Restaurantweek 2010 editie augustus
woensdag 30 juni 2010 om 09:16
quote:suikervrij schreef op 22 mei 2010 @ 20:32:
Wie gaan er deze editie uit eten in de restaurantweek?
Zijn er al mogelijkheiden om eerder te boeken?
Ik hoop zo dat ik dit jaar eindelijk eens kan reserveren bij In den rustwat in Rotterdam!@suikervrij Als je op deze site kijkt http://www.galekkeruiteten.nl/deelnemen ... stwat.html en dan die WK-actie bij het reserveren bij In Den Rustwat vermeldt, dan krijg je gratis glas bubbels bij binnenkomst!
Wie gaan er deze editie uit eten in de restaurantweek?
Zijn er al mogelijkheiden om eerder te boeken?
Ik hoop zo dat ik dit jaar eindelijk eens kan reserveren bij In den rustwat in Rotterdam!@suikervrij Als je op deze site kijkt http://www.galekkeruiteten.nl/deelnemen ... stwat.html en dan die WK-actie bij het reserveren bij In Den Rustwat vermeldt, dan krijg je gratis glas bubbels bij binnenkomst!
donderdag 22 juli 2010 om 08:56
donderdag 22 juli 2010 om 12:52
quote:suikervrij schreef op 22 juli 2010 @ 12:25:
Tante Koosje staat ook op mijn lijstje Schuddebuikje!
Zouden ze er net zulk lekker vlees hebben als bij de lidl?
Tante Koosje is heeeeerlijk en goede sfeer. Lang geleden eens geweest. Villa Ruimzicht vind ik ook een echte aanrader, gaan we dit jaar ook heen. Maar ik zou zo graag eens in een sterrenrestaurant eten. Ach ja, anders maar flink sparen.
Tante Koosje staat ook op mijn lijstje Schuddebuikje!
Tante Koosje is heeeeerlijk en goede sfeer. Lang geleden eens geweest. Villa Ruimzicht vind ik ook een echte aanrader, gaan we dit jaar ook heen. Maar ik zou zo graag eens in een sterrenrestaurant eten. Ach ja, anders maar flink sparen.
donderdag 22 juli 2010 om 22:09
quote:schuddebuikje schreef op 22 juli 2010 @ 12:52:
[...]
Haha, ik denk dat het iets lekkerder is
En inderdaad, anders maar eens flink sparen. Of probeer het eens via heerlijke dinsdag punt nl!
[...]
Haha, ik denk dat het iets lekkerder is
En inderdaad, anders maar eens flink sparen. Of probeer het eens via heerlijke dinsdag punt nl!
vrijdag 23 juli 2010 om 11:38
Ja Schuddebuikje, wij zijn half juni naar Zwethheul geweest (dan moet je geloof ik 40 of 50 euro betalen ipv de 30. Die 30 euro is zeg maar de vanaf prijs, hoe meer sterren je wil hoe duurder het wordt!
Maar het was een absolute aanrader!
Het is alleen aan nadeel (vonden wij overigens niet) dat je pas op dinsdagochtend weet waar je gaat eten. Je kunt wel aangeven hoeveel km je maximaal wilt reizen!
Maar het was een absolute aanrader!
Het is alleen aan nadeel (vonden wij overigens niet) dat je pas op dinsdagochtend weet waar je gaat eten. Je kunt wel aangeven hoeveel km je maximaal wilt reizen!
vrijdag 23 juli 2010 om 13:57
Dat vind ik juist erg leuk! Ik hou ervan om nieuwe restaurants te proberen en zo'n niet-weten-waar-je-terecht-komt is helemaal iets voor mij (toevallig ben ik binnenkort op een dinsdag jarig en man vond het idee ook erg leuk )
Ik ga wel zoveel km invullen dat eventueel le marron er binnen valt
Bedankt!!
Ik ga wel zoveel km invullen dat eventueel le marron er binnen valt
Bedankt!!
dinsdag 27 juli 2010 om 08:08
Oooohhhh, zie net dat het precies in mijn week vakantie valt. Das erg jammer, ben groot fan (en gebruiker) van de Restaurantweek.
Als je bij de eerste inschrijving niet het restaurant van je voorkeur hebt kunnen reserveren kun je altijd vlak voor de restaurantweek (bijv het wknd ervoor) nog ff kijken. Er zijn nl altijd heel veel annuleringen. Zo kom ik vaak alsnog in de beste restaurants terecht.
Als je bij de eerste inschrijving niet het restaurant van je voorkeur hebt kunnen reserveren kun je altijd vlak voor de restaurantweek (bijv het wknd ervoor) nog ff kijken. Er zijn nl altijd heel veel annuleringen. Zo kom ik vaak alsnog in de beste restaurants terecht.
dinsdag 27 juli 2010 om 16:20
Dag dames!
Hier een diningcity-nieuwsbrief lezers en heb zojuist de nieuwsbrief over de komende restaurantweek ontvangen!
De restaurantweek is van 23 t/m 29 augustus en over een week kan al met voorrang worden gereserveerd: als je lid bent van de nieuwsbrief krijg je op 3 augustus een link toegestuurd waarmee je eerder kan reserveren.
Hier alvast de overzicht van deelnemende restaurants!
Hier een diningcity-nieuwsbrief lezers en heb zojuist de nieuwsbrief over de komende restaurantweek ontvangen!
De restaurantweek is van 23 t/m 29 augustus en over een week kan al met voorrang worden gereserveerd: als je lid bent van de nieuwsbrief krijg je op 3 augustus een link toegestuurd waarmee je eerder kan reserveren.
Hier alvast de overzicht van deelnemende restaurants!