Het Theehuis
zaterdag 27 oktober 2007 om 23:19
zaterdag 27 oktober 2007 om 23:20
zaterdag 27 oktober 2007 om 23:29
zondag 28 oktober 2007 om 00:00
zondag 28 oktober 2007 om 08:37
Meurning,
Ik sluit me aan bij Vish en voel me daarom niet verplicht om te reageren op jullie geneuzel.
Nacht: relatief goed. Late fles experiment toch niet doorgezet want pas om 1 uur thuis en rozig van de rose. Dus op goed geluk de nacht in.
Bas meldde zich om half 3 oude tijd en ging na een fles weer slapen. Jip heeft aan een stuk door geslapen tot 7 uur nieuwe tijd.
Had dus een halve goeie nacht. Vinnek al heel wat.
Bezoek aan vriendin was, ondanks de aanleiding van het bezoek, wel gezellig. Merkte wel dat het allemaal nog niet helemaal tot haar doordringt. Zal vast komen als het 'gewone' leven morgen of zo weer begint.
Ik sluit me aan bij Vish en voel me daarom niet verplicht om te reageren op jullie geneuzel.
Nacht: relatief goed. Late fles experiment toch niet doorgezet want pas om 1 uur thuis en rozig van de rose. Dus op goed geluk de nacht in.
Bas meldde zich om half 3 oude tijd en ging na een fles weer slapen. Jip heeft aan een stuk door geslapen tot 7 uur nieuwe tijd.
Had dus een halve goeie nacht. Vinnek al heel wat.
Bezoek aan vriendin was, ondanks de aanleiding van het bezoek, wel gezellig. Merkte wel dat het allemaal nog niet helemaal tot haar doordringt. Zal vast komen als het 'gewone' leven morgen of zo weer begint.
zondag 28 oktober 2007 om 08:50
Over in scene gezet zijn Inad, ik geloofde dus niets van dat dikke meisje. Alleen maar omdat ze het aan haar schildklier had was ze ineens lief en schattig en kon ze goed zingen?!? Ze klonk nergens naar en was niet schattig dik. Het was net Hanna Tokkie in haar jonge jaren. Dat andere meisje met die wimpers waar ze tegen zeiden dat ze wel af moest vallen vond ik tig keer zoveel leuker.