Show hier je tuin! (inspiratietopic)

04-07-2010 12:57 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Leuk Kiekeboow! Mijn moeder heeft ook ongeveer zoiets. Staat hartstikke gezellig. Heb je er ook visjes in?
quote:stroller schreef op 06 juli 2010 @ 10:29:

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=47

Ohhh, net mijn oude tuin!

Wij hebben de muren laten begroeien met klimop, en her en der rozen tegen de muren aangezet. Voor de rest verschillende soorten bestrating door de hele tuin gebruikt, en heel heel heel veel potten met allerlei planten her en der door de tuin gezet.

ipv een grote tuintafel en stoelen hadden we een solontafel (met gat voor de parasol) en lage banken buiten.

Ook hadden we een grote spiegel op de muur, zodat je constant zon in de tuin had, en hij veel groter leek.

Succes met het inrichten van je tuin.
quote:Sarah Scott schreef op 06 juli 2010 @ 19:50:

Leuk Kiekeboow! Mijn moeder heeft ook ongeveer zoiets. Staat hartstikke gezellig. Heb je er ook visjes in?Ik zag toevallig vanmiddag dat er wel het een en ander rondzwemt;) Maar heb er zelf niks ingedaan. We hebben ook katten hier en ben bang dat als we er echt vissen indoen ze er binnen de kortste keren uit worden gevist;)
quote:Sarah Scott schreef op 04 juli 2010 @ 22:46:

Nou, veel animo is er niet

Heb toch een rondje foto's gemaakt vanmiddag en zie hier het resultaat;

*knip*Wat een heerlijke tuin heb je!
Oh Kiekeboow, hier lopen ook 2 katten en die zitten regelmatig op het bruggetje over de vijver te kijken naar de visjes Maar ze hebben tot nu toe nog niet gehengeld

Iwannalive; dank! (vind ik ook )
Sarah heeft in mijn vorige topic geadviseerd (en dat hebben wij weer deels in de wind geslagen), misschien leuk om hier het resultaat van een week klussen te showen. Bestrating en de schutting met de klimop waren er al (maar bestrating deels herlegd, rechtgetrokken en een beetje uitgebreid, klimop zelf 2 jaar geleden geplant.) Verder was er alleen woesternij met onkruid.

Opstapje

overzicht

Overzicht vanaf de andere kant.

*thumbs up*

Ziet er netjes uit!

Alleen nog ff grasmaaien
Je hebt zeker geen puf meer om die sta-in-de-weg te kappen he?
quote:misschicken schreef op 08 juli 2010 @ 11:33:

Je hebt zeker geen puf meer om die sta-in-de-weg te kappen he?

Laat die boom lekker staan joh, tenminste wat groen in de tuin dat goed is om de lucht te schonen.

Geeft lekker schaduw, vind hem juist mooi!
Als ik dat huis wilde kopen zou die boom zeker een struikelblokje vormen voor me...maar dat is zeer persoonlijk natuurlijk
Boom blijft. Al was het maar om het werk dat er in zit het kreng te kappen, we hebben er al drie minder omvangrijke exemplaren uitgehaald en dat was al geen feest.. Grasmaaier komt vanavond!

@Misskip: Met een starterswoning rekenen we er op dat het jonge volk de nadelen van zo'n boom nog niet inziet.
Dat zeg ik, gewoon lui
Tssk het duurde 3 volle dagen om die andere drie de grond uit te krijgen en dit kreng prachtexemplaar is drie keer zo dik en 5 keer zo hoog. Schat je kansen.
Ga je Delfts blauw poetsen.
Ik vind zo'n boom juist gaaf in de tuin

* ElCid hoopt dat-ie ooit ook een boom in de tuin heeft (woon nu nog 2-hoog )
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 juli 2010 @ 12:26:

Ga je Delfts blauw poetsen. Is dat het enige wat je van me onthouden hebt? hahahaha
Stop de persen! Elcid wil je huis kopen!
Eerst maar eens horen wanneer Kees met zijn nieuwe baan gaat beginnen, dan de hut te koop zetten. (Maar Elcid, niet te veel luxe terrasavonden met veel rose en bitterballen dit jaar, je moet sparen om mijn huis te kopen! )
Ons appartement staat zelfs al te koop (sinds maandag).

Zodra iemand in onze overpriced, want Amsterdam, woning wil gaan wonen gaan we een hut kopen

En zodra we een huisje met tuin hebben en ik er iets aan gedaan heb zal ik hier een foto posten, maar dat zal wel zomer 2011 worden
Call me crazy, maar ik ben dus met dit weer in de tuin aan het werken. Pfff wel beetje warm. Maar alweer heel wat onkruid weg!!
quote:Kiekeboow schreef op 06 juli 2010 @ 17:49:

Wij hebben pas een mini vijvertje aangelegd;)

[afbeelding]Daar kun je pas in zwemmen!!!
quote:flatscreen schreef op 08 juli 2010 @ 13:12:

Call me crazy, maar ik ben dus met dit weer in de tuin aan het werken. Pfff wel beetje warm. Maar alweer heel wat onkruid weg!!

Jij bent gek!

Ik doe het niet, met dit weer, volle zon op de rug, echt niet no waaaay

Lekker binnen, rolluiken en ramen dicht, heeeeerlijk koel
quote:Sarah Scott schreef op 08 juli 2010 @ 13:18:

[...]

Jij bent gek!

Ik doe het niet, met dit weer, volle zon op de rug, echt niet no waaaay

Lekker binnen, rolluiken en ramen dicht, heeeeerlijk koel Had al zo'n vermoeden
Morgen ga ik wel de tuin in, want dan zijn de kids de deur uit (werkt wat makkelijker )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven