\Droger kapot?

01-07-2010 11:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb een indesit droger die maar al te slecht droogt.

Nu heb ik alle filters etc. schoongemaakt maar hij blijft slecht drogen!

Wil ik een tijd in stellen dan droogt hij bijna niet en gaan alle lampjes flikkeren en doe ik een programma dan duurt het super lang voor het droog is!

Iemand nog tips of moet ik er aan geloven en een nieuwe droger kopen
Ik heb geen droger èn geen rijbewijs. En een huishouden van 6 personen. Heb ik nu wat gewonnen ? Ik vind het wastechnisch heerlijk dit weer, ik kan er zo 3 per dag draaien en drogen.
quote:Sarah Scott schreef op 01 juli 2010 @ 12:48:

[...]

Ik heb de droger in een aparte kamer staan, en doe daar altijd de ramen open (3) als de droger aanstaat.

Kijk ,dat heb ik dan weer niet, een extra kamer voor de droger, hij staat hier in onze (kleine) douche en ook met de deur dicht word het dan nog erg warm boven.

Maar wij hebben wel een balkonnetje, met een droogmolen.

(en ook nog een tuin om in te zitten, en een rijbewijs, en een sportschoolabonnement, maar daar ging het hier niet over)

Wij hebben trouwens laatst wel een nieuwe wasmachine en droger gekocht, het stel was op sterven na dood (beide machines ware n12 jaar oud), en vooral de droger, die erg warm werd en slecht droogde vond ik een erg eng idee.

Toen ik hem een keertje opendeed, nadat het voor mijn gevoel weer veel te lang duurde voor de was droog was, zag ik gewoon gegloei achterin.

Het ding kon vertrekken, hoe vaak hoor je niet dat brand begint in een oververhitte droger.....
quote:paling schreef op 01 juli 2010 @ 16:29:

[...]

Kijk ,dat heb ik dan weer niet, een extra kamer voor de droger,

Maar wij hebben wel een balkonnetje, met een droogmolen.

(en ook nog een tuin om in te zitten, en een rijbewijs, en een sportschoolabonnement,

Verschil moet er zijn he!

Oja, die tuin heb ik dan weer wél
Hier staat de droger op zolder. En daar is het toch al kokend heet. Ik gooi niet alles in de droger, maar handdoeken, spijkergoed en beddengoed enzo wel.Had ik al gezegd dat ik op zolder slaap? Dus tussen het sjouwen van de was van en naar zolder en het zweten bij het slapen, krijg ik beweging genoeg. Rijbewijs heb ik ook niet en de kinderen zitten een behoorlijk eind lopen hiervandaan op school. Mag ik nu wel mijn droger gebruiken?
MILF in the making ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven