Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 29 juni 2010 om 13:19
Mogguh
Internet doet raar hoor hierzo, kan ook wel aan Ziggo liggen (hoop ik).
Vandaag:
Mount Nevervouw in de kasten gekregen
Beneden ziet het er weer schappelijk uit dankzij schoonmaakster
Weer dreigende hoofdpijn en dus rust tot na schooltijd
Extra kind (twee weg als het meezit)
Bedenken wat in godsnaam te eten met keelpijn.
Internet doet raar hoor hierzo, kan ook wel aan Ziggo liggen (hoop ik).
Vandaag:
Mount Nevervouw in de kasten gekregen
Beneden ziet het er weer schappelijk uit dankzij schoonmaakster
Weer dreigende hoofdpijn en dus rust tot na schooltijd
Extra kind (twee weg als het meezit)
Bedenken wat in godsnaam te eten met keelpijn.
dinsdag 29 juni 2010 om 16:24
Hé bah Coetje. Wat flauw dat ze het niet meteen hebben laten weten. Kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van bent.
Wanneer heb je nu weer een nieuwe kans?
Fus waarom ben jij dan ook chagrijnig? Trek je het nog een beetje. Lijkt me niks hoor met de fiets nu.
Dat is raar zeg Gold. Dat je niet hoort of het goed is gegaan. Nu moet je daar maar vanuit gaan.
Wanneer heb je nu weer een nieuwe kans?
Fus waarom ben jij dan ook chagrijnig? Trek je het nog een beetje. Lijkt me niks hoor met de fiets nu.
Dat is raar zeg Gold. Dat je niet hoort of het goed is gegaan. Nu moet je daar maar vanuit gaan.
dinsdag 29 juni 2010 om 16:31
Er komt in ons durpke maar weinig vrij Zoebie.Dit huis was via particulier.
Toevallig komt vriend net thuis,die is bij een boer in de buurt aan het klussen,die man heeft ook een huisje te huur.Daar gaan we straks kijken.En nee ik word nog niet al te blij,dit is een huisje in het bos.....en dat zou ik wel heel heel heeeeeel graag willen
Dus als jullie niks te doen hebben,duim dan nog even voor me.
Toevallig komt vriend net thuis,die is bij een boer in de buurt aan het klussen,die man heeft ook een huisje te huur.Daar gaan we straks kijken.En nee ik word nog niet al te blij,dit is een huisje in het bos.....en dat zou ik wel heel heel heeeeeel graag willen
Dus als jullie niks te doen hebben,duim dan nog even voor me.
dinsdag 29 juni 2010 om 16:36
Ik duim voor je, Coe.
Met Mmetje gaat het op zich wel goed, alleen heeft 'ie het zo vreselijk warm
Gisteren zijn we begonnen met extra water aan de flessen toevoegen, en ik heb allerlei smaken diksap gekocht, eens kijken welke hij lust.
Vanmorgen had hij gelukkig wel weer een plasluier.
Overmorgen naar het CB, dan zal ik het ook eens bespreken.
Maar ik zie vreselijk op tegen vrijdag, als het 35 graden wordt...
Met Mmetje gaat het op zich wel goed, alleen heeft 'ie het zo vreselijk warm
Gisteren zijn we begonnen met extra water aan de flessen toevoegen, en ik heb allerlei smaken diksap gekocht, eens kijken welke hij lust.
Vanmorgen had hij gelukkig wel weer een plasluier.
Overmorgen naar het CB, dan zal ik het ook eens bespreken.
Maar ik zie vreselijk op tegen vrijdag, als het 35 graden wordt...
dinsdag 29 juni 2010 om 16:50
dinsdag 29 juni 2010 om 16:51
Ik moet het nog maar zien hoor, die 35 graden. Vandaag halen we ook niet wat er verwacht werd en morgen schijnt het ook minder warm te zijn dan eerst gezegd.
Hoe was het met de makelaar? Moeten we het al op het topic over het mooiste huis op funda zetten?
Zoeb, ik chagrijnde even met Coe mee, ben verder niet chagrijnig hoor. En ik vindh et prima te doen met de warmte. Het is hier in huis gewoon lekker, alles waait goed door.
Liever zon dan regen!
Ben bezig met een geboortebord al een dag of 3 geloof ik Het wil steeds niet wat ik wil. Nu ben ik bezig met acrylverf, hopelijk blijft dat wel zitten
Hoe was het met de makelaar? Moeten we het al op het topic over het mooiste huis op funda zetten?
Zoeb, ik chagrijnde even met Coe mee, ben verder niet chagrijnig hoor. En ik vindh et prima te doen met de warmte. Het is hier in huis gewoon lekker, alles waait goed door.
Liever zon dan regen!
Ben bezig met een geboortebord al een dag of 3 geloof ik Het wil steeds niet wat ik wil. Nu ben ik bezig met acrylverf, hopelijk blijft dat wel zitten
dinsdag 29 juni 2010 om 17:00
De makelaar komt vanavond pas, ik ben eens benieuwd waar hij het huis op taxeert en wat ze voor ons kunnen doen.
Hij zal wel schrikken van de enorme hoeveelheid spullen die we er in hebben gepropt
Ik hoop dat het idd meevalt met die 35 graden, de komende paar dagen gebruiken we maar om alvast bij te tanken en even op adem te komen
En nog een paar minuten en daarna heb ik de rest van de week vrij!
Yonna & Happy, welcome back!
Hij zal wel schrikken van de enorme hoeveelheid spullen die we er in hebben gepropt
Ik hoop dat het idd meevalt met die 35 graden, de komende paar dagen gebruiken we maar om alvast bij te tanken en even op adem te komen
En nog een paar minuten en daarna heb ik de rest van de week vrij!
Yonna & Happy, welcome back!
dinsdag 29 juni 2010 om 20:55
Een huisje in het bos, dat klinkt wel heel erg dromerig. Duimen..
Ik word saggerijnig als ik wel aan de computer wil en niet kan. Dit keer hielp een erg onaardige oerschreeuw (wel jammer dat Oudste zich aangesproken voelde).
MissM, in Afrika (erg heet) krijgen de kinderen vreselijk vaak kleine slokjes te drinken. Misschien is dat ook nog een optie, naast de gewone flessen?
Ik word saggerijnig als ik wel aan de computer wil en niet kan. Dit keer hielp een erg onaardige oerschreeuw (wel jammer dat Oudste zich aangesproken voelde).
MissM, in Afrika (erg heet) krijgen de kinderen vreselijk vaak kleine slokjes te drinken. Misschien is dat ook nog een optie, naast de gewone flessen?
dinsdag 29 juni 2010 om 21:37
Haai,
Jeetje wat balen Coe! Echt jammer voor jullie.
Ik hoop dat de makelaar een beetje een gunstige prijs kan maken voor jullie. Dat jullie het met elkaar eens zijn, zeg maar.
Succes!
Ik ga lekker lezen in bed, hier in huis is het niet echt warm.
Alles staat lekker tegenover elkaar open.
Alleen op mijn werk is het niet te harden, als je 's avonds klaar bent met werken ben je gesloopt.
Ik doe al een dikke week niets/weinig, heb gewoon geen fut.
Tot morgen!
Jeetje wat balen Coe! Echt jammer voor jullie.
Ik hoop dat de makelaar een beetje een gunstige prijs kan maken voor jullie. Dat jullie het met elkaar eens zijn, zeg maar.
Succes!
Ik ga lekker lezen in bed, hier in huis is het niet echt warm.
Alles staat lekker tegenover elkaar open.
Alleen op mijn werk is het niet te harden, als je 's avonds klaar bent met werken ben je gesloopt.
Ik doe al een dikke week niets/weinig, heb gewoon geen fut.
Tot morgen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 30 juni 2010 om 08:18
Moggu lieverds!
Yonna,veel plezier met boevemans,misschien kun je even dutten als ie slaapt.
Mamz,succes met het uitroeien van de mieren.Hier blijven ze terugkomen,goed kosthuis denk ik
Huisje moeten we heel goed over nadenken.Locatie is super,midden in een bosje.Het nadeel is dat alles echt oud is en het maar 3 slaapkamertjes heeft wat eigenlijk te weinig is.Oudste zei al heel blij dat zij dan wel in het schuurtje ging "wonen"
Vriend gaat vandaag praten met verhuurder over alle kosten die noodzakelijk zijn om het bewoonbaar te maken.
Nikki,succes vandaag met de warmte op het werk.Komen er nu wel klanten?Ik vind winkelen met die warmte niet zo fijn,maar toch moeten we vanmiddag naar de stad.Oudste moet nog een outfit voor haar feest vrijdag.
Fijne dag allemaal!
Yonna,veel plezier met boevemans,misschien kun je even dutten als ie slaapt.
Mamz,succes met het uitroeien van de mieren.Hier blijven ze terugkomen,goed kosthuis denk ik
Huisje moeten we heel goed over nadenken.Locatie is super,midden in een bosje.Het nadeel is dat alles echt oud is en het maar 3 slaapkamertjes heeft wat eigenlijk te weinig is.Oudste zei al heel blij dat zij dan wel in het schuurtje ging "wonen"
Vriend gaat vandaag praten met verhuurder over alle kosten die noodzakelijk zijn om het bewoonbaar te maken.
Nikki,succes vandaag met de warmte op het werk.Komen er nu wel klanten?Ik vind winkelen met die warmte niet zo fijn,maar toch moeten we vanmiddag naar de stad.Oudste moet nog een outfit voor haar feest vrijdag.
Fijne dag allemaal!
woensdag 30 juni 2010 om 08:23
goedemorgen dames
Jammer dat het huisje zo klein is maar misschien is er wel heel veel van te maken coe
Lekker rustig aan doen met boevemans dus Yonna, en slapen als hij slaapt
hier weer een kort lijstje. De rest van de rommel opruimen, een was draaien en werken
Jammer dat het huisje zo klein is maar misschien is er wel heel veel van te maken coe
Lekker rustig aan doen met boevemans dus Yonna, en slapen als hij slaapt
hier weer een kort lijstje. De rest van de rommel opruimen, een was draaien en werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 30 juni 2010 om 08:51
Mogguh maisjes...
Zware avond gehad gisteren. Druk, en dan die warmte erbij...Pfffftt...
Ik ben vandaag akelig opgestaan. Misselijk en draaierig. Blergh.
Ik denk dat ik te snel uit mijn bed recht kwam of zo.
Balen van het huis Coe.
En dat andere project? Een dorpje verder?
Lijst:
Stofzuigen
Strijken
Ongediertebestrijding ontvangen (we hebben een wespennest in de spouw)
Vaatwasser uitruimen.
Bedden verschonen (dus alweer was... )
Zware avond gehad gisteren. Druk, en dan die warmte erbij...Pfffftt...
Ik ben vandaag akelig opgestaan. Misselijk en draaierig. Blergh.
Ik denk dat ik te snel uit mijn bed recht kwam of zo.
Balen van het huis Coe.
En dat andere project? Een dorpje verder?
Lijst:
Stofzuigen
Strijken
Ongediertebestrijding ontvangen (we hebben een wespennest in de spouw)
Vaatwasser uitruimen.
Bedden verschonen (dus alweer was... )
woensdag 30 juni 2010 om 08:58
3 slaapkamertjes is echt te klein, Coe, maar wie weet valt er aanbouw te overwegen? Vriend is toch een handige harrie?
Zo'n locatie krijg je niet gauw meer, aan de andere kant moet je ook goed nadenken over het onderhoud, wat mss nog wel erger zal zijn dan bij de woning die je nu hebt.
Ik heb in elk geval alvast de zoetwaren in de koelkast gezet. Zullen de kinderen wel sputteren als ze dat op hun brood moeten metselen, maar zoveel vrienden wil ik niet
Zo'n locatie krijg je niet gauw meer, aan de andere kant moet je ook goed nadenken over het onderhoud, wat mss nog wel erger zal zijn dan bij de woning die je nu hebt.
Ik heb in elk geval alvast de zoetwaren in de koelkast gezet. Zullen de kinderen wel sputteren als ze dat op hun brood moeten metselen, maar zoveel vrienden wil ik niet
woensdag 30 juni 2010 om 09:28
Morning!
Coe wat jammer zeg dat het huis niet doorging! Kan me voorstellen dat je er ff goed chagrijnig van was.
Jonna & Happy welkom terug!! Leuk dat jullie er weer zijn.
Nik, balen dat het zo warm is op je werk. Hier is het best goed uit te houden behalve dan dat ik een beetje op de tocht zit en een stijve nek krijg...
Vanavond moet ik eigenlijk sporten maar het is daar normaal al ontzettend warm dus ik zie het eigenlijk niet zitten... maar ja, ik ga steeds vaker 'spijbelen' en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Dilemma......
Fijne dag!!
Coe wat jammer zeg dat het huis niet doorging! Kan me voorstellen dat je er ff goed chagrijnig van was.
Jonna & Happy welkom terug!! Leuk dat jullie er weer zijn.
Nik, balen dat het zo warm is op je werk. Hier is het best goed uit te houden behalve dan dat ik een beetje op de tocht zit en een stijve nek krijg...
Vanavond moet ik eigenlijk sporten maar het is daar normaal al ontzettend warm dus ik zie het eigenlijk niet zitten... maar ja, ik ga steeds vaker 'spijbelen' en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn. Dilemma......
Fijne dag!!
woensdag 30 juni 2010 om 09:28
Huisje een dorpje verderop is alweer verhuurd.Er zitten 8 polen in.Maar dat was ook wel heel erg uitgeleefd!
Op dit huisje ben ik wel verliefd,nadeel is alleen die slaapkamers en dat er best wat geld tegenaan gegooid moet worden.Dat is op zich niet erg,als ik maar zwart op wit heb dat ik er dan de eerste 10 jaar niet uit hoef.
Vriend kan idd alles zelf dus dat is handig.
Hopelijk is hij met het onderhandelen voor het huis wat handiger dan met het onderhandelen voor een auto.
Gister weer een mooie mpv voor onze neus weg.Waarop ik dan zit te mopperen,bied dan hoger
Mamz,ik heb tegen de mieren een poeder waardoor ze de weg naar hun nest niet meer terug kunnen vinden.Hier zitten ze telkens op een andere plaats.Maar goed,misschien moet ik wel wennen aan al dat ongedierte...
Op dit huisje ben ik wel verliefd,nadeel is alleen die slaapkamers en dat er best wat geld tegenaan gegooid moet worden.Dat is op zich niet erg,als ik maar zwart op wit heb dat ik er dan de eerste 10 jaar niet uit hoef.
Vriend kan idd alles zelf dus dat is handig.
Hopelijk is hij met het onderhandelen voor het huis wat handiger dan met het onderhandelen voor een auto.
Gister weer een mooie mpv voor onze neus weg.Waarop ik dan zit te mopperen,bied dan hoger
Mamz,ik heb tegen de mieren een poeder waardoor ze de weg naar hun nest niet meer terug kunnen vinden.Hier zitten ze telkens op een andere plaats.Maar goed,misschien moet ik wel wennen aan al dat ongedierte...