader, brrrrrrr.
Ik vind hier dingen van.
Cavia´s met grote tanden
Viva naar de knoppen.
quote:blop schreef op 29 juni 2010 @ 12:42:

[...]

mannen krijgen kippenvel van lauw bier, schone vloeren waar ze niet op mogen lopen, op zaterdagmiddag naar de IKEA gaan undsoweiterWelnee dat vinden we hoogstens irritant. Voor kippevel is heel wat meer nodig. Een dompelbad van 4 graden bijvoorbeeld.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Losse kindertanden..

Helaas is middelste volop aan het wisselen en zo'n losse tand moet 10 keer per dag door mij bewonderd worden.Ieeww!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven