Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
O spannend Mal!!!
Spannend Mal! Mag je er bij blijven? Wat voor kleur hebben je andere planten nou? En hoe was je BBQ, was het nog gelukt met de vis?

Hier hoeven ze alleen maar tot 11.45, 's middags zijn ze al vrij. Ik denk dat ik dan naar de stadsspeeltuin ga, daar hebben ze ook een waterafdeling.
Ja, we hebben straks een afspraak, dus ik ga hem zo even ophalen. Daarna gaat hij spelen bij de thuiszorg thuis. Vindt hij altijd zo leuk, omdat zij al 2 oudere kinderen heeft. Kan ik lekker rustig aan doen vanmiddag (ongesteld).
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mamax schreef op 01 juli 2010 @ 11:19:

Spannend Mal! Mag je er bij blijven? Wat voor kleur hebben je andere planten nou? En hoe was je BBQ, was het nog gelukt met de vis?

Ja, ik mag erbij blijven. Ik haal heel veel planten die blauw/paars zijn van kleur (met uitzondering van de witte lavendel ) omdat ik het mooi vind, en omdat vlinders graag naar blauw/paarse bloemen gaan.

Ik had het recept van Suus gedaan en de vis ingesmeerd met knoflook en tomaatjes erbij. Wat peper en olijfolie en was erg lekker. En nog een paar ingesmeerd met pesto en basilicum.
Stressed is just desserts spelled backwards
Klinkt goed!

Ik heb alles wit/roze/paars in de tuin. Past er dus prima bij. Ik zal de Ereprijs (die heeft toch van die enorme bloemen?) en witte lavendel in ieder geval op het lijstje zetten. Mag een paarse sering ook? Die heeft m'n moeder en die ruikt zo lekker!
Whahaha, die T met z'n melkende baby, geweldig!

Jee, sinds het slee-incident al Bam. Goed dat dermatoloog er nu naar kijkt idd. Een neus met een pukkel is ook niks...

Suus, en off you go! Goede reis en heeeeeeel veel plezier aan de plas! Als je terug bent gaan we gauw naar het strand in onze paarse bikini's met hartje (dezelfde dus, whahaha!). U heeft een goede smaak.

Die is ook leuk Mamax! Erg mooi, bandeau (maar met mijn boobs een kansloze missie helaas).

Kokos, wat naar, zo'n jeuk. En Tim ook al aan het spoken... Dat wordt heel relaxt dagje in de schaduw voor jou!
Bam er werd naar je gevraagd op kindertaarten omgeving A'dam topic.
Te grappig, dezelfde bikini
Iemand nog geld teveel waar ze vanaf wil?

http://www.chaos-and-order.com/shop/

Ik zal hem eens Googlen, Hel, ben nu wel benieuwd!
Ow, leuk spul Mamax (ikdoehetnietikdoehetnietikdoehetniet)! Had al even gespiekt voor plaatje van bikini maar kon alleen een heel klein plaatje van de rode variant vinden (op freylingerie punt com, badmode model eclipse, en dan niet het bovenstukje dat als eerste in beeld komt maar als je op de pijl naast de kleine plaatjes aan de linkerkant klikt - ik heb er het kleine broekje bij maar er was ook nog een hipster - en dan dus in het donkerpaars).
O wacht, hier is 'ie in het paars. Er is ook nog een ander bovenstukje van, en verschillende broekjes...
Dank Star, ik heb me inmiddels gemeld

Hel & Suze: haha te grappig allebei dezelfde bikini.

Suze: hele fijne vakantie, geniet ervan!

Mal: Leuk dat je kunt kijken naar de nieuwe school. Gaat hij na de zomervakantie over?
quote:mamax schreef op 01 juli 2010 @ 12:40:

Iemand nog geld teveel waar ze vanaf wil?

http://www.chaos-and-order.com/shop/

Ik zal hem eens Googlen, Hel, ben nu wel benieuwd!gelukkig niet zo mijn ding
We zijn weer terug!

Wat heb ik toch een bikkel van een zoon, stoere

Het was een soort van ontsteking en ze kon het meteen weghalen, Juul heeft bijna geen kik gelaten, stoer!

Hij loopt nu met een fraaie pleister op zijn neus

Helemaal trots, haha
Hee wat fijn Bam, meteen er vanaf! Hoe hebben ze het weggehaald, gesneden (huuuh)? Goed hoor, stoere Juul!
Wow, wat een bikkel die Juul! hopelijk geneest het goed en raakt hij er eindelijk vanaf!

Hel (en Suus) mooie bikini! Mooie kleur ook dat paars! Ik heb die kleur van mijn plaatje, de buuf heeft hem later in paars gekocht, ook mooi.

Vanmorgen trouwens een superkoop gedaan bij Blokker. Ze hebben daar nu deurstoppers. Het zijn een soort grindzakken om tegen de buitendeur te zetten zodat ze niet dichtwaaien, ik ben er helemaal blij mee.

Ha, plaatje gevonden, alleen ik heb ze in het grijs:

Volgens mij idd met een klein mesje, heb het niet gezien, want was druk met Juul. Hij had handschoenen gekregen en deed een poging om ze aan te doen, dus niet goed opgelet.

Hoop ik ook ja dat het wegblijft.

Ohh die zien er nog wel stoer uit ook. Misschien ook maar 1 scoren voor de poort. Hier staat de poort altijd open.
Ik vond ze ook erg leuk, en hier waait het nu een beetje, maar de deuren blijven open staan. Ik sleepte anders altijd een plantenbak ervoor, want vind die haakjes lelijk, maar dit werkt perfect.

Heb je aan Julian verteld wat er ging gebeuren? Maxi had dat laatst met die blaar die hij open ging prikken. Ik heb het wel verteld, maar ik zat wel in dubio. Voor je klaar bent met vertellen is het al bijna gebeurt.
Heel mooi die bikini, had ze ook al gezien. 10 kg eraf en das dan een mooi kadootje voor mezelf

Supergoed van Juul Bam!
Cee spoort niet. Zaten binnen en ze zegt dat ze het koud heeft en naar buiten wil
Oeh, Cee is even de weg kwijt qua thermostaatje haha.

Verhuizen zie ik helemaal nog niet zitten. Maarja, ik volg hem maar gewoon, hij is chef verbouwing. En wat Bridges zegt, als je er eenmaal zit, kun je ook nog dingen doen (hopelijk).
Die Cee

Hebben jullie een harde deadline Compu? Wanneer moeten jullie uit dit huis zijn?

Kreeg net een mailtje dat m'n nieuwe jurkjes onderweg zijn, leuk!
Mamax, we mogen hier tot de 26e blijven, in geval van nood langer. Maar als CV eenmaal de drive heeft...

Ik had bij de gemeente een aanvraag gedaan voor een groter fietszitje, nu stellen zij een duofiets voor (http://www.doove.nl/duofiets/)

Hoe lijkt jou dat, Mal? Zou het wat voor J. zijn?
Ik heet geen Mal, maar ik vind hem gaaf! Er zit een tuigje in toch? (Ik zou als de dood zijn dat ze onderweg uit willen stappen )
Haha, 3 lettertjes verschil. Er zit idd een tuigje in en rompondersteuning. Er zijn fietsen vanaf 4 jaar. Ik schrok wel van de prijs zeg. Het is toch ongelovelijk dat dat vergoed zou worden?

Die deurstopper, die had ik uit willen vinden, goed zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven