Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Nou ik wilde ook een implantaat, een stervormige of een bliksemschicht maar nu ik het van dichtbij heb gezien hoe ze het doen, zonder verdoving, nee dank u. Ik kan best veel hebben maar hier werd ik een beetje onpasselijk van.

Ik heb gisteren 2 intiempiercings laten zetten (buitenste schaamlippen), ringetjes van 3 mm dik. Ben er blij mee.
is het waar dat ze zeggen dat het daar minder pijn doet als bijvoorbeeld een labret oid... (sorry compleet offtopic)
Uhm, ik kan daar maar een antwoord op geven: NEE dat is niet waar hahahaha...

Het deed echt gruwelijk zeer. Het weefsel was ook echt taai, de piercer moest flink hard duwen om de naald erdoor te krijgen. Het leek wel een oude taaie biefstuk!

Ik heb totaal iets van 40-50 piercings gehad maar dit was echt heftig.
dan ga ik er verder niet te diep over nadenken hahaha!

ik hou het maar wijzelijk bij mijn labret haha
Anyways:

Ik hoop dat ik vandaag mijn ArtUnlimited kaartjes binnen krijg.

Ik had gisteren aan adres aangevraagd, het werd Finland. Het was iemand die van zwemmen, vuurtorens en kunst hield. Ik heb (denk ik) de perfecte kaart gevonden en besteld:

Ik vond hem wel tof, ik hoop dat hij vandaag binnenkomt dan kan ik hem versturen. Ben benieuwd naar de reactie erop.

Overigens moet ik vandaag ook nog postzegels halen, de mijne zijn op. Ik vind alleen de zegels binnen en buiten Europa zo saaaaaaai.....met dat fietsje erop, of zo'n wereld in de vorm van een hartje. Bleh. Booooring!
Kaatje, jij maakt altijd werk van het zoeken naar kaartjes.

Diegene moet hier toch wel erg blij van worden.

En over piercings wil ik het niet hebben.

Lijkt me zo pijnlijk, brrrrr.......

Vanmorgen twee verjaardagskaarten gepost.

Hyvesruil kaartje moet nog geschreven.

Dat ga ik vanavond op mijn gemakje doen want dochter heeft vrij en straks naar zwemmen enzo.

Ook nog wat leuke zeeland-kaartjes gekocht vanmorgen

Laat de hurrays maar weer komen.
kaatje en chayuz, ik vond mijn labret helemaal niet pijn doen, of ik herinner me het toch totaal niet meer. Heb ik dan zo'n hoge pijngrens (helaas moest ik hem uitdoen voor het werk en tandarts raadt het me nu af om nog een te nemen, ben nog aan het denken waar ik een ga laten steken, maar niet rond mijn mond haha )
Labret vond ik ook niet pijnlijk. Net als een hoop andere piercings, maar wat ik gisteren heb laten doen was dan ook niet te vergelijken met labret/navel etc.

Bah, hier op mijn werk ligt het systeem eruit, kan niks doen. Grrr....
Dank je wel sweetcandy voor het kaartje! 2 kaartjes in de bus vandaag, eentje vanop de meeting en eentje uit NL (maar niemand van hier)
Kaatje, aaauuww daar ook maar één piercing te laten zetten. Heb jij er al 50?

Die kaart komt vast en zeker goed aan zeg, wauw.

Hyveskaartje is op de post.
Hoi meiden

@JJ, nou het heeft hier toch flink geplenst.. Maar toen later het zonnetje weer door brak was het weer goed warm. Jammer dat je je post vergeten was.. Daar kan ik ook altijd heel erg van balen.

@Sjokorn, dus je kampeer tochtje was wel goed bevallen! Leuk hoor! Al zul je mij niet snel in een tent vinden haha! En dan ook nog 3 kaartjes!! Altijd leuk!

@Steph, wat een leuke reactie op je kaart!! En het blijft zonde dat je je kaart niet kan registreren omdat je te weinig info hebt..

@Stefanie, heel goed ben trots op je haha!

@Chayuz, haha, nou ben heel benieuwd hoor wat het gaat worden! Mag eventueel ook wat anders uitzoeken maar zon prins is toch geen slecht vooruitzicht lijkt me zo:) Trouwens mijn PMK bestelling is alijd heel snel! Ik heb zondag besteld en betaald. Maandag is het verzonden en gister had ik het in huis. Super leuke postzegels trouwens! Bijna te leuk om te versturen! Zelfs eentje met Olie B Bommel!!

@Neferisis, ja heb me netjes kunnen houden in het hele dure restaurant! Netjes een salade naar binnen gewerkt, zonder saus wel te verstaan. Voor de kids nog een gratis ijsje eruit weten te slepen omdat vader op zijn burger moest wachten. Hij mocht wat extra bestellen, toen zei hij dat ik wat mocht bestellen omdat ik had betaald, hij opperde een ijsje. Toen gooide ik eruit dat 1 ijsje niet zo leuk zou zijn als er 3 jongetjes omheen zaten. Toen zei dat grietje dat ze er dan 3 ijshoorntjes van maakte.

@Kaatje, ow wat een bikkel ben jij, ik durf dat echt niet hoor... Mijn oorbel gaatjes zijn zelfs dicht gegroeid. Das net als met tatoeages, dat durf ik ook niet hoor... Ben daarin echt een watje. Toruwens waarom bestel je geen postzegels bij PMK, dan heb je tenminste leuke postzegels!

@Beachlover, heb je al weer adressen aangevraagd? Leuke profielen?

@Anita, je hebt het maar druk, eerst kleine man niet lekker, nu grote man met een zeer bekkie... Arme grote man... Vind je het wel fijn om weer aan het werk te zijn?

@C_estelle, is je potentiele INTERIEUR VERZORGSTER al langsgeweest hahaha! Je hebt het ook maar druk!!

@Justme, zo jij hebt een flinke dag gemaakt zeg! En vandaag lekker kinderfeestje vieren! Veel plezier!!

@Janna, jij bent snel!!

Hier vanmorgen weer twee kaartjes geschreven, 1tje naar Belgie naar een jongen die al 20 dagen niet online is geweest en nog maar 1 kaart heeft verstuurd en niets ontvangen... Dat is een Idrukker geworden. De aardbei in de hangmat met best te doen zo erop. Ook 1tj naar Amerika een Postcardstore kaart van de kan met de bloemen erin. En natuurlijk de hyvesruil kaart! Had er eentje in mn collectie zitten die diegene tussen haar favorieten had staan!! Gaat allemaal zo op de post!

Vanavond lekker naar Mama Mia!! Heb er alweer zin in!! Op rij 9!! Mama Mia, here i go again:)
Kaatje: wat leuk die piercings :-) En lekker tapas gegeten?

Ligaa: Bedankt voor het adres. Kaartje gaat vandaag op de post voor de ruil!

Heb al mijn cijfers terug van de laatste tentamens dus mijn 2e bachelordiploma (nu Italiaans, eerst Nederlands) behaald!!!!!!!!!!!!!! *trots* Nu nog een jaar voor de master (wordt dan ook de 2e master).
Ja de tapas waren heerlijk!

Nou ik heb nu trouwens geen 50 piercings meer hoor, dat is als ik alles wat ik heb en heb gehad bij elkaar optel

Heb er nu nog maar 23
Ow en zazana1985: Proficiat!!!! Reden voor een feestje zou ik denken
@Zazana, super zeg! Van harte gefeliciteerd met het behalen van je 2e bacheler diploma!!!!
Dank, dank!

Nu ik wat meer tijd heb wil ik al mijn ontvangen kaarten uploaden. Heb digitale foto's gemaakt, maar hoe doen jullie dat? De foto's zijn te groot (meer dan 4 kb) en ik weet niet hoe ik ze kleiner kan maken?
Gefeliciteerd Zazana!! Supergoed!

Tine: jij doet altijd zoveel leuke dingen! Mama mia lijkt me erg gezellig om heen te gaan, lekker vrolijk.

Ik had nog nooit van een labret gehoord, gokte erop dat jullie t over een tongpiercing hadden, maar heb even gegoogled Ik vind dat een erg leuke plek voor een piercing. Heb zelf geen piercings, wel tatoeages (2). Kaatje, vertel eens meid, waar/wat voor tatoos heb jij? Vind ze altijd zo interessant!!

JJ: hoe staat het met de huizenjacht? Al iets nieuws om op te bieden? En hoe gaat het bij je afstudeeropdracht?

Hier komt af en toe de regen echt met bakken uit de lucht, niet normaal! Maar wel goed voor de plantjes enzo..

Niet veel PC nieuws, had eergister een kaartje van de meeting, altijd superleuk vind ik dat, al die namen (ook neferisis, sweetcandy, steph). En heb net een kaartje geschreven naar DL. Oh en ik moet nog even iemand achter de broek aanzitten van een Tag, heb nooit iets ontvangen. Kan ik wel gewoon vragen toch? Of ze m wel verstuurd heeft?

Hyveskaartje heb ik gister gepost, hoop dat ie vandaag al aankomt!
(Volledig offtopic, sorry dames)

Nou Kozoo ik heb vrij veel tattoos zegt men, al vind ik dat zelf wel meevallen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er zelf helemaal aan gewend ben.

Ik heb:

beide onderbenen helemaal vol voor en achterkant

beide bovenarmen helemaal vol, ook de binnenkant

polsen

voeten

sleutelbeenderen

onderrug

bovenrug

buik

En dat was het eigenlijk alweer vind het zelf echt meevallen, wil nog veel meer. Ik heb verschillende stijlen: mijn rechterhelft (arm en been) is in kleurrijke oldschool gedaan, mijn linkerhelft (been en arm) is voornamelijk zwart/wit (met kleine kleuraccentjes) in comic en fantasy stijl. Ik heb vanalles wat maargoed, dat maakt toch niet meer uit als je helemaal vol staat op den duur
quote:Kozoo schreef op 30 juni 2010 @ 13:07:Hyveskaartje heb ik gister gepost, hoop dat ie vandaag al aankomt!

Ja! Je kaartje is aangekomen en ik vind 'm leuk!

Mooie verzamelkaart met al die potloden zo mooi op een rijtje.

Oudste dochter heb ik vandaag naar kamp gebracht, dus die is 2 dagen (eh.. nachten!) elders en verder ga ik zo de jongste uit de opvang halen.

Vandaag 3 kaartjes in de bus. De Hyves-ruil dus en dan een kaartje uit Duitsland met een vaag verhaal en een kaart uit Finland, zo mogelijk nog vager zonder ID. Ook het support team kan me niet verder helpen. Een homemade kaart (volgens mij) met een postzegel erop afgedrukt en verder alleen de tekst happy postcrossing.

Gestempeld op 17 juni.

Nou, misschien meldt de verzender zich nog.

En verder had ik een mail van een Braziliaan die een moord doet voor de voetbalkaart van I-Drukker met de vlaggen. Gelukkig stond z'n volledige adres in z'n profiel, dus die kaart is al richting Brazilie met daarop de wens dat Nederland wel even wint vrijdag.

@Zazana: Gefeliciteerd! Een 2e Masterstudie vind ik heel knap.

@Kaatje: Mijn keurige gaatjes in m'n oren zijn voorlopig de enige piercings die ik heb. Totaal geen behoefte aan andere versierselen op dat vlak. Idem voor tattoo's. Dat virus heeft me tot nu toe overgeslagen. Mooi kaartje trouwens dat je besteld hebt.

@Tine: Mama Mia, veel plezier! Zal vast erg leuk zijn. Lijkt me een hele vrolijke en feestelijke uitvoering.

Lampje
Grrr!

1 keer is zat.
Gefeliciteerd Zazana!!

En van foto's verkleinen weet ik echt niks.

Tine, leuk naar MamaMia.

Man en ik gaan volgende week woensdag met zijn werk er heen.

Heel veel zin in.

Heb hem de vorige keer (al weer een jaar of 6 geleden geloof ik) ook gezien.

Werken vind ik wel weer fijn hoor.

Merk dat ik me dan ook wel beter voel, mijn wereldje werd toch wel klein ookal had ik altijd wel een volle agenda.

Hier geen leuke post voor mij vandaag.

Wel voor dochter (die helaas niet te genieten is, zal de warmte wel zijn) haar borre-boekjes.
Kaatje : jouw lichaam klinkt als een interessant geheel, zo versierd

Lampje ik ben blij dat t kaartje ook in 1 dag over is gekomen en dat je m mooi vind. Leuk voor je dochter dat ze op kamp is. Ik heb er hele leuke herinneringen aan van vroeger. En het thuiskomen, dan was ik zo moe dat mijn moeder naast me bleef zitten in bad anders viel ik zo in slaap, haha. En vies was ik waarschijnlijk ook, dat ze me meteen door een sopje haalde.

En voor je andere dochter is het mss ook wel even lekker, onverdeelde aandacht van jou.

Mijn amigurumi-project gaat best goed. Het begint ergens op te lijken. Ik vind het erg leuk om te doen dat haken.

Stefanie: ik zag dat jij Nijntjes had gemaakt, heb je daar een linkje van, van dat patroon? Die wil ik ook wel heel graag maken nl, leuk als kraamkado.
Gefeliciteerd Zazana.

Kaatje, ik wil jouw weleens zien met zoveel piercings. Ik heb ook gaatjes in mijn oren,verder durf ik niet (schijtlaars).

Tine, have fun meid.
Kozoo: hmm geen idee waar ik het gehaald heb maar als je je registreert op ravelry.com, dan kan je er daar vinden. Of stuur me even een mailtje via hyves ofzo, dan stuur ik het patroon naar je door, heb het op pc staan als pdf-bestand :-)
Goedenavond aan allen!

Ik heb mijn hyvesruilkaartje ook op de post gedaan vandaag.

Ik had hier ook een kaartje, helaas niet van de meeting

Maar wel een leuke illustratie uit Duitsland.

Tot volgende week allemaal want morgen vertrek ik met de eerste trein naar Belgie, 4 dagen rocken op Rock Werchter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven