lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
voor alle lieverds hier.

Met mij gaat het met ups en downs.

Ik heb het vooral veel te druk met het huis en het huishouden en moeder zijn.

Best zwaar vind ik dat helemaal in je eentje alles klaren, ook omdat mijn ouders al twee maanden op vakantie zijn en de ondersteuning daarvan in en rondom het huis wel erg ga missen nu.

Maandag komen ze thuis, en ik wil alles perfect hebben zodat ze trots op mij zijn, maar ik lijk maar achter de feiten aan te lopen (wat altijd is met huishouden en tuinonderhoud en was en.. en.. )

Ik mis vriend heel erg.

Ja ik ben nog steeds woest op hem en om alles wat hij heeft aangericht.

Maar ik mis hem.. vreselijk zelfs.

En daarmee ook intens verdrietig dat ij mijn vriend niet meer is, geen deel meer van het gezin, hoe pijnlijk voor iedereen..
kom dan lekker hier wonen! ook leuk voor Hondlief.

Overigens stel ik dan voor dat ik met Mini knuffel of rondtour, en jij mn huishouden doet. Dat eerste vind ik nl òòk nog steeds heul leuk .

Nee hoor, je bent altijd welkom om Mini te knuffelen.

Dank jullie voor de reacties! Ik zal het proiberen te onthouden.

Haren wassen en benen scheren enzo doe ik trouwens gewoon hoor. Als mini slaapt, of soms zelfs als ie na 3 minuten douchen bebint te krijsen.

Ontaard he :D
en iry: denk dat ze trotser zijn als je relaxter bent en okee bent met volle wasmand, dan aan het einde van je latijn in je spik en span huis.

t is heftig genoeg nu allemaal, geef jezelf een break met sommige dingen!

sterkte hoor!!!!
quote:Wurmpje schreef op 01 juli 2010 @ 23:27:

en iry: denk dat ze trotser zijn als je relaxter bent en okee bent met volle wasmand, dan aan het einde van je latijn in je spik en span huis.

t is heftig genoeg nu allemaal, geef jezelf een break met sommige dingen!

sterkte hoor!!!!Helemaal mee eens!
quote:iry schreef op 01 juli 2010 @ 15:33:

[...]

Hanke, wat fijn dat de EMDR is afgerond naar tevredenheid. En dat je een fietsvakantie hebt geboekt klinkt als een cadeautje aan jezelf. Geniet er van!
Even een voor iedereen.

Ik heb een erg drukke week op het werk.

Maar mag niet klagen, ga de hele middag betaald aan het zwembad liggen.

De jongens liggen gelukkig ook liever in het water dan dat ze voetbal willen kijken. Love my job

Hai meiden van het goede leven!

Iedereen en wij ook zit nu voetbal tekijken Nederland-Brasillie.Wij waren net nog aan het strand maar vriendin en vriend wilde perse naar huis dus wist ik dit van tevoren dat we voetbal kijken moeten.

Gisteren lekker in de duinen gereden was heerlijk met dit weer-lekker koel onder de bomen-met Timon.Het is een rood/bruin Gelderspaard (worden veel gebruikt als politiepaarden)van 1.76 zoiets, hij glimt heel mooi in de zon.Hij tilt zijn voorbenen extra hoog op en dat wiebelt veel meer dus het is maar goed dat niemand mij ziet als ik aan het draven ben tussen de bomen door.denk ik wel eens(..)

Gisteravond meegezongen met Nederland zingt mee op de Grote markt.Een soort koor zong met het publiek allerlei liedjes en die zongen we dan mee,en zwaaien met het krantje dat werd uitgedeelt(wat wij hadden gedownload van internet en uitgeprint)Mensen kwamen helemaal naar ons toe of wij de krantjes hadden dat het programma was,dat was wel grappig!

Hanke wat knap van je en leuk dat jullie er wederzijds wat aan gehad hebben;heel apart toch?Zo hoort het eigenlijk ook tegaan tussen een hulpverlener en hulpvragende vind ik!

Hard weer aan het "werk" Saar,lekker zo met dit weer!

Ster hoe gaat Ie?

Leuk weer eens wat tehoren Iry,goed iniatitief
Wat is het warm... nog steeds, alweer.

Ik heb wel een goeie afkoel-tip.

Nou ja, als je een tegelvloer hebt dan.

Languit gaan liggen!

En bij ons is er iemand die dat dan heel leuk vindt!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Fijn weekend allemaal!

Liefs
Veel plezier allemaal dit weekend!
Hehe, slim beessie, die hond van je EV!

En Sponge, lekker, zo rijden. Alles waarmee je een beetje wind vangt is lekker met dit weer.
Hai hier een voor jullie!

Ik ben eer gister verbrand op het strand,gelukkig was er voetbal en wouden we op tijd terug zijn want anders was ik nog langer gebleven en dan was de schade groter geweest(ik wou nml. helemaal niet weg;had het prima naar mijn zin en was ook nog drijfnat omdat ik net nog gezwommen had)Maar ik was met een vriendin die ik sóchtends tegen kwam en een tijd niet gezien had en die wou graag voetbal kijken dus optijd terug zijn dus ik heb me daaraan aangepast,samen met mijn vriend.Maar nu ben ik daar wel blij mee want anders was het nu erger geweest (het verbranden)

Toevallig had de natuur hier gister een schaduw dag(bewolkt bedoel ik) dus had ik gelukkig geen last dat ik niet de zon in kon!Want nu schijnt de zon hier gelukkig weer(ga nog niet met mijn buik de zon in denk ik want die is nog een beetje rood)

We gaan vandaag langs mijn dochter en daarna naar het strand als het goed is-is de planning tenminste,vorige week zouden we nml. ook gaan;dus niet..nu moeten we met een auto van z'n werk als die het doet tenminste(..)Afwachten maar!

Prettige dag allemaal!
Wurm lukt het een beetje met die kleine met die warmte?Voor hem is de schaduw lekkerder natuurlijk;zet je een parasol neer ofzoiets?

Ja dat paardrijden doet me echt enorm goed!Ga a.s week maar 1 keer rijden want de dag dat ze wou dat ik kwam kon ik niet dus hoef ik hem 1x alleen eten tegeven want dan heeft hij een rust dag.Ik vind het niet erg om een keertje overteslaan (het rijden bedoel ik)
.
Nou, met die hitte en zo'n jonge baby zou ik het ook niet durven Wurm. Vind ik niet stom maar juist verstandig.

Vanavond zal het wel lekkerder zijn voor 'm.

Erg luie dag hier. EV met voetjes in een bak met water, boek in de hand. Hond aan mijn zij. Het lijkt wel vakantie.
.
Sorry dat ik je beledigd heb, Wurm.
voor jullie

En ook maar meteen een voor wie het kan gebruiken.
Ik voel mij alleen.
quote:Elmervrouw schreef op 09 juli 2010 @ 20:06:

Ik voel mij alleen.

Wil je er iets over kwijt lieverd?
Dikke voor jou EV.

Hoe gaat het met iedereen? Het is zo rustig hier.

Heb zelf ook weinig te vertellen de laatste tijd. Druk met werk en ook weer wat actiever met mijn sociale leven.

Dit weekend ben ik bij Iry (die nu even onder de douche staat), vandaag lekker lang op het terras gehangen en gaan zo even een filmpje kijken.

Liefs voor iedereen!
Oh, dit is dus niet Iry maar Saar.
Ik dacht al, Huh? had ik wat geschreven?

Begin ik nu echt door te draaien?

We gaan nu lekker slapen ( Saar is al naar boven en ik moet snel volgen want ze houdt mij in de gaten )

Superrelaxed dagje gehad,

Heerlijk op het terras gezeten, nog even thuis in de tuin, en net klaar met de film die ons weer even in Kenia sfeer bracht ( jaja, we hebben het zwaar )

Kon zo'n dagje wel goed gebruiken want de start was minder fraai.

Ex bedenkt oorlog te gaan voeren met mij en mij in de hoek te zetten wat hem het beste uit komt.

En de bedreiging is allerminst sjiek die hij van stal haalt.

Maar goed, probeer mij niet van mijn stuk te laten brengen en we gaan gewoon morgen weer een fijne dag ervan maken.

Enne... het is al een aantal keer terrasweer geweest, waar blijven jullie!!!???

Liefs en dikke knuffel voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven