Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
quote:maliboo schreef op 07 juli 2010 @ 13:40:

Dank jullie wel!!!!! Vier het vandaag gewoon voor wat familie en paar vrienden, verder niets bijzonders. Had er niet zoveel zin in dit jaar!

Momo, mooie dag hoor vandaag! Maar ja dan moet het wel heel snel gaan ineens!!!

Heb mijn mooiste kadootje al gehad vandaag! De angelsound kreeg ik vanmorgen binnen en heb het hartje gevonden! Ben weer een en al rust nu :D

Ga nu verder met de hapjes! Fijne dag meiden! (K)Wat ontzettend fijn!!!!
Gekke Gerritje alias Marielle wat ka uu tee dat je zo brak bent, lekker naar bed jij. Werkt je baas een beetje mee?

Moom ik vind het een hele mooie datum 7-7! vort opskieten jij, kun je vanmiddag met een dunne buik en met kind aan de borst weer t zonnetje in

Gosh heb een leentoestel, wat een prehistorisch kutding, hang alweer aan de lijn om een andere te vragen. Nooit geen HTC voor mij
denk niet dat het vandaag nog wat gaat worden.. is weer behoorlijk van de rust is teruggekeerde.

waarom zijn jullie niet zuunug op jullie aaifoons??? anders wil ik hem wel hoor..

marielle, hoe voel je je nu? weer even iets fatsoenlijks gegeten, of kwam dat er ook weer uit zetten???
Ik doe voorzichtig Moom, maar een beetje foon moet er toch tegen kunnen om al rijdende op de fiets uit de kontzak te vallen?

Voorweeen Moom, kan zo maar weer beginnen hoor!
Maliboo, proficiat met je verjaardag en met je mooiste cadeautje van de dag

Wat een geruststelling toch weer hè, om het hartje even te horen. Ik was gisteren ook echt opgelucht, terwijl ik er toch best veel vertrouwen in heb nu.

Mar, helemaal in de zwangerstand met flauwvallen en kotsen etc. Je doet het hartstikke goed!!
Ja ik ben ook trots op mezelf. Lekker kotsen!

Angelsound binnen en hij werkt ook nog en het kindje ook! Joehoeeeeeee! Goed zo Maliboo!

Mijn baas is met vakantie, maar mijn collega´s zijn heel erg lief. Ze zien heus wel dat ik er niet uit zie en me echt niet jofel voel. Ik moet om mezelf denken. Dat is het belangrijkste zeggen ze. Nou nog 3,5 week en dan is het misselijk zijn ook weer over.

Ik ga een ijsje eten!
IJsje voor madam-die-de-hele-ochtend-boven-de-pot-hangt?!?

Jij spoort echt niet hè
Nou Marielle dat zijn goede berichten!

Maliboo van harte!

Momo al weer gestopt met krampen? Dit is wel een mooie datum hoor!

Nut, o jee iphone stuk!

We hebben hier een paar uur zonder stroom gezeten. Niet echt handig. Gelukkig net weer stroom. Ga even testjes bestellen, kan ik vrijdag er op los testen. Ben zooo zenuwachtig he. Zou het???????
Yes, wat goed Maliboo!!

Ik gebruik de mijne nu nog heel af en toe, en wat heerlijk is dat toch om te horen!

Ik heb er vooral rond een week of 11-15 veel aan gehad!

Mar, jij bent echt wel onwijs zwanger nu, haha! Eerst kotsberoerd en nu ijsjes eten, mooi zo!

Toos, ik vind het zo spannend!!!!

Momo weer rustig dus? Hmm...
Whoses, ik voel me echt echt echt echt niet goed. Ik wil nog niet eens klagen, ik heb het er graag voor over, maar dit is wel weer erg extreem. Echt, dat ik dat alweer zo verdrongen had. Weet heus wel dat im me bij Lien ook echt niet jofel voelde, maar dat het zo erg was had ik echt heel ver weggestopt.

J. vind dat ik me aanstel. Dat het mijn eigen keuze is en dat ik graag een kind wilde en dus ook op de blaren moet zitten. Hij bedoelt niet dat hij geen kind wil, maar dat het feit dat we deze keuze gemaakt hebben der eden is dat ik me zo voel. Even doorbijten zegt ie. Is natuurlijk ook zo, maar man o man die wcpot is echt saai van binnen. Ik zeg op naar de 10 weken. Ik kots nog even vrolijk door. Scheelt ook weer in de kilo´s.
quote:noa schreef op 06 juli 2010 @ 00:04:

Met stip de meest afschuwelijke openingspost ever. Ik werd hier naartoe getrokken vanwege de titel, maar beloof hierbij plechtig dat ik hier nooit meer zal komen.

Jullie zijn al even bezig zie ik (pag 13) maar écht zó eens met Noa.

Veel plezier samen!
Bedankt voor het compliment Enneaaa, we zijn erg trots op onze Sproet

Heerlijk dat je je zo gaar voelt Mariel, je bent gewoon hartstikke zwanger.

Ik heb vandaag de ha gesproken. Hij had een brief gekregen van de internist waarin stond dat ie de medicatie had verhoogd. De ha wilde weten of dat wel klopte. Hij zei dat hij ervan op de hoogte is dat er verschillende opvattingen over zijn wat goede waardes zijn. Ik zei dat ik het fijn had gevonden als hij mij iig had ingelicht dat ik, zodra ik zwanger zou zijn, direct contact op moest nemen met hem of een internist. Hij heeft tenslotte zelf dat spiraal eruit gehaald, dus wist dat ik zwanger wil worden. Maar goed, genoeg gezeikt (gezeken) over dit verhaal.

De grote raag nu: waar gaan jullie voetbal kijken zondag?????!!!! Toa op de camping en de rest?
Thuis, J slaapt dan en geen oppas. Bovendien zie ik me ook niet met pockel in de stad staan hupsen. Ga wel als een dolle door de straat rennen als we kampioen worden
O en Veer als reactie op schildklier, jammer/kut dat t zo gelopen is, ha had je moeten attenderen en nu zijn excuses op z'n plaats. Alleen daar koop je niets voor en al helemaal geen kind. Wellicht een andere ha nemen kun je doen, maar het allerbelangrijkste: krijg weer vertrouwen in je lichaam!! Geloof er in dat je weleens sneller dan je denkt zwanger kunt worden. Samen met S ervoor gaan, alle ellende overboord gooien, het is tijd voor wat positiefs!!

Volgende week je nieuwe baan en heel snel zwanger, ik hun het je zo!
Hun = gun
quote:Vera01 schreef op 07 juli 2010 @ 18:47:

De grote raag nu: waar gaan jullie voetbal kijken zondag?????!!!! Toa op de camping en de rest?

raag = vraag

Thnx voor je lieve peptalk Nut. Zo heb je er al een aantal aan mij gegeven. Er komt een tijd dat ik ook hier kom melden dat ik die hoogzwangere buik zó ontzettend zat ben en op knappen sta.
Nee Vera niet klagen maar dragen he

Dames ik heb jullie allemaal een bericht via haaifs gestuurd. had vanochtend toch marketingpipo gesprekje mee, nou hier zijn we dus mee in zee gegaan, en daar kunnen jullie ook hoge kortingen krijgen. Bedoel 50% korting is toch leuk niet?

Als je t niets vind flikker me dan maar in de prullenbak hoor, no hard feelings
nut telt niet voor mij, dus is de prullenbak ingevlogen
Was ook in het buitenland hoor Stef!
Mooie voorraad nut, 37 rompers....
Ja he Moom, 37! en je dan van te voren afvragen of je wel genoeg hebt Heb al een lichting 3e/4e hands weggedaan, voor Polen.

Moom om je dure aankopen te vergoeilijken, ik heb dus gezien dat duurdere kleertjes echt veel mooier blijven!
ik las het, nut. dat doet mij deugd

ik heb trouwens ook wel veel rompers liggen, maar dan wel in verschillende maten. neem aan dat die 37 in 1 maat maar is
quote:nut schreef op 07 juli 2010 @ 21:46:

Was ook in het buitenland hoor Stef!Oooooh dan ga ik de mail terug halen (zo erg ben k dan weer wel, geef maar hier die korting! haha )
Ga zo lezen Nut.

Hoe gaat ie Momo? Er is een bevalling gaande op jullie topic he. Kan me zo voorstellen dat je nu helemaal niet meer wil wachten.
Ik heb trek in chocoladekoekjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven