Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
Nee, die had ik ook nog niet. Die strookt ook niet zo heel erg met de werkelijkheid, want én geen baan, én een dure smaak.

Maar vooruit, ik schrijf 'm gewoon op! Ik ben de beroerdste niet!
Er zijn hier toch een paar die zich aangesproken voelen?
quote:Superhuisvrouw schreef op 01 juli 2010 @ 14:03:

Er zijn hier toch een paar die zich aangesproken voelen?

In zoverre dat ik me enorm verbaas over iets wat een aantal jaren geleden zó normaal was, sinds weetikveelwanneer ineens " goedkoop, sletterig, hoerig, ordinair, aandachtsgeil " en wat nogal niet meer is geworden.

Héél gek vind ik dat.

Als het toen niet ordinair was, waarom nu dan wel? Omdat de meerderheid het niet - meer - doet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:qwertuu schreef op 01 juli 2010 @ 14:01:

Nee, die had ik ook nog niet. Die strookt ook niet zo heel erg met de werkelijkheid, want én geen baan, én een dure smaak.

Maar vooruit, ik schrijf 'm gewoon op! Ik ben de beroerdste niet!

Dat pleit dan wel weer voor je.

Schrijf niet te beroerd er ook nog even bij, wil je.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 juli 2010 @ 13:58:

[...]

Géén bikini scheelt inderdaad een berg geld.

Alhoewel....als je er één bij Livera scoort word je daar ook niet echt arm van, natuurlijk.Maar ja met zo'n bikini trek je weer te weinig aandacht,zeker met die van Saphh die elke Miep tegenwoordig heeft.
quote:meds schreef op 30 juni 2010 @ 23:12:

Kijk, dit is een stuk beter

[afbeelding]

Oh wat een gááf pakje!

Lijkt me dat zoiets stukken beter blijft zitten dan zo'n flapperdewaps bikini. Huuu altijd die broekjes die je uit je bilnaad moet pulleken. Dan ga ik toch echt liever in zoiets het strand op dan in een stringbikini (moet sowieso al niks hebben van strings)
quote:Superhuisvrouw schreef op 01 juli 2010 @ 14:03:

Er zijn hier toch een paar die zich aangesproken voelen?We wórden toch aangesproken? Er wordt hier nogal een oordeel geveld over vrouwen die een stringbikini dragen, of die -oh schande- slechts de string van het setje aantrekken. Als ik net heb aangegeven dat ik zo'n ding heb en zelfs gedragen heb, dan gáát dat oordeel toch over mij?
quote:qwertuu schreef op 01 juli 2010 @ 14:25:

[...]

We wórden toch aangesproken? Er wordt hier nogal een oordeel geveld over vrouwen die een stringbikini dragen, of die -oh schande- slechts de string van het setje aantrekken. Als ik net heb aangegeven dat ik zo'n ding heb en zelfs gedragen heb, dan gáát dat oordeel toch over mij?

Nu ben ik geen groot voorstander van een stringbikini, maar dit komt denk ik grotendeels door het feit dat het mij echt voor geen meter zou staan. Maar het harde oordeel: sletterig, goedkoop, ordinair.. Waar komt dat vandaan? Oh ja, vrouwen zijn gek op elkaar bekritiseren, helaas.

Dames als jullie je prettig voelen bij een stringbikini, topless, naakt, lekker doen! Niet dat jullie het zouden laten zonder mijn toestemming
Een ander mag het toch wel ordinair vinden?
Daarmee zeg je toch iets over de vrouwen die zo'n bikini dragen? Over mij dus o.a.? Misschien dat je anders even uit moet leggen hoe ik dat níet persoonlijk op moet vatten?
mosterd
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 01-07-2010 15:26
Reden: mosterd
% gewijzigd
Viva la vida
Qwertuu, ik vind het ook een beetje ordinair stáán. Daarmee zeg ik uiteraard niet dat jij ordinair bént.

Vroeger was het misschien inderdaad wat normaler, maar zelfs toen vond ik het al een beetje té. Maar goed, dat is zo persoonlijk.

Want topless vind ik dan weer níet ordinair.
Dat vind ik zo walgelijk....
quote:qwertuu schreef op 01 juli 2010 @ 15:14:

Daarmee zeg je toch iets over de vrouwen die zo'n bikini dragen? Over mij dus o.a.? Misschien dat je anders even uit moet leggen hoe ik dat níet persoonlijk op moet vatten?

@ Qwertuu: Ik draag zelf ook strings, ook zonder het bovenstukje, maar ik voel me niet echt aangesproken. Het is de mening van een ander, en die mag van mij die mening hebben. Als ik in mijn string, topless op het strand sta te beachballen en ik krijg van die blikken van "ordinair" toegeworpen, dan kan ik me daarvan werkelijk geen reetveter aan trekken. Buiten dat: ik vind dat ik het met mijn figuur kan hebben.

Voel ik me wat minder in een string-mood dan draag ik gewoon een ander broekje & bovenstukje.

[edit]Hier stond dus een foto, die ik niet de rest van mijn leven op het forum wil laten staan[/edit]
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 01-07-2010 17:13
Reden: foto weg.
% gewijzigd
Viva la vida
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 juli 2010 @ 14:05:

[...]

In zoverre dat ik me enorm verbaas over iets wat een aantal jaren geleden zó normaal was, sinds weetikveelwanneer ineens " goedkoop, sletterig, hoerig, ordinair, aandachtsgeil " en wat nogal niet meer is geworden.

Héél gek vind ik dat.

Als het toen niet ordinair was, waarom nu dan wel? Omdat de meerderheid het niet - meer - doet?

Ik ben het met Bianca eens, een jaar of 15 terug was het zelfs moeilijk om een bikini te vinden die een bovenstukje had. Topless, strings etc. het was allemaal heel normaal.

De badkleding die tegenwoordig gedragen wordt daar liep in die tijd alleen je moeder of opoe in en was alleen bij oude wijvenzaken te koop.

Het lijkt erop dat we weer teruggaan naar grootmoeders tijd
quote:Noez schreef op 01 juli 2010 @ 14:30:

[...]

Nu ben ik geen groot voorstander van een stringbikini, maar dit komt denk ik grotendeels door het feit dat het mij echt voor geen meter zou staan. Maar het harde oordeel: sletterig, goedkoop, ordinair.. Waar komt dat vandaan?

Misschien omdat je in je blote reet loopt? Ja, ik bedenk ook maar iets hoor

Oh ja, vrouwen zijn gek op elkaar bekritiseren, helaas.

Dames als jullie je prettig voelen bij een stringbikini, topless, naakt, lekker doen! Niet dat jullie het zouden laten zonder mijn toestemming
NDH, ik vóel me ook niet persoonlijk aangesproken hoor. Het boeit me bijzonder weinig wat een ander van mijn zwemkleding vindt of van welke kleding dan ook. Maar ik weet niet zo goed hoe het dan heet als iemand persoonlijk aangeeft tot een bepaalde groep mensen te horen en die groep finaal wordt afgekraakt.

Als ik hier op het forum lees hoe naakt (tenzij maat 36 en strak en nog geen moeder) en alles wat tegen naakt aan zit wordt afgekraakt, dan schrik ik eerlijk gezegd van de bekrompenheid die dat oordeel in mijn opvatting uitstraalt. Ordinair, goedkoop, sletterig, stom, aandachtsgeil, walgelijk, krankzinnig, kansloos?

Als je nou jezelf met je tarzan lag te penetreren langs je stringetje heen: soit. Kan me voorstellen dat dát niet op prijs wordt gesteld. Maar als je je al moet schamen enkel vanwege hoe je billen eruit zien? Laten we toch alsjeblieft met z'n allen een beetje ontspannen doen over naakt of over minieme kledij, ook (zelfs) als daar een vleugje seks overheen hangt.
quote:Schimmelteentje schreef op 01 juli 2010 @ 15:54:

[...]

Ik ben het met Bianca eens, een jaar of 15 terug was het zelfs moeilijk om een bikini te vinden die een bovenstukje had. Topless, strings etc. het was allemaal heel normaal.

De badkleding die tegenwoordig gedragen wordt daar liep in die tijd alleen je moeder of opoe in en was alleen bij oude wijvenzaken te koop.

Het lijkt erop dat we weer teruggaan naar grootmoeders tijd Nou met dit

plaatje nog in mijn achterhoofd heb ik daar geen probleem mee hoor...

Ik stap zo in de teletijdmachine!
.
quote:ndh86 schreef op 01 juli 2010 @ 15:33:

[...]

[afbeelding]Ben jij dit? Wow!
.
Q ik zal de laatste zijn die zegt dat jij ordinair BENT. Ik vind een string ordinair staan voor MIJ. Daarom draag ik geen string, en als een ander er wel zo bij wil lopen, more power to you.
@Qwertuu: ook (kleiner dan) maat 36, strak en nog geen moeder wordt be/veroordeeld hoor.

@Kattenk0p: tnhx
Viva la vida
Hoe jij denkt over het tonen van naakte onderdelen van je lichaam is intussen wel duidelijk, Meds. Het zullen zware dagen voor je zijn, met dit zonnige, warme weer.
Ndh, plaats je nu een foto van jezelf om bevestigd te krijgen dat een stringbikini je goed staat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven