Waar kan jij niet tegen?
zaterdag 27 oktober 2007 om 19:36
De meeste mensen worden naar van het geluid van krassende nagels over een schoolbord.
Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.
Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....
Wie heeft er nog andere varianten?
Ikzelf vind het vreselijk om op het houten stokje van een ijsje te bijten, ijs zelf afbijten is weer geen probleem.
Ook raak ik liever geen vilt aan met mijn handen, en bij het idee van een wattenschijfje tussen mijn voortanden en dan heen en weer schuiven wordt ik compleet niet goed, dat laatste heb ik dus ook bij de tandarts met zo'n wattendot tussen je kiezen en dan moeten bijten....
Wie heeft er nog andere varianten?
zondag 28 oktober 2007 om 21:22
quote:Very Cherry schreef op 28 oktober 2007 @ 20:57:
Ik ga oprecht over mijn nek, wanneer ik zie dat iemand zo'n slijmdraadje tussen zijn lippen heeft als ie praat. Dat eindigt boven en beneden (op de lip dus) in een wit klontertje.
Zelfs terwijl ik dit schrijf moet ik moeite doen mijn kippensoep binnen te houden.
Gatverdamme! Dat is echt smerig! Wat ik ook echt heel ranzig vind, zijn mensen die roken én koffie drinken en dan in mijn neus-zone gaan staan. Sodemieter op joh, stinkerd. En ik maar subtiel wegdraaien... Maar het lijkt wel of die koffieslurpende rokers alleen maar met je willen praten als je neus in hun walmrichting staat, jakkes! Of smakkende mensen. Ik bedenk ineens hoe ik mezelf kan stimuleren minder te eten, ik maak gewoon een filmpje van dat soort lui en elke keer als ik de neiging heb de kooktrommel te plunderen, draai ik het af...
Oh ja, wol op mijn blote huid, daar krijg ik ook echt de kriebels van. Letterlijk
Ik ga oprecht over mijn nek, wanneer ik zie dat iemand zo'n slijmdraadje tussen zijn lippen heeft als ie praat. Dat eindigt boven en beneden (op de lip dus) in een wit klontertje.
Zelfs terwijl ik dit schrijf moet ik moeite doen mijn kippensoep binnen te houden.
Gatverdamme! Dat is echt smerig! Wat ik ook echt heel ranzig vind, zijn mensen die roken én koffie drinken en dan in mijn neus-zone gaan staan. Sodemieter op joh, stinkerd. En ik maar subtiel wegdraaien... Maar het lijkt wel of die koffieslurpende rokers alleen maar met je willen praten als je neus in hun walmrichting staat, jakkes! Of smakkende mensen. Ik bedenk ineens hoe ik mezelf kan stimuleren minder te eten, ik maak gewoon een filmpje van dat soort lui en elke keer als ik de neiging heb de kooktrommel te plunderen, draai ik het af...
Oh ja, wol op mijn blote huid, daar krijg ik ook echt de kriebels van. Letterlijk
zondag 28 oktober 2007 om 23:00
quote:tweeling26 schreef op 27 oktober 2007 @ 23:03:
C_estelle, jeetje en dan nog tegenover je! Ik zou gillend gek worden!Gelukkig is ze nu weg maar ze had nog zo'n tic waar ik gek van werd. Constant haar keel schrapen, ze had het zelf niet eens door want toen ik haar er subtiel over aansprak begreep ze niet eens wat ik bedoelde. "Dat doe ik helemaal niet!"
C_estelle, jeetje en dan nog tegenover je! Ik zou gillend gek worden!Gelukkig is ze nu weg maar ze had nog zo'n tic waar ik gek van werd. Constant haar keel schrapen, ze had het zelf niet eens door want toen ik haar er subtiel over aansprak begreep ze niet eens wat ik bedoelde. "Dat doe ik helemaal niet!"
zondag 28 oktober 2007 om 23:33
Leuk topic! Ik kan niet tegen:
-Met mijn handen aan piepschuim moeten zitten, piepschuim in het algemeen is vreselijk
-De vulling van tuinkussens en dergelijke, hoe heet dat ook alweer? Soort spons-spul...
-Mensen die boterhammen/beschuiten soppen in hun soep..aaaaaaaaah! Dat zompige, gatverdamme
-Smakkende mensen
-Mensen die met volle mond praten
-Slurpen
-Natgespettert worden in zwembad, of voor de lol tijdens afwas of iets. Hels maak je me daarmee
-Omkleden in te krappe douchehokjes, mijn sokken aankrijgen met nog vochtige voeten
-Mensen die bijvoorbeeld yoghurt inschenken en dan aan het tuitje het restje te veel aflikken
-Tanden stoken
-Haren in een putje
-Vaatdoekjes die niet uitgewrongen zijn, die worden een soort slijmerig
-mannen die op straat spugen, zo'n flikke kwat, te goooooorrrrr!!!
-mensen die hun neus snuiten zonderzakdoek (op straat) Gatverdamme!!!!!
-Witte spuugpuntjes in mondhoeken
-Mensen die met consumptie praten
En dit is nog lang niet alles ben ik bang...
-Met mijn handen aan piepschuim moeten zitten, piepschuim in het algemeen is vreselijk
-De vulling van tuinkussens en dergelijke, hoe heet dat ook alweer? Soort spons-spul...
-Mensen die boterhammen/beschuiten soppen in hun soep..aaaaaaaaah! Dat zompige, gatverdamme
-Smakkende mensen
-Mensen die met volle mond praten
-Slurpen
-Natgespettert worden in zwembad, of voor de lol tijdens afwas of iets. Hels maak je me daarmee
-Omkleden in te krappe douchehokjes, mijn sokken aankrijgen met nog vochtige voeten
-Mensen die bijvoorbeeld yoghurt inschenken en dan aan het tuitje het restje te veel aflikken
-Tanden stoken
-Haren in een putje
-Vaatdoekjes die niet uitgewrongen zijn, die worden een soort slijmerig
-mannen die op straat spugen, zo'n flikke kwat, te goooooorrrrr!!!
-mensen die hun neus snuiten zonderzakdoek (op straat) Gatverdamme!!!!!
-Witte spuugpuntjes in mondhoeken
-Mensen die met consumptie praten
En dit is nog lang niet alles ben ik bang...
maandag 29 oktober 2007 om 00:26
quote:Very Cherry schreef op 28 oktober 2007 @ 20:57:
Zelfs terwijl ik dit schrijf moet ik moeite doen mijn kippensoep binnen te houden.jaaah verschrikkelijk!!! bah bah bah
Zelfs terwijl ik dit schrijf moet ik moeite doen mijn kippensoep binnen te houden.jaaah verschrikkelijk!!! bah bah bah
maandag 29 oktober 2007 om 10:43
Ik vind het ontzettend onaardig van mezelf, maar ik krijg geen hap door mijn strot als ik heel erg dikke mensen zie. Ben wel eens, voordat ik goed en wel zat, weer een restaurant uitgelopen omdat ik niet lekker werd van het uitzicht. Zelfs kwabbelvlees op tv heeft die uitwerking op me. Wel handig als ik ooit zou willen afvallen, ik heb geen duur boek van Sonja Bakker nodig, maar gewoon een dvd-tje met Docters van Leeuwen tijdens het eten
dinsdag 30 oktober 2007 om 22:12
Naaktslakken en kakkerlakken, of plaatjes ervan. De twee meest smerige dieren ooit.
Mensen die achter je ga staan kijken wat je op je computer doet, zout op zeg.
Mensen die je oneindig vaak heeeeel lang bellen en waar je dan ook niet meer vanaf komt en die je tot screenen van telefoontjes dwingen.
eentje uit m'n jeugd:
Rijden met speelgoedautootjes over tapijt, dat blijft dan haken en maakt een zacht wrijvend geluid waar ik meteen kippenvel van krijg.
Mensen die achter je ga staan kijken wat je op je computer doet, zout op zeg.
Mensen die je oneindig vaak heeeeel lang bellen en waar je dan ook niet meer vanaf komt en die je tot screenen van telefoontjes dwingen.
eentje uit m'n jeugd:
Rijden met speelgoedautootjes over tapijt, dat blijft dan haken en maakt een zacht wrijvend geluid waar ik meteen kippenvel van krijg.
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 30-10-2007 22:13
Reden: er stond iemand achter me ;-)
Reden: er stond iemand achter me ;-)
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 30 oktober 2007 om 22:26
quote:lafrancaise2 schreef op 29 oktober 2007 @ 11:20:
Ik kan NIET tegen mensen die op hun vork bijten als ze een hap nemen... dat je zo die tanden op het ijzer hoort, en soms trekken ze hun vork daarna tussen hun tanden weer uit de mond...
Aarrrggh, echt heeeeeel erg vind ik dat!!!Mijn ex deed dat, oew kon ik ook echt niet tegen! Hij kon echt niet eten zonder op zijn bestek te bijten.
Ik kan NIET tegen mensen die op hun vork bijten als ze een hap nemen... dat je zo die tanden op het ijzer hoort, en soms trekken ze hun vork daarna tussen hun tanden weer uit de mond...
Aarrrggh, echt heeeeeel erg vind ik dat!!!Mijn ex deed dat, oew kon ik ook echt niet tegen! Hij kon echt niet eten zonder op zijn bestek te bijten.
dinsdag 30 oktober 2007 om 22:33
Waar ik ook niet tegen kan is als de telefoon gaat, en ik zit net even op de wc (ofzo), de telefoon maar over blijft gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáá......
........als ik er niet ben, dan ben ik er niet, ook niet na 86 keer de bel over te laten gaan. En dan stopt het, en dan begint het binnen vijf minuten wéér....
Ik neem dan wel eens op met: ja? is er brand?!
........als ik er niet ben, dan ben ik er niet, ook niet na 86 keer de bel over te laten gaan. En dan stopt het, en dan begint het binnen vijf minuten wéér....
Ik neem dan wel eens op met: ja? is er brand?!
woensdag 31 oktober 2007 om 08:06
quote:Perel schreef op 30 oktober 2007 @ 22:33:
Waar ik ook niet tegen kan is als de telefoon gaat, en ik zit net even op de wc (ofzo), de telefoon maar over blijft gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáá......Heel irritant ja! Daarom springt bij ons na 5 keer overgaan het antwoordapparaat aan.
Waar ik ook niet tegen kan is als de telefoon gaat, en ik zit net even op de wc (ofzo), de telefoon maar over blijft gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáán en gáá......Heel irritant ja! Daarom springt bij ons na 5 keer overgaan het antwoordapparaat aan.
woensdag 31 oktober 2007 om 08:12
Ook irritant: één van mijn vriendinnen kan nooit, maar dan ook nooit eens een keer op tijd zijn voor een afspraak. Dan zit ik 3 kwartier ergens te wachten op haar....en altijd hetzelfde verhaal...ik moest de kinderen nog afzetten bij ouders/schoonouders en het liep wat uit.
Ga dan op tijd van huis weg!
Ga dan op tijd van huis weg!
woensdag 31 oktober 2007 om 10:51
waar ik niet tegen kan.. Mensen die heeeeeeeeel dicht bij je komen staan wanneer ze met je praten, neus- en oor peuteraars, gootsteen putje vol met etensresten leeg moeten halen, kuntsgebitten, slakken, nat papier(zompig, bah!), op een washandje bijten..
*burp* ik begin nu toch ook een beetje misselijk te worden..
*burp* ik begin nu toch ook een beetje misselijk te worden..
vrijdag 2 november 2007 om 23:16