Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 5 juli 2010 om 16:58
Zoeb, wat een prachtige pluizenbol!! En geweldig joh, dat je er voor gaat. En het met Biebs eens hoor, je was zó verdrietig, dit heb je echt dubbel en dwars verdiend. Ben je al druk aan het fantaseren over opvoeden, speledingetjes kopen, knuffelen, knuffelen en nog eens knuffelen?
En hoe gaat dat eigenlijk met Sedi, neem je haar mee naar het nest om te kijken hoe zij reageert? Of gaat dat gewoon goed? Spannend joh, en superleuk voor je!!
TH, voor jou ook al zo spannend met Olivier! Jeetje, en dan gaat het om een ingreep van 5-10 minuten...... Daar al die stress en spanning voor. Je zou toch denken dat het niet mis kan gan?! Nou ja, daar moet je dan ook maar niet aan denken. Olivier is vast nog helemaal niet van plan om ergens anders heen te gaan. Ik ga mijn duimen in de turbostand zetten. Weet je hoe laat de operatie is?
En hoe gaat dat eigenlijk met Sedi, neem je haar mee naar het nest om te kijken hoe zij reageert? Of gaat dat gewoon goed? Spannend joh, en superleuk voor je!!
TH, voor jou ook al zo spannend met Olivier! Jeetje, en dan gaat het om een ingreep van 5-10 minuten...... Daar al die stress en spanning voor. Je zou toch denken dat het niet mis kan gan?! Nou ja, daar moet je dan ook maar niet aan denken. Olivier is vast nog helemaal niet van plan om ergens anders heen te gaan. Ik ga mijn duimen in de turbostand zetten. Weet je hoe laat de operatie is?
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 05-07-2010 17:02
Reden: thanx Bieb!
Reden: thanx Bieb!
% gewijzigd
maandag 5 juli 2010 om 17:00
maandag 5 juli 2010 om 17:00
maandag 5 juli 2010 om 17:03
quote:biebelie schreef op 05 juli 2010 @ 16:58:
Pssst Splinter... Tara is van Ratteke.
edit: moest ook ff zoeken...de hond van Zoeb heet Sedi
Grinnik, we hebben tegelijk ge-edit. Suf zeg, ik wist het wel.
Ook hard gewerkt zeker....
En ik dacht nog: Tara en Tacha is best handig samen, met een beetje mazzel hoef je dan maar 1 keer te roepen en dan komen ze allebei.
Niet dus. Jamerrrr.
Pssst Splinter... Tara is van Ratteke.
edit: moest ook ff zoeken...de hond van Zoeb heet Sedi
Grinnik, we hebben tegelijk ge-edit. Suf zeg, ik wist het wel.
Ook hard gewerkt zeker....
En ik dacht nog: Tara en Tacha is best handig samen, met een beetje mazzel hoef je dan maar 1 keer te roepen en dan komen ze allebei.
Niet dus. Jamerrrr.
maandag 5 juli 2010 om 17:05
quote:Talkinghead schreef op 05 juli 2010 @ 14:17:
Bieb, wat een gedoe met MO, maar het is wel helemaal goed gekomen met dat kersen voeren enzo . En misschien iets vaker met elkaar bellen ipv smssen? Die man van mij is ook een slechte smssert, houdt de berichten liefst zo kort mogelijk en dat heeft ook wel eens tot misverstanden geleid . Maar al met al gaan jullie wel een hele leuke kant op samen, volgende week ook letterlijk dus! Spannend, achterop de motor en inderdaad, in de bochten moet je meehangen .
Je hebt gelijk hoor Praathoofd.
We bellen ook wel eens (niet zo vaak,ook omdat R dan hier in huis in en smsen gaat zo lekker makkelijk )
Maar denk dat het voor een groot deel aan mijn onzekere achterlijke pubergedrag ligt (wat Olijf ook even noemde maar dan wat vriendelijker )
Ik moet dat zelf leren loslaten....
Hij is gek op me,ik weet het,ik zie het,hij laat het aan alle kanten merken maar dan ineens slaat dat rotgevoel weer toe.
Bieb, wat een gedoe met MO, maar het is wel helemaal goed gekomen met dat kersen voeren enzo . En misschien iets vaker met elkaar bellen ipv smssen? Die man van mij is ook een slechte smssert, houdt de berichten liefst zo kort mogelijk en dat heeft ook wel eens tot misverstanden geleid . Maar al met al gaan jullie wel een hele leuke kant op samen, volgende week ook letterlijk dus! Spannend, achterop de motor en inderdaad, in de bochten moet je meehangen .
Je hebt gelijk hoor Praathoofd.
We bellen ook wel eens (niet zo vaak,ook omdat R dan hier in huis in en smsen gaat zo lekker makkelijk )
Maar denk dat het voor een groot deel aan mijn onzekere achterlijke pubergedrag ligt (wat Olijf ook even noemde maar dan wat vriendelijker )
Ik moet dat zelf leren loslaten....
Hij is gek op me,ik weet het,ik zie het,hij laat het aan alle kanten merken maar dan ineens slaat dat rotgevoel weer toe.
maandag 5 juli 2010 om 17:10
maandag 5 juli 2010 om 17:12
maandag 5 juli 2010 om 17:16
Yuk, dat soort topics klik ik dus echt nooit aan . En de variant van herpes die als koortslip bekend staat ken ik al: man heeft daar wel eens last van. En ja, ik heb bij hem ook de tandpastatip toegepast, ik vond dat het sneller weg was, hij vond het vooral heel stom om met tandpasta op zijn neus te gaan slapen
maandag 5 juli 2010 om 17:16
quote:Talkinghead schreef op 05 juli 2010 @ 17:12:
Ik weet nog niet hoe laat O aan de beurt is, we moeten hem tussen 8 en 10 brengen.
dan duimen we maar wat langer door
quote:Zijn rompertjes (op de "zondagse" die hij nu aanheeft) hangen lekker te drogen in het zonnetje (+ stevige wind trouwens), die kan hij na de operatie weer aan om de wond rustig te laten genezen.deze? :
Ik weet nog niet hoe laat O aan de beurt is, we moeten hem tussen 8 en 10 brengen.
dan duimen we maar wat langer door
quote:Zijn rompertjes (op de "zondagse" die hij nu aanheeft) hangen lekker te drogen in het zonnetje (+ stevige wind trouwens), die kan hij na de operatie weer aan om de wond rustig te laten genezen.deze? :
maandag 5 juli 2010 om 17:20
Ik gooi mijn vingers morgen gewoon heel vaak in de knoop. Gaat goedkomen TH!! En ben benieuwd naar je verhaal ooit elders En om zondags rompertje!
Bieb, dat rotgevoel is echt niet gek hoor. Heb je dit wel aan MO verteld en waar het door komt zodat hij het ook weet en er wat rekening mee kan houden??
Bieb, dat rotgevoel is echt niet gek hoor. Heb je dit wel aan MO verteld en waar het door komt zodat hij het ook weet en er wat rekening mee kan houden??
Ik ben mijn eigen bananenschil

maandag 5 juli 2010 om 17:24
quote:Talkinghead schreef op 05 juli 2010 @ 17:16:
Yuk, dat soort topics klik ik dus echt nooit aan . En de variant van herpes die als koortslip bekend staat ken ik al: man heeft daar wel eens last van. En ja, ik heb bij hem ook de tandpastatip toegepast, ik vond dat het sneller weg was, hij vond het vooral heel stom om met tandpasta op zijn neus te gaan slapen ??? Heeft ie een koortslip op z'n neus?
Yuk, dat soort topics klik ik dus echt nooit aan . En de variant van herpes die als koortslip bekend staat ken ik al: man heeft daar wel eens last van. En ja, ik heb bij hem ook de tandpastatip toegepast, ik vond dat het sneller weg was, hij vond het vooral heel stom om met tandpasta op zijn neus te gaan slapen ??? Heeft ie een koortslip op z'n neus?
maandag 5 juli 2010 om 17:42
Ik zal proberen een foto te maken van zijn zondagse romper, het is een cremekleurige met grijze opdruk: allemaal katjes en de tekst happy . Alleen maakt O die dingen in no time erg vies, door lekker in het gras en het zand te rollen. Dus erg zondags ziet ie er niet meer uit .
En ja, man had koortsuitslag (lip is niet zo handig gekozen) op zijn neus. Hij heeft het ook wel eens in zijn neus gehad, dat deed echt pijn. Toen hielp alleen deppen met pure alcohol
En ja, man had koortsuitslag (lip is niet zo handig gekozen) op zijn neus. Hij heeft het ook wel eens in zijn neus gehad, dat deed echt pijn. Toen hielp alleen deppen met pure alcohol