3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
donderdag 1 juli 2010 om 02:49
ach jahwel broekkie kan het goed met mn ouders vinden... ook met mn pa... dat is best bijzonder ... mn pa kan best moeilijk zijn... maar die waren samen weggeweest voor de brommer... broekkie helemaal blij... was mn pa weer bezig geweest ''jah als je ooit met pech staat daar aanbellen... of daar... of daar... dan zeg je maar dat je er een van mij bent... helpen ze je altijd'' ... dus hij heeft echt het gevoel dat ie erbij hoort... hoort ie natuurlijk ook... maar zo voelt het natuurlijk niet altijd zomaar... broekkie heeft mn pa ook als getuige gevraagd ...
donderdag 1 juli 2010 om 09:20
donderdag 1 juli 2010 om 09:35
Ik bestel altijd heel veel in verschillende maten, morgen in huis en wat niet goed is kan gratis teruggestuurd.
Ik vind het een ideale manier van winkelen, heb een hekel aan de stad ingaan en de te kleine pashokjes met grote spiegels, verkeerde verlichting en opdringerige verkoopsters die het gordijn openrukken als je in je onderbroek staat.
Maar veel plezier met shoppen Bi, ik hoop dat je slaagt.
En dat Bianco z'n rug het houwe kan al die tassen
Ik vind het een ideale manier van winkelen, heb een hekel aan de stad ingaan en de te kleine pashokjes met grote spiegels, verkeerde verlichting en opdringerige verkoopsters die het gordijn openrukken als je in je onderbroek staat.
Maar veel plezier met shoppen Bi, ik hoop dat je slaagt.
En dat Bianco z'n rug het houwe kan al die tassen
donderdag 1 juli 2010 om 10:28