Kippenvel. *ieuw*

29-06-2010 11:35 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kan jij niet tegen ?

( Gewoon die kleine dingen, waar men niet bij stilstaat, maar waar jij kippenvel van krijgt )

*IJsjes op een houten stokje alleen het idee al van het gevoel van het hout op mijn tanden. *skwiek*

*Met een vork in een aluminium bakje gaan om te eten. ( Shoarma e.d. ) *ieuw* Dan smaakt de vork naar aluminium.

*Natte watjes *griezel*

*Nat wol. ( Natte wollen kleding ) *brr*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:biebelie schreef op 29 juni 2010 @ 12:49:

kleine haartjes in de wasbak die niet van jezelf zijn..

Juk

Ik krijg kippenvel van lolly's met een kartonnen stokje.
Neussnuiters
Rochelaars
Haar in je eten
Mensen die je niet uitlaten praten en zeggen oh ja dat heb ik ook en dan hun verhaal vertellen terwijl jij in de verste verte dat niet eens wilde zeggen, gebeurd mij te vaak, de laatste tijd.
Mannen die ongevraagt je een aai geven over je schouder ofzo. Blegh
Kan n og wel even doorgaan hoor.
Oh, de glazenwasser, daar krijg ik ook kippenvel van (en nee, niet positief). Ten eerste vind ik die ladders echt onooglijk hoog, ze wiebelenen die mannen hangen zo ver over! Ten tweede heeft die man een ademhalingsprobleem en rookt hij toch, waardoor er geademd wordt op zo'n hoog tempo en met zo veel geluid, dat ik er gewoon plaatsvervangend benauwd van word! chchchhchchchchchc (2sec in) chchchchchchchc (2 sec uit) etc...
Mensen met een kunstgebit die daarmee klapperen. Afschuwelijk!
"Droge" handdoeken, veelal hotelhanddoeken. Ze voelen zo viezig aan *gatverderil*

Lollies met een kartonnen stokje.

Spinnen.
Mensen die blijven kloppen, net zolang tot je bij de deur bent (nee ik heb geen bel)
Als ik op de bank lig en er springt een kat op schoot en dat 'ie dan met een poot op mijn lies gaat staan. Dan zit ik tegen het plafond, heel maf!

En piepende prei idd, *ril*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bor wij komen echt uit hetzelfde ei!!! Alles wat jij opnoemt werkt mij bij ook gruwelijk op mijn zenuwen
quote:zusenzo schreef op 29 juni 2010 @ 13:11:

Kan n og wel even doorgaan hoor.Doe is...
Nope
Met blote voeten over een ongelakte droge steiger lopen..

Een vork die bij iedere hap eerst tegen de voortanden aantikt.

Karton dat droog langs elkaar schuurt..

Zand tussen mijn tenen als ik niet meer op het strand loop..

Iemand om mij heen die misselijk is (en dus elk moment een spurt naar toilet kan nemen).

Iemand die te dicht op me staat tijdens het praten..heb de neiging steeds verder terug te stappen tot ik wil weghollen
Engelenhaar

Geluid van kotsende mensen

Mensen die snot uit hun neus opeten, ja....ze bestaan echt

Spinnen

Natgelebberde, dode muizen door poes op mn bed gelegd

Rauwe kipfilet snijden
once upon a time called.....right now
Hier moet ik eerder van pjoeken dan dat ik kippenvel krijg :puke:
Viva naar de knoppen.
Ik krijg trouwens ook enorm kippenvel van het breathplay-topic. Ik wil het niet lezen, maar ik maak me zo'n zorgen om de TO.
Mensen horen ademen. (Sommige mannen snuiven)

Hoesten zonder hand voor de mond, vooral die met rochel.
Nope
quote:zusenzo schreef op 29 juni 2010 @ 13:10:

Mensen die je niet uitlaten praten en zeggen oh ja dat heb ik ook en dan hun verhaal vertellen terwijl jij in de verste weet je wat ik vaak mee maak ? Dat ik het idee heb dat mensen gewoon langs andere mensen heen praten verte dat niet eens wilde zeggen, gebeurd mij te vaak, de laatste tijd.
quote:dangeensuus schreef op 29 juni 2010 @ 13:18:

Bor wij komen echt uit hetzelfde ei!!! Alles wat jij opnoemt werkt mij bij ook gruwelijk op mijn zenuwen

Ik heb wel eens gedacht dat jij een goede kennis van me was, maar jullie gezin komt niet overeen. Zij en ik lijken ook met een hoop dingen zo op elkaar.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 29 juni 2010 @ 13:13:

Mensen met een kunstgebit die daarmee klapperen. Afschuwelijk!Zolang het maar ín de mond blijft en niet in een glaasje naast het bed! Brrr
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
I know
Ik heb er nog 1. Heel raar, maar als ik met m'n rechterbil tegen m'n fietszadel aanleun wordt er precies een zenuwbaan geraakt die langs m'n ruggegraat omhoogloopt. Een heel naar kippevel gevoel.

Met m'n linkerbil heb ik het niet, heel gek. Zou ik scheef zijn?
Knarsetanden, voeten van een ander en met je handen langs een ballon piepen.... gruwel.....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven