Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:steph schreef op 09 juli 2010 @ 09:09:

Ik kreeg laat nog een hurray uit Brazilië, op de meeting verstuurd, met bedankt voor de uitschakeling op het WK. Ik heb teruggemaild, You're welcome.
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat een magie! Ik open dit topic en er komt een mailtje van Postcrossing binnen, een hurray uit Australië

Heb vanochtend 3 adressen aangevraagd en de kaarten gelijk geschreven. Ze mogen naar Estland, Canada en Italië. Naar Estland gaat een kerstkaart, andere voorkeuren stonden niet in het profiel :-S
(heb de Flow ook, lees hem pas over een paar dagen)
Ik ga denk de Flow vanavond eens lezen, had het net heel 'druk'... .

De kat wilde in een badje, tenminste ik heb hm even een badje ter verkoeling gegeven.

Beestje mauwde de hele tijd en het is zo warm, denk dat ie een beetje oververhit was.

Het leuke was, meneer kwam naar me toe terwijl ik hm juist nat maakte dus het was meer dan gewenst .

Nu even rustig aan wandelen naar de brievenbus, heb weer 8 kaarten aangevraagd.

Hou het voor nu even bij alleen mn eerste account, kan ik dr altijd nog meer aanvragen als ik wil.
Tine, helemaal gefeliciteerd met je nieuwe huisje!!!

Weet nog dat mijn mama ook erg moest wennen, zo'n 16 jaar geleden, hahaha

Inmiddels is ze er wel overheen.

Dus jou mama kan dat ook hoor.

Chayuz, vervelend dat het niet wilt lukken met het boxkleed.

Neferisis, de postzegels zijn binnen (vanmiddag pas aan toe gekomen) dus ga zo eens even wat adressen aanvragen.

Mag er 3 nu want vanmiddag nog een hurray uit China.

Geen kaarten bij de post verder.
En de kaartjes gaan naar Japan, India (nieuw land voor mij) en Finland.

Naar die laatste heeft C-estelle ook pas een kaartje gestuurd.
Jippie!!! Vakantie!!!!

Vandaag weer geen kaartjes op de mat maar ik had wel een leuke Hurray uit USA.

Tine, gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Je hebt wel lekker de tijd om er naar toe te leven.

Grappig Noa, dat je kat het leuk vond om vandaag nat gemaakt te worden.

Oww, vandaag is trouwens wel een WKkaart die ik verstuurd heb favoriet gemaakt! Die naar Italië om precies te zijn

Had ik naar haar ook een WK kaart gestuurd Anita??
Ik had nog een hurray.

Een kaart, van de meeting, is in Spanje nog niet aangekomen...Zou ze wachten tot zondag?
Ja, die van de wk-kaart C-estelle.

Dacht die eerst ook te sturen omdat ze maar een karig profiel had maar toen ik zag dat jij die al had gedaan is het een groeten uit geworden.
Hi Ladies,

ik heb de afgelopen dagen nog wat kaartjes gekregen

Eentje uit Tjechie, meteen favoriet gemaakt. Echt een superleuke kaart. Eentje uit Finland (met de hoofdstad van Roemenie erop..?) en eentje uit het verre Maleisie. Dus een goede week gehad!

Kreeg net een mail dat mijn kaartje naar Finland aangekomen was (diegene hield van zwemmen, vuurtorens en kunst, ik had speciaal een kaartje gezocht wat daar aan voldeed en ook hier gepost) en ze was er helemaal weg van. Ze heft hem ook favoriet gemaakt

Mijn verdere lijstje:

Taiwan, 27 dagen onderweg

Thailand, 13 dagen onderweg

China, 11 dagen onderweg

Rusland, 10 dagen onderweg

USA, 5 dagen onderweg.

Net een adres aangevraagd, de kaart mag naar Frankrijk. Beetje een lastig profiel maar ik vind vast wel iets in mijn collectie wat een beetje erbij past.

Overigens drijf ik bijna van mijn laptop weg terwijl ik dit typ, man wat is het klef en benauwd hier!!!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!
live from station zwolle wens ik jullie voor nu een fijne hopelijk niet zo'n broeierige nacht, morgen lees ik alles even bij!!
pppfff wat een hitte ! Weet niet waar ik met mezelf heen moet ! Ga zo even buiten zitten, gewoon met een stoel aan de straatkant, want alleen daar is nog schaduw. Mijn kamer is een sauna :( Eind van de middag verkoeling zoeken in de supermarkt !
Ik kreeg net een hurray uit japan, en die persoon wenste het NL elftal veel succes en hoopte dat we zouden winnen!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Het is trouwens niet 't gewone Flow magazine, maar zo'n ouderwets vakantie boek, waar die wreck pagina's en stickers inzitten. Ik heb em trouwens nog steeds niet hoor, knap he!

Tine, gefeliciteerd met je huisje! Wel nog lang wachten...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Janna80 schreef op 10 juli 2010 @ 12:43:

Het is trouwens niet 't gewone Flow magazine, maar zo'n ouderwets vakantie boek, waar die wreck pagina's en stickers inzitten. Ik heb em trouwens nog steeds niet hoor, knap he!

Bij de bruna heb ik de gewone Flow en het Flow vakantieboek in een pakketje gekocht voor ± ¤ 15,-.

Scheelt best veel, los is het vakantieboek ¤ 12,95 .
Pffffffffffffffffffff tine drijft zo uit haar kleren.... Maar geloof dat ik niet de enige ben.. Haha

Heb vandaag even een stuk of tien kaarten geschreven en zelfs daar krijg je het warm van. Heb ook nog een kaartje gekregen uit China, beetje vaag kaartje met een autotje erop maar goed.

@Chayuz, dank je wel! Dat lijkt me ook echt leuk dat inrichten! Hoe is het met boxkleed, ligt het nog steeds in de hoek?

@Snjokorn, dat je wel!! Walvisvlees, nee dank je lijkt me niets... Zon zalmrivier lijkt me super om te zien.

@Noa-Lynn, Ja zeker spannend, al duurt het nog een half jaar. Super toch dat je als een bedreiging word gezien, streelt toch wel weer een beetje je ego of niet! Heb je hem nog gesproken?

@JJ, dank je wel! Nou dat wen proces stiekum wel een beetje nodig hebben hoor! Klinkt als een leuke kaart:)

@Steph, dank je wel!! Goh ook al om! Volgens mij heeft iedereen zon beetje de Flow nu gekocht. Heb vandaag nog bij de appie happie gekeken maar die had em niet meer.Wat een leuke hurray had je haha!

@Zazana, Ja zeker leuk!! Oei kaartjes kopen is en blijft een verslaving, ik weet er alles van!! Wat voor kaartjes heb je gekocht?

@Neferisis, dank je wel! Als ik er eenmaal zit denk ik ook wel dat het heel erg leuk word! En ik weet wel zeker dat mn moeder vaak langs komt haha! Hoe was het slaapfeestje in de tuin?

@Stefanie, ja hij was al even hier hoor, maar heb het heel erg druk gehad de laatste tijd.. Was er erg blij mee!!

@Anita, dank je wel! Ik zal mn moeder even vertellen dat het ook met haar wel goed komt hahaha! Houd kleine man het een beetje uit in deze warmte?

@C_estelle, dank je wel!! Lekker hoor vakantie! En met dit weer word dat genieten geblazen! Veel plezier!

@Kaatje, jij ook een fijn weekend toegewenst! Hier is het ook drijven geblazen... Binnen en buiten..

@Sweetcandy, hoe was je koele uitje naar de supermarkt!!

@Janna, dank je wel!! Inderdaad het duurt nog even maar tis wel iets leuks om naar toe te leven! Wat goed zeg dat jij nog niet om bent en de Flow nog niet gekocht heb.

Nou meiden fijn weekend! En geniet van het mooie weer!!
JJ; Waar in Italie gaat de kaart heen?

Ik ben helemaal lamlendig van de warmte, jullie ook? Manlief is weg en ik verveel me maar voor alles wat ik wil doen is het te heet. Zelfs met computeren plak ik vast aan de tafel met mijn armen.
Één kaart hier uit Finland, een Unesco nog wel.

Verder twee kaarten opgestuurd. Ik heb er nu 5 onderweg, misschien morgen nog wat schrijven.
ps: ik heb een zwembad waarvan er twee cm heel warm waren en de rest lekker iets koeler.

Nee, ik maak jullie niet jaloers.
Hey hey,

Ik kreeg vandaag wel 4 kaarten!

Een mooie tuin uit Taiwan, en uit Rusland en Canada kaarten die ze eigenlijk naar bijna iedereen sturen. Dan vind ik de kaart gelijk minder mooi, hebben jullie dat ook?

En een kaart uit Duitsland met oa in de tekst: We will meet on Sunday! Dat heb ik maar even weerlegd in de Hurray!

Hier drijf ik ook weg hoor, wat een kleffe warmte. PC gaat ook zo weer uit.... alleen toch eerst nog even een kaartje aanvragen..... en die mag naar USA.... wat een plaatsnaam trouwens: Corpus Christi !
3 kaarten vandaag !! Uit Belgie, NL en Duitsland. En een brief van mijn school met daarin mijn voorlopig positief studieadvies.

Het is inderdaa té warm... Als ik de weersverwachting van komende week zie, wordt het ietsjes koeler met kans op buien. Ik vind het prima hoor
quote:noa_lynn schreef op 10 juli 2010 @ 15:43:

[...]

Bij de bruna heb ik de gewone Flow en het Flow vakantieboek in een pakketje gekocht voor ± ¤ 15,-.

Scheelt best veel, los is het vakantieboek ¤ 12,95 .Waarom lees ik dit nu pas??? Alle bruna's zijn dicht. Dat wordt wachten tot maandagmiddag.
Hier een leuk kaartje uit Italië en een moomim uit Finland. Ook een moomin postzegel. Ben weer helemaal blij.

Gisterenavond een bbq gehad. Met aardig wat koele rose. Vandaag dus maar rustig aan gedaan en lekker naar het strand geweest. Het zeewater komt ook al aardig op temperatuur. Hier is het nog droog maar het koelt lekker af.
quote:tine2804 schreef op 10 juli 2010 @ 18:12:

Super toch dat je als een bedreiging word gezien, streelt toch wel weer een beetje je ego of niet! Heb je hem nog gesproken?

Zeker weten!

Hij spreekt me de hele week al aan, want beide vakantie .

Zijn vriendin is nu al 3 dagen bij hem samen met zijn zoon, gisteravond nog een leuk praatje gehad net als anders alleen kwam ze even 'hoi' zeggen over de balkonrand.

Ik blijf het gevoel houden dat ze het maar niets vind enzo maar toch, ben heel blij met het contact met de buurman...

Pas zei ze iets als 'hoop dat de buurvrouw er nu niet is' en hoorde ik hem een uitleg geven waar ik uit op kon maken dat ie wel wist dat ik thuis was , maar hij zei niet dat ik buiten was.

Hij is trouwens ook helemaal gek op Luca, mn kat.

Die wordt nu zeer regelmatig verwend met een kattensnoepje.

Intussen rommelt het hier buiten enorm, maar nog geen regen...

En terwijl ik deze update typ komt de buurman net thuis .
De lichtflitsen en donderslagen volgen elkaar hier snel op en het suist van de regen. Eindelijk verkoeling! Geen PC nieuws hier

@JJ > echt de juiste temperatuur om een kerstkaart te schrijven

@Noa Lynn > de kat van de buren liep vanmiddag continu onder de watersproeier door.

Ik wist dat ik vanmiddag iets vergeten was in het dorp, heb nog in de Bruna naar kaftpapier gekeken

@Kaatje > kwam die kaart soms uit Rovaniemi? Is een stad met vliegveld in Lapland, daar vandaan kan je 's winters geweldige sneeuwscootertochten maken en je rendierbewijs halen.

Wat voor kaart gaat er richting Frankrijk?

@Tine > dochters slaapfeest was een succes. Ze gingen vannacht om 1 uur nog met zijn allen het zwembad in tot half drie. Het was ook zo warm. Ze zal vanavond wel vroeg gaan slapen, ze hebben het in de tent nog licht zien worden.

@Zazana > het is inderdaad veel te warm om ook maar iets te doen, alles plakt en kleeft. Heb je nog kaartjes die je mag schrijven?

@Steph > ben niet jaloers op het zwembad, heb ook zo'n ding in de achtertuin

@C-estelle > al een beetje aan het inpakken?

@Sweetcandy > fijn dat je positief studieadvies binnen is, weer een halte verder!

@Beachlover > was er nog een plekje voor je vrij op het strand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven