Kippenvel. *ieuw*
dinsdag 29 juni 2010 om 11:35
Waar kan jij niet tegen ?
( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )
*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*
*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.
*Natte watjes *griezel*
*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )
*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*
*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.
*Natte watjes *griezel*
*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 29 juni 2010 om 13:12
Oh, de glazenwasser, daar krijg ik ook kippenvel van (en nee, niet positief). Ten eerste vind ik die ladders echt onooglijk hoog, ze wiebelenen die mannen hangen zo ver over! Ten tweede heeft die man een ademhalingsprobleem en rookt hij toch, waardoor er geademd wordt op zo'n hoog tempo en met zo veel geluid, dat ik er gewoon plaatsvervangend benauwd van word! chchchhchchchchchc (2sec in) chchchchchchchc (2 sec uit) etc...
dinsdag 29 juni 2010 om 13:24
Met blote voeten over een ongelakte droge steiger lopen..
Een vork die bij iedere hap eerst tegen de voortanden aantikt.
Karton dat droog langs elkaar schuurt..
Zand tussen mijn tenen als ik niet meer op het strand loop..
Iemand om mij heen die misselijk is (en dus elk moment een spurt naar toilet kan nemen).
Iemand die te dicht op me staat tijdens het praten..heb de neiging steeds verder terug te stappen tot ik wil weghollen
Een vork die bij iedere hap eerst tegen de voortanden aantikt.
Karton dat droog langs elkaar schuurt..
Zand tussen mijn tenen als ik niet meer op het strand loop..
Iemand om mij heen die misselijk is (en dus elk moment een spurt naar toilet kan nemen).
Iemand die te dicht op me staat tijdens het praten..heb de neiging steeds verder terug te stappen tot ik wil weghollen
dinsdag 29 juni 2010 om 14:52
quote:zusenzo schreef op 29 juni 2010 @ 13:10:
Mensen die je niet uitlaten praten en zeggen oh ja dat heb ik ook en dan hun verhaal vertellen terwijl jij in de verste weet je wat ik vaak mee maak ? Dat ik het idee heb dat mensen gewoon langs andere mensen heen praten verte dat niet eens wilde zeggen, gebeurd mij te vaak, de laatste tijd.
Mensen die je niet uitlaten praten en zeggen oh ja dat heb ik ook en dan hun verhaal vertellen terwijl jij in de verste weet je wat ik vaak mee maak ? Dat ik het idee heb dat mensen gewoon langs andere mensen heen praten verte dat niet eens wilde zeggen, gebeurd mij te vaak, de laatste tijd.
dinsdag 29 juni 2010 om 14:53
quote:dangeensuus schreef op 29 juni 2010 @ 13:18:
Bor wij komen echt uit hetzelfde ei!!! Alles wat jij opnoemt werkt mij bij ook gruwelijk op mijn zenuwen
Ik heb wel eens gedacht dat jij een goede kennis van me was, maar jullie gezin komt niet overeen. Zij en ik lijken ook met een hoop dingen zo op elkaar.
Bor wij komen echt uit hetzelfde ei!!! Alles wat jij opnoemt werkt mij bij ook gruwelijk op mijn zenuwen
Ik heb wel eens gedacht dat jij een goede kennis van me was, maar jullie gezin komt niet overeen. Zij en ik lijken ook met een hoop dingen zo op elkaar.
dinsdag 29 juni 2010 om 14:55