Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Ja alles 50-56 Moom, maar wel lange mouw, kort en geen mouw, dus nog wel wat variatie

Haha Stef is toch een beetje Hollands, zuinig zijn enzo!

Ik heb zo'n leuk liedje in mn hoofd, gaat van....Schade Deutschland, alles ist vorbei....
Neeeee een Sundae ijsje met caramel en nootjes van de mac. Mjammie...
quote:Vera01 schreef op 07 juli 2010 @ 22:09:

Ik heb trek in chocoladekoekjes.lekker, jij loopt het er wel weer af en anders geef je je schildklier de schuld...de klier
Wacht eerst nog maar de laatste minuut af Nut, het blijven Duitsers..
Ik ben één grote klier af en toe. Heerlijk zitten klieren, ben er gek op.
Nee Sundae is zo overgewaardeerd!

Ik had vandaag, een hoorntje met watermeloenijs en limoen-baslicumijs, die was pas lekker....denk dat ik er morgen ook nog maar eens langs moet
quote:Vera01 schreef op 07 juli 2010 @ 22:11:

Wacht eerst nog maar de laatste minuut af Nut, het blijven Duitsers..true
quote:nut schreef op 07 juli 2010 @ 22:09:

Haha Stef is toch een beetje Hollands, zuinig zijn enzo! *busted*
Aparte combinatie Nut. Mango en banaan zijn ook lekker.
doe mij maar een mcflurry m&m.

idd, live bevalling, gewoon een voorkruipert... Zit er niet eens zo mee hoor, vind het vooral erg spannend voor Rain!! hier is alles weer normaal en rustig, je zou er een punthoofd van krijgen.

nut, netjes, 37 romperts in 50-56. jij hoeft echt niet te wassen!!! ik heb ook wel diverse varianten, met zonder lang kort. je weet het immers nooit met die hollandsche zomers..
quote:DJ Momo schreef op 07 juli 2010 @ 22:16:

doe mij maar een mcflurry m&m.Met chocoladesaus!
Ik vind Duitsland een prachtig land, vriendelijke mensen enzo, maar qua voetbal nee vind ik het helemaal niet erg hoor! en toch krijg ik medelijden met die trieste koppies

**puur hormonen hoor **
Tegen Spanje dames!
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! en daar gaan we in koor...

Schade Deutschland rapapapapa
ik ga slapen.
Ja hoor, Duitsland ligt eruit. Het wordt dus Nederland-Spanje zondag.
Trusten Moom.
Ik ga ook mijn bed opzoeken, nog 2 dagen werken en dan 2 weken verlof! *jeuj*
Nog even flashen voor de opblijvers hier:

Wauw Cake, dat heb je toch maar mooi geflikt. Kan ik je straks inhuren?

Ga ook naar bed. Morgen bruiloft van vriendinnetje. Heb er zin in.
Trusten Moom, goed slapen en morgen om 8uur wakker worden met weeën en 4cm ontsluiting.
Iedereen trusten, ik schuif even bij Jack op ned1 aan
Ja kan Veer! Zat me vandaag te bedenken dat ik het wel heel erg leuk vind om te doen.. Moet je niet iets moeilijks bedenken he!

We twijfelen alleen of ik blaadjes van behang op de boom moet plakken, of dat ik blaadjes ga verven. Dat verven wordt dan in de kleur van de vlinder met groen erbij. Vlinder is overigens helblauw en roze (zelfde zit op de andere muur, maar het lijkt een hele andere kleur)

Trusten allemaal!
Apie is weer terug! We lagen net in bed toen ik nog even naar de wc wilde.. ik dacht dat ik nog wel een x uit het raam kon kijken en toen zag ik hem ineens! Snel weer aankleden en na een kwartier vangpogingen en smeken en lokken is hij weer thuis!
Oh wat goed Cake. Verwen je kleine aap maar goed!

Voel me kut, ben net zwaar ongesteld geworden. Ik was helemaal vergeten hoe dat voelde, bijna een jaar zonder natuurlijk.

Momo nog niks?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven