Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
HW, hier info van Tros Radar: link
Ik heb ook geen verzekering bij mobiel.

Als er wat mee gebeurt heb ik nog wel een oude achter de hand...

Mooi ding trouwens!!!
ff testen hoor
Ja, het werkt! Ik had me gisteren idd niet ingelogd dus
Ja ik heb ook nog wel een oude. De n95 8gb maar zou het toch niet tof vinden wanneer ik daar weer op over zou moeten stappen ;) . Ik ga natuurlijk niet voor niets op een ander abonnement over.

Snap er ook vrij weinig van.

Ik stap nu over op een ander abo van Hi en krijg toch een heerlijke korting. 3,75 voor xtrasnel internet gedurende 2 jaar en op de bundel kreeg ik ook 6E korting. Ga er dus eigenlijk alleen maar op vooruit .

Zit toch te twijfelen over de verzekering. Misschien dat ik het gewoon 1 jaar doe. Ik denk er nog even over door ;)

*gaat zometeen de tros radar link lezen .
Poelepoelepoelepoes!
quote:Olijfje_ schreef op 30 juni 2010 @ 12:09:

Ja, het werkt! Ik had me gisteren idd niet ingelogd dus
Ben benieuwd hoe het nu met Meneer van Babs is.

Is dat zijn echte naam? Dan doet mij dat denken aan een zeker stripje van Jan, Jans en de kinderen over een konijn.

Heb het altijd een leuke naam gevonden.

Babs, ik kan me trouwens nog steeds niet zoveel voorstellen bij een zwembad in de voortuin waar jullie zelf in gaan in de avond? Hoe zit dat dan met de buren?

Over geld besparen. Heel simpel. Gewoon geen geld meer uitgeven.

Ik pin een bedrag per maand en daar moet ik het mee doen. Ik eet goedkoop, drink alleen limonade, thee en koffie etc. Vroeger kookte ik ook heel erg recepterig met verse dingen etc. dat is allemaal te duur. Geen kleding meer kopen voor mezelf. Geen kleine frutsels kopen (ook geen klein zeepje tussendoor bij de Lush) en dingen in grootverpakking kopen. 1 kilo voer voor 8 euro of 10 kilo voor 46 dat scheelt ook weer. Ook al lijkt alleen maar grootverpakking op moment van aankoop zo duur
Oh, ik had wel een verzekering bij mijn telefoon. Eerder ook veel gebruik van gemaakt. Heb mijn telefoon wel eens in de wasmachine gestopt (gelukkig aan einde abonnement) in het konijnenhok teruggevonden etc.
Mijn vriend heeft die telefoon ook. Mooi ding en hij is er superblij mee. Maar je kan geen mms ontvangen. Dat moet je eerst downloaden. Maar dat bestand is er nog niet. Je moet sowieso heel veel dingen downloaden. Dat weet je toch he? Maar internet is super. Oh, nog een nadeeltje van de telefoon is dat ie soms uit zichzelf belt. Het schermpje is erg gevoelig. K. heeft m in een hoesje in zijn broekzak en dan gaat toch vaak de vergrendeling er af en belt ie zomaar iemand.

Ik ben weer thuis, en het is warm! Ik plak aan alle kanten. Dat regenbuitje van Bieb mag hier ook wel ff vallen. Hoef ik ook de tuin niet te sproeien. Ik ga zo nog ff de stad in, en dan doe ik niks meer. Uitpuffen, douchen, eten en dan naar de diploma uitreiking van stiefzoon.
Ik ben ff wat aan het eten en dan hijs ik me zo meteen in mijn sporttenue
Goedemiddag tetters, ik zit in de wachtkamer en er wordt nog niks gedaan vandaag, het is pas het consult. Eerst eens horen hoe de kaakchirurg het beoordeelt...heb wel de zenuwen. Afscheid van school ging oke en het is wel fijn om dit af te sluiten.

Ben inmiddels op de foto geweest, denk breedbekkikker en dan alleen van mijn gebit...ziet er raar uit .

Die regenbui hebben we hier al vroeg gehad en het was een beste!

Bieb, heel veel succes met de test en veel plezier vanavond!

Babs, ik duim voor goed nieuws over Meneer.

En een plakkerige voor jullie allemaal.
Middag Tetters, ben nog niet beter maar sinds een half uurtje voel ik me iets beter. Ik heb de huisarts nog steeds niet te pakken kunnen krijgen, heel vervelend.

Sterkte TH.

Ik ga zo even terug lezen wat jullie getetterd hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Sportkleren zijn aan. Nu de rest nog. Valt het op dat ik niet zo'n zin heb? Nee toch?

Sterkte TH!!
Wilde graag een MU-tje doen (Meneer Update) maar er is nog niks bekend. Man heeft rond half 1 gebeld, en er waren idd spoedgevallen tussengekomen waardoor Meneer nog niet aan de beurt was gekomen. Tja, spoed is spoed, daar doe je niets aan. We wachten dus nog af.

Sporten was lekker, voel me daar echt goed bij (sprak zij die al 3 hele keren naar de sportschool is geweest ).

Net even met Ratteke aan de foon gehangen, die smsde hoe het met Meneer ging. Was lekker even van me af praten! Thanx again Ratteke!!

Bieb: veel succes vanmiddag met je toets!!! Ik vind het ook vreemd dat jullie geen certificaat krijgen! Ik weet niet hoe die wet in elkaar zit, maar is het niet zo dat er per kantoor iig 'n leidinggevende dat certificaat moet hebben? Krijgt die dat ook niet dan? Als er wettelijk bepaald is dat mensen dat certificaat moeten hebben om het werk te mogen doen wat jij nu doet, dan kun je wel de kennis in huis hebben en 't examen met goed gevolg hebben afgelegd, maar zonder certificaat voldoe je dan toch nog steeds niet aan die wet? Of zit ik nou weer te krom te denken?

Klets, Meneer is z'n echte naam hoor Voluit is het zelfs Meneer Dah Poes... Hij heette al Meneer toen hij bij ons kwam, en die naam schijnt hij gekregen te hebben omdat hij altijd zo netjes in pak loopt. Zwarte vacht, wit befje, witte snor en witte sokjes. Alleen het vlinderdasje ontbreekt

Wat het zwembad betreft: Onze tuin is niet zo heel groot en over het zwembad staat 'n partytent. Vanaf de partytent tot de gevel (is 2 meter of zo) hangen doeken tegen 't zonlicht. Dus van bovenaf kun je niet in de tuin kijken. En rond de tuin staan heggen, zo hoog dat tussen de heg en de partytent net 20 cm is waar je doorheen zou kúnnen kijken. Als je op je tenen gaat staan. Dus van de buren hebben we niks te vrezen

Overigens zijn wij niet de enigen met zo'n hoge omheining om de voortuin hoor. De voortuin is op 't Zuiden, bijna niemand gebruikt de achtertuin hier (die tuintjes zijn 4 meter breed en 4 meter diep, dus ook laat op de dag komt er amper zon). Iedereen heeft òf hoge heggen òf een schutting om de voortuin staan.

TH: veel succes!!!

Olijf: gewoon gáán! Heb ik vanmorgen ook gedaan en 't was lèkkah!
Iets anders
MV: niet zo best dat je je huisarts niet te pakken kunt krijgen. Kan het kloppen dat ik je daar al eerder over gehoord heb? Dat die gewoon slecht bereikbaar is?

Ik vraag me echt af of het voor jou niet hoog tijd is om eens op zoek te gaan naar andere artsen lieverd... Die wèl bereikbaar zijn. Die wèl antwoord kunnen geven op je vragen over de bijwerkingen van de zware medicijnen die je hebt. En die je wèl serieus nemen en niet met een kluitje in het riet sturen...
Iets anders
Je hebt gelijk Babs, ik ga NU!!

Tot strakkies dames!
Dapper Olijf dat je gaat.

Babs ik hoop ook snel op goed nieuws van Meneer. Hou ons op de hoogte.

Bieb, de herkansing moet lukken, je zat er al zo dicht bij.

Klopt Babs, mijn huisarts is moeilijk bereikbaar. Normaal heeft hij om 1 uur tel. spreekuur maar om 1 uur kreeg ik een bandje dat hij visite reed dus hij zal een noodgeval hebben.

En op donderdag werkt hij niet of zit hij in een andere praktijk. En hij is vaak op vakantie. Ik heb gister wel al de apotheek gebeld, maar die mogen ook niet zeggen wat ik nu het beste kan doen.

En het vervelende is dat het met vlagen komt die trip, nu heb ik het gevoel dat ik eruit ben, maar dat kan zo weer veranderen. Heel vervelend.
Olijf, gogogo!

Ik mag 23 juli terugkomen, dan gaat die kies eruit. Leuk klusje want drie kromme wortels, waarvan er 1 mogelijk tot in mijn bijholte loopt. En een risico dat naastliggende kroon schade oploopt. Tsja. Nu eerst lekker naar huis!
Myleen, sterkte! Klinkt niet fijn meis
Hmmm,helaas nog geen Meneer nieuws maar hat betekend dan wel dat hij niet gelijk als spoed gezien wordt

(ieder nadeel hep zn voordeel)

quote:Babsjuh schreef op 30 juni 2010 @ 14:04:

Bieb: veel succes vanmiddag met je toets!!! Ik vind het ook vreemd dat jullie geen certificaat krijgen! Ik weet niet hoe die wet in elkaar zit, maar is het niet zo dat er per kantoor iig 'n leidinggevende dat certificaat moet hebben? Krijgt die dat ook niet dan? Als er wettelijk bepaald is dat mensen dat certificaat moeten hebben om het werk te mogen doen wat jij nu doet, dan kun je wel de kennis in huis hebben en 't examen met goed gevolg hebben afgelegd, maar zonder certificaat voldoe je dan toch nog steeds niet aan die wet? Of zit ik nou weer te krom te denken?

!

dat idee heb ik dus ook.

Het is ook een officieel examen met toezichthouders en alles wordt met peroonlijke inlogcodes vastgelegd.

Dus m.i. is het wel echt alleen krijgen wij het gepeupel geen document

misschien zijn ze angstig dat er mensen zijn die van de gelegenheid gebruik maken hiermee het CV op te leuken en weg te gaan..?

Zo midden in de fusie hebben ze dat denk ik graag zelf in de hand.
Oh en lekker dan..

Was net even in de tuin wat aan het wegknippen en Monster liep om me heen te draaien en te miauwen.

Bijt hij me zomaar in mn blote been,mafkees..

Klinkt niet fijn TH. Gaat dat dan onder plaatselijke verdoving? Brrr.

Monster heeft de zon in zijn kop gekregen Bieb? Voor straf geen eten vanavond .
Bieb, ik kan me voorstellen dat (juist midden in de fusie en met je eigen verhuisperikelen) je geen slapende honden wakker wil maken. Maar als je er meer over wil weten zou je eens rond kunnen kijken op afm.nl (autoriteit financiele markten) of met ze bellen.

Als het een officieel examen is, kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat jij er geen bewijs van kunt krijgen zodra je 't gehaald hebt. Dat de bank niet wìl dat je 't krijgt is een ander verhaal denk ik.
Iets anders
We zijn er al mee bezig met een aantal collega's

en het enige wat ik nu kan doen is een printje maken van de uitslag....wat ik ook zeker doe mocht ik uiteindelijk de 70% halen.

(bendurbangvoor)
die hele afm is een groot onderdeel van de stof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven