Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
de site 'www. uitzendinggemist' krijgt toch een heel andere dimensie :D :D

Stel me dan nu zo'n militair voor die te laat bij het vliegtuig is terwijl het eerst gewoon een site was waar je oude uitzendnigen van tvprogramma's kon terugkijken
'k geef m gewoon een emmertje en een schepje mee, kan ie zandkastelen bouwen ;)
Mijn lange dagje zit er weer op! Viel uiteindelijk inderdaad natuurlijk heel erg mee.

Ik heb van dat spiraaldraad gekocht vanmiddag en mijn gordijnen hangen prachtig!! En dat vinden de poezels dus ook... leuk, leuk, leuk....NIEUW!! :D

In gedachten heb ik je tegen het zwangerschapskussen zien slapen Pip, lekker dat het lekker slaapt en fijn dat de uitgave de moeite waard was!

Gayl, ik had een dik jaar niet op knuz gekeken, dacht dat ik mijn profiel verborgen had, maar dat bleek dus niet. Dus toen ik er een maand of twee geleden weer eens keek had ik heel veel nieuwe berichten. Een paar van hen waren zelfs al uitgeschreven. De rest heb ik keurig een mailtje terug gestuurd (over het algemeen jonge jongens...en jullie weten inmiddels hoe ik daar over denk en getrouwde of gebonden mannen die een ONS wel zien zitten/liggen :P)

Dus degenen die ik de moeite waard vond heb ik een mailtje terug gedaan en met een van hen ben ik blijven mailen. En zondag dus een date met hem. Heb nog niet van hem gehoord dat hij net in een relatie zit, maar het is dan ook nog geen zondag ;)

Pip kreeg van die visioenen van de film Hair, ken je die, daar mist dus idd eentje het vliegtuig naar Vietnam en gaat er een ander in zijn plaats... hoor zelfs het muziekje, of in ieder geval een muziekje uit die film.... "when the moon is in the seventh house and jupiter..."

Vond dat sowieso al zo'n geweldige film, de musical trouwens ook!

Jon, spannend hoor, ik heb volgens mij m'n profiel nog steeds verborgen staan daar, mag ook wel eens gaan kijken dan ;)

En hee, uitzonderingen bevestigen de regels, the story of your life gaat een andere wending nemen! :D

Tijn, ik weet wel hoe je naar het forum te lokken bent hé...  

Laura dat gevoel herken ik wel, heb dat ook wel eens, een ietwat onrustig gevoel noem ik het altijd alsof er wat staat te gebeuren, en meestal als ik dat gevoel heb dan gebeurt er ook wat, kom ik een ex tegen ofzo die ik al lang niet gezien heb, of gewoon iets wat je helemaal niet had verwacht!

Gek hé!

Lekker dat het weer wat beter met je gaat!

Leuk Anne vriend verrassen, veel plezier!

En nu comp afsluiten en op bed nog ff laptoppen! :D
quote:Tijn; Snoeperd Kan geen foto vinden van mijn bustier (wat een woord :D) maar hij is niet dorzichtig, met kant aan twee kanten en een strik op mijn kont :PZo´n soort Playboy-bunny pakkie?
neu, dan zou het een bunny zijn waar de oren vanaf geschoten zijn. maar da's ook weer zo luguber 

En nee.. ik ga geen foto plaatsen van mij met dat ding aan
pff ik weet niet wat er met mij aan de hand is ;) maar ik vlieg van het een in het ander... van suf en depri naar overactief en blij, van verliefd naar verdrietig, van angstig naar ondernemend... echt lastig :?

De afgelopen dagen komen er allemaal aanbiedingen van mensen om langs te komen, om dit of dat te doen, gevolgd door wekenlang niets. Heel vreemd. Enneh.. gister was ik heel blij dat zomaar vanuit het niets ik even wat ben wezen drinken met een jongen die ik op het promotiefeest van Feestmeneer heb leren kennen. Was erg gezellig en ik was stiekem wel trots dat ik daarheen gefietst ben. Moest nl dwars door de Pip-durp heen naar de andere kant, bijelkaar 10 kilometer gefietst. :P Dat maakte mij dan wel weer een beetje blij. Dat dan de sinaasappeltjes en het vet een ietsje verdwijnt misschien :$

Naja, ben momenteel erg op uiterlijk gericht en ook dat ken ik niet zo van mezelf. Meestal gebeurt dat in peroides van onrust, zoekende naar iets ofzo. Bezig met creme's, smeerseltjes en kleding, gericht op mezelf zo prettig mogelijk voelen.

Weird. :? :D
Pip, Laura: bedankt voor jullie tips! Vriendje en ik gaan zo kijken welke we uitgaan proberen en de rest onthouden we. :D:D:D
Eh Jon; Hoe was je date :P
:$ dat is morgen natuurlijk :$
Er is hier een straatfeest gaande :P Ga zo ff checken 

Ben beetje in een rare bui nog steeds. Sprak vandaag AM nog even online, best wel raar. Hij ziet nog steeds erg op tegen de uitzending enzo. Naja, hij zal wel moeten, of ie nou wil of niet. Hartverscheurend eigenlijk. Maarja, hoet hoort bij zijn baan. Misschien dat hij dan, als hij terug komt, zijn studie rechten weer oppakt. We'll see.

Ik ben nog steeds beetje heartbroken door hem, en die uitzending maakt het er niet makkelijker op. Hij verdwijnt dan wel voor even uit mijn leventje dichtbij, maar dan ook gelijk met een levensgevaarlijke taak in oorlogsgebied. dat is wel even wat anders dan een ex die 10 minuten verderop zijn fijne veilige leventje leidt Maargoed, het komt allemaal op zijn pootjes terecht, daar ben ik van overtuigd.

Aan de ene kant heb ik zin in sloeren, aan de andere kant he-le-maal niet. Echt heel vreemd. Of je in een soort vacuum zit, je realiseert dat het niet meer goed komt, dat het allemaal weer anders is. Niet minder goed, maar anders. En dat je weer alleen bent.

En soms.. soms zou ik zo graag heel heel eventjes maar, in de toekomst willen kijken. Zouden alle gevoelens die ik nu heb (zwanger worden 'overkomt' me een keer zonder dat het in de planning ligt) uit zullen komen. En of ik uiteindelijk iemand vindt die bij mij blijft, wiens lieve, irritante, eigenwijze lief ik mag zijn. Ik ben nog jong, ik weet 't. Maar ik heb het gevoel vanalles te missen, terwijl ik dat eigenlijk niet zo zou moeten voelen. Ik heb leuke dingen in mijn leven maar zit mijzelf gewoon zo vreselijk in de weg af en toe.

Maar goed, daar hoop ik dmv die therapie bovenop te komen. Want zo.. zo kan het niet.
Zo, straatfeest was gezellig. Zat net nog ff met een vriend van huisgenoot bij t vuur, vraagt ie of ie me mag zoenen.. eh.. nee :o

Ik sta verbaasd van mezelf. Ben vrij als een vogeltje en toch.. zo voelt het niet. :? Naja.

Zo, nu een einde aan de Pip-monoloog van vandaag. Lots of story's.. and no readers :D
Pip, :D readers had je wel hoor, eentje in ieder geval, had zelfs nog willen posten maar viel in slaap met de laptop op schoot!

What's new...?

Het klokje rond werken van gisteren eistte dus zijn tol.

Was 's ochtends om 8 uur begonnen en was gisteravond om 8 uur klaar, vandaag mag ik even op draven van 12 tot 3, da's te overzien!

Kan dus wel stellen dat ik hard aan vakantie toe ben en eigenlijk wel nú!! :D

En Anne was het een geslaagde avond?

Pip herken wel veel in jou schrijven, een heerlijke manier om je hersenspinsels aan het papier toe te vertrouwen, heb vroegaah zo hele schriften volgepend, toen stond het internet nog in de kinderschoenen, denk ik, en een forum bestond al helemaal niet!

Ik ben te vroeg geboren ;)

Mo hoe is het met jou?

Geniet allen van het heerlijke weer!

"Volg jouw geluk en het universum zal deuren voor je openen waar enkel muren waren."

Gayl; :D Heb jij weer ;)  Ik word al moe als ik lees wat jij allemaal voorelkaar moet boksen zeg :$

Zeg Tijn; Had jij mij laatst gesmst? :$ Heb een beetje teveel naamgenootjes erinstaan en nou weet ik niet meer welk nummer bij welke persoon hoort :D :$

Pip heeft alweer gedroomd over baby'tjes en oorlog en dood :? 't Hoofd is druk met verwerken dus. Straks maar even lekker hardklopen
@Pip: nog een reader haha. Wat in mij opkomt is: probeer het, hoe moeilijk ook, ook een beetje de ruimte te geven. Daarmee doel ik sowieso op de emoties omtrent de uitzending van AM. Dat is toch niet niks, logisch dat het heel moeilijk is. En tja, voor zover ik weet was het allemaal sowieso al wat complex met hem zoals je pas geleden op de groep beschreef. Waar ik me als ik jou was op zou richten in die therapie zijn die gevoelens en verwarring waar je (volgens mij?) al lange tijd mee kampt. Hoe je aankijkt tegen liefde en relaties, wat daar eventueel voor gevoelens en oud zeer onder zit enzo... Tuurlijk is het ook goed om over die uitzending van AM te praten. Om een manier te vinden om ermee om te gaan enzo, maar het staat in zekere zin een beetje los van het in de knoop zitten met jezelf: het komt er vooral nog eens bovenop. En dat in de knoop zitten met jezelf is al langere tijd in meer of mindere mate aan de orde, dus het is een goede stap om daar eens naar te kijken.

*;
Zonder al te diep op de details in te gaan (die kunnen diegenen die mijn bijdragen op de groep hebben gelezen wel invullen denk ik), ik zit gevoelsmatig een beetje in een impasse in de relatie. Er zit iets niet lekker, zo ver ben ik al een tijdje, maar ik weet niet goed waar de angel zit. Vermoedelijk spelen meerdere factoren mee, maar juist daardoor wee tik niet goed wat te doen. Ben geneigd om iets aan te pakken waar ik concreet wat in kan doen (leukere kleding kopen, dat wil hij zelf ook wel), anderzijds voelt het als topje van de ijsberg...

Gisteravond gingen we naar een 'evenement' toe hier in de stad. Voelde me weer afgestompt (dat is eigenlijk de beste beschrijving voor hoe ik me vaak voel) en baalde daarvan. Heb daarvan verder geen uiting gegeven, we zouden het leuk hebben. De eerste plek waar we waren was iets wat we wilden zien, maar daar kon je niet in- en uitlopen zoals wij hadden gehoopt. En een volgende plek viel ook tegen. De moed zakte me even in de schoenen. Gelukkig werd het op een volgende plek uiteindelijk leuk en heb ik me ook goed vermaakt. Heeft iets met muziek te maken, dat brengt vaak wel iets tot leven als ik me zo afgestompt voel. Dat gevoel staat overigens ook los van de relatie, het is wat ik laatst aankaartte en waar ik al jaren (misschien levenslang) last van heb. Ben wel blij dat het toch leuk werd. Ondanks toen ik terugfietste weer dat vervelende gevoel over de relatie. Zou zo graag alles ten goede keren, maar ben bang dat dat niet zo snel kan en dat we een lange adem nodig hebben.
Laura, moeilijk hoor, heb ook eigenlijk niet echt wat opbeurende woorden voor je, maar hoop dat vriend en jij er samen uitkomen.

Weet dat als je van elkaar houd, je al een heel eind op weg bent, maar dan zal ook het communiceren met elkaar goed moeten gaan, geduld en respect voor elkaar en hoeveel en hoelang wil je investeren in iets waarvan je niet weet of het ooit gaat lopen zoals jij wilt.

Pip, ach dat valt wel mee hoor, ben niet anders gewend hé, zou waarschijnlijk nuts worden van een nine to five-job. :D

Slaap je verder wel goed, ondanks de heftige dromen?
Laura; ja, idd, die uitzending staat in principe los van gevoelens voor AM. Het is nou eenmaal zoals het is en ik kan daar geen invloed op uitoefenen, heb gedaan wat ik vond dat ik moest doen. In de therapie zal ik zeker wat betreft relaties waarschijnlijk veel stof tot praten/ voelen hebben en denk ook dat daar zeker iets van vroeger bijzit. We merken het wel!

Heb vanmiddag ook voor het eerst sinds ik hoorde van de uitzending even de gevoelens van woede op de wereld, frustraties van zijn beroep, en mijn eigen gevoel bij de uitzending eruit gegooid. Heb even lopen janken als een klein kind en daarna gaan hardlopen. Dat werkt wel redelijk. Zoals ik tegen hem zei; 'Eerst maar wennen aan het feit DAT je gaat, dat lijkt me stap 1'. Hoe dan verder zal de tijd wel uitwijzen daar kan je nu nog geen zinnig woord over zeggen, anders dan het in iedergeval letterlijk en figuurlijk een proces van loslaten is wat door externe factoren statischer wordt. De dynamiek is eruit, want mogelijkheden tot contact zijn waarschijnlijk zeer beperkt. En dat is misschien ook maar goed, voor mij persoonlijk.

Gayl; ach, het is toch niet niks, je kinderen (grotendeels) alleen opvoeden en werken erbij. Je hebt het toch maar mooi voorelkaar en de grote stap gezet om van baan te wisselen. Daar heb je wle mooi even een flinke portie lef en energie voor nodig, anders red je het niet. Zorg dan iig dat je die energie houdt, het lef heb je overduidelijk *;
Dat lucht altijd wel aardig op hé een flinke huilbui, en veel praten met elkaar, het is nou eenmaal een vaststaand feit dat hij gaat en misschien idd wel beter voor jou dat het kontakt moeizaam zal zijn daar vandaan, maar kan me ook wel voorstellen dat je wel op de hoogte wilt blijven van het wel en wee daar.

Hee en genoeg veren in m'n bevallige derriére zo, nog ff en ik kan niet meer zitten ;)

Nee lief van je dat je dat zegt, toch af en toe wel fijn om te horen dat je het nog helemaal niet zo verkeerd doet, maar ben ook nogal een onbenul in het omgaan met complimentjes.. :$
Gauw mee leren omgaan dan hoor :P

Tsja, met elkaar praten.. t loopt voornamelijk via sms temeer omdat hij de afgelopen weken in het buitenland zat en door de weeks op de basis zit en heel slecht mobiel bereik heeft daar. 't Stuit wel eens op onbegrip als smsjes niet aangekomen blijken te zijn, dan kan hij soms reageren met 'waarom hoor ik nu niets' terwijl er dan gewoon in het netwerk iets fout ging. Geeft iig aan hoezeer hij hecht aan iets van me te horen, belt me ook wel eens op als er op de basis iets aan de hand is aan doorzoekingen of zoals laatst, dat hij een dag eerder weg mocht op vakantie.

Maar goed, idd wil ik graag op hoogte blijven van het wel en wee. Gelijk na het horen van het nieuws begon ik gelijk al praktisch na te denken, hoe moet het nou met zijn moeder, hoe moet het met het uit huis gaan wat ie aan het plannen is, hoe lopen de komende weken, maakt hij een lijst met personen die geinformeerd moeten worden door zijn moeder (die zullen ze neem ik aan 't eerst bellen) als er (god verhoede het) iets met 'm gebeurt. Naja, die maalstroom. Lijkt gelukkig nu wat tot rust te komen.

Moeilijke situatie blijf ik het vinden. Want hoe graag hij ook langs zou willen komen, steeds gebeurt het op het laatste moment niet. Jammer, jazeker. Maar ik denk dat hij, en eigenlijk terecht, denkt dat hij bij mij het vuur alleen maar aanwakkert. Ik snap het wel en misschien is het wle beter. Maar zien wil ik hem, voor hij gaat. En fatsoenlijk dag zeggen. Maar daar hebben we nog een week of 5 voor. Komt wel goed, dat weet ik zeker. Hij heeft nooit tegen me gelogen en dus ook niet toen hij zei dat ie van me hield.

Berusting, dat is wat ik nu een beetje begin te voelen. Het roeien met dat wat je nu hebt, wat je NU nog kan. Straks is alles anders. Maar niet per definitie slechter.

Ik weet in iedergeval dat ik nooit meer van mijn leven onbewogen naar militairen, oorlogsfilms oid kan kijken zonder te denken aan de persoonlijke verhalen. Zo als je eerst naar ze keek als pionnen in een grote-mensen-spel, zo levend zijn die pionnen nu. Vreemd.. maar geeft ook veel inzichten.
Ff gauw voordat m'n ogen weer dicht gaan vallen.... ;)... Jonna hoe was je date??
Date was leuk! Leuke negert, leuke auto!, leuke babbel!

Zat ik om half een in de lobby te wachten en te wachten en te wachten.... Ik dacht: nee he, het zal toch niet? Ik wacht tot kwart over een en dan ga ik! Dan stop ik subiet met alle mannen..........

Zat hij vanaf half een buiten....en ik binnen....... :$

Drie uur gewandeld door bos en hei en het was leuk! Ik vrees dat een vervolg date niet te vermijden valt :D

@Gayl alles oke hier, heb minder behoefte aan posten that's all

Heb wel 2 Marlies Dekkers bustehouders gescoort vanmiddag ben gelijk blut :D:?:$ ze zijn zoooooo leuk

@Clogs beetje mosterd, alsnog van harte met je nieuwe baan.

Ik wist dat t je ging lukken!

@Pip, beste vriend zijn zoon zit nu in Uruzgan en vriend heeft t er vreselijk moeilijk mee. Droomt ook over dood en zijn zoon etcetcetc, slaapt eigenlijk al weken niet meer sinds t moment dat die ene soldaat om het leven is gekomen. Want dat is ook de compagnie van zijn zoon.

T is geen kattepis allemaal.

Wel is er een site van t ministerie van defensie en uruzgan fm. Ze kunnen als ze op de basis zijn ook op msn met eigen labtop of van de baas.

Ik heb 2 feestjes in t vooruitzicht: vrijdag een bruilof, nicht gaat trouwen en volgende week zaterdag een etentje omdat mijn tante 60 wordt ;) en als ik toch ergens gek op ben zijn t feestjes

Fijne week allemaal

Mo :R
Even kort: Leuk, Jon! Ben benieuwd naar het vervolg haha.
Hahha Jonna wat een aktie, hoe kwamen jullie er achter dat je afzonderlijk van elkaar zaten te wachten?

Leuk een vervolgdate!

Mo, soort van komkommertijd zeg maar, lekker dat het goed met je gaat.

Heb je van MD ook het boek gelezen wat ze samen met... euh.. hoe heet ze ook alweer.. geschreven heeft, STOUT heet het.

Ben ergens best benieuwd wat voor boek dat is, maar heb nog steeds niet de drang gehad het aan te schaffen.

Druif is Teun al helemaal gewend bij jullie?

Clogs weet je al meer over de nieuwe baan en wanneer moet je beginnen?

Summer weer helemaal afgekickt van de vakantie?

Vandaag komt paps in het kamertje van oudste voor het elektrisch, daarna kan de vloerbedekking erin en is het eindelijk af, kind kan dan thuis komen... :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven