Criminele gedachten :-)
donderdag 1 juli 2010 om 19:44
Lol Bergje. Voor een paar kilo in je koffer krijg je ten hoogste een paar duizend euro, echt geen ton
Mmm, criminele gedachte niet zo zeer. Maar wil een collega van me zo een harde rotschop geven dat ze in het ziekenhuis terecht komt.
Ow wacht, das mishandeling en natuurlijk strafbaar..dus toch crimineel
Mmm, criminele gedachte niet zo zeer. Maar wil een collega van me zo een harde rotschop geven dat ze in het ziekenhuis terecht komt.
Ow wacht, das mishandeling en natuurlijk strafbaar..dus toch crimineel
Perfectionisme is niet perfect...
donderdag 1 juli 2010 om 19:58
Ik wil m'n buurvrouw met m'n hockeystick (jaja, ik zit op hockey) keihard op d'r kop rammen.
Gelukkig komt de buurman van de andere kant zo effe op bezoek met een blow...
Best gezellie, in Hoerwijk
En ik wil nog veel meer doen maar eigenlijk ben ik van het gebroken geweertje dus dat is tegen m'n principes.
Gelukkig komt de buurman van de andere kant zo effe op bezoek met een blow...
Best gezellie, in Hoerwijk
En ik wil nog veel meer doen maar eigenlijk ben ik van het gebroken geweertje dus dat is tegen m'n principes.
Je weet toch!
donderdag 1 juli 2010 om 21:03
Soms als ik in een min of meer opgefokte stemming raak, omdat ik in het verkeer gehinderd of genegeerd word, en ik me vogelvrij voel op mijn fiets, en iedereen doet ook maar wat, regels ho maar, en ik hád hier wel Voorráng Jááh!! Zou ik zo graag een doos eieren in mijn mand voorop willen hebben, en er dan zoééntje péts achterop het achterhoofd van hij-die-mij-snijdt hij-zal-het-weten-ook stuk te gooien.
Of tók, zo tegen de zijruit van die auto die van links komt, en uit balorigheid gewoon tegen iemand wiens gezicht mij niet aanstaat. Dat zou ik nooit doen, zomaar.
Of tók, zo tegen de zijruit van die auto die van links komt, en uit balorigheid gewoon tegen iemand wiens gezicht mij niet aanstaat. Dat zou ik nooit doen, zomaar.
vrijdag 2 juli 2010 om 08:27
Hier ook een mini-crimi, vaak de neiging om manlief zijn rotzooi van het balkon te gooien, rot ettertjes van de fiets te schoppen, en gister de neiging om alle kinderen van de schommel te jagen omdat mijn uk er op wou.
Ook wens ik stiekem ook elke dag dat ik heel veel geld vind, zodat ik lekker kan shoppen en ook dat plotseling mijn werk afbrand enz.
Maar voor de rest ben ik een vredelievend persoon