one big mess

10-07-2010 13:57 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind mei vorig jaar ben ik een relatie begonnen met een getrouwde man met één kindje, ik was smoorverliefd op hem en hij op mij..hij had net voor mij gekozen en was alleen gaan wonen toen een ongeplande gebeurtenis onze levens op zijn kop zette, ik werd ongepland zwanger. Ik wou onmiddellijk het kindje houden, hij niet.. na veel praten besloten we het kindje te houden (ik dacht dat we er alletwee achter stonden) Mijn zwangerschap verliep zeker niet onbezorgd.. zijn ex reageerde razend, de regeling voor zijn dochter stond nog niet vast.. maar hij ging maandelijks mee naar de gynaecoloog, erkende onze dochter, kocht mee alle spulletjes aan.. het verliep niet altijd vlekkeloos en we hadden veel discussies maar ik bleef het rooskleurig inzien (naïef misschien)

Uiteindelijk zijn we gaan samenwonen en zijn dochtertje Maïté was om de week bij ons, hij heeft het altijd heel moeilijk gehad om haar te missen en nog altijd.. hij kan daar echt niet mee omgaan wat hij haar heeft aangedaan en voelt zich daar constant schuldig over (zeker als ze aan hem vraagt waarom hij niet bij mama kon blijven wonen)

Onze dochter Laure is begin april geboren en zeker de eerste weken waren heel lastig.. ze sliep weinig en huilde vaak.. en toen is eigenlijk alles naar boven gekomen.. hij beweert nu dat hij haar nooit gewild heeft en dat hij haar nooit zo graag gaat zijn als zijn andere dochter, gedraagt zich naar mij toe ook heel bot en ik krijg alle dagen verwijten naar mijn hoofd geslingerd dat ik hem 'gedwongen' heb om mee te gaan in mijn beslissing en dat daardoor gans zijn leven op zijn kop staat. Als Maïté bij ons is holt hij van s morgens vroeg tot s avonds laat achter haar aan (zij is 6) en onze dochter ziet hij niet staan.. dat doet me zo vreselijk veel pijn. We kunnen ook niet meer praten met elkaar zonder mekaar bij het minste verwijten te maken.. hij weet nu niet meer wat hij wil en ik ben heel bang geworden.. ik zie het niet zitten met zo n klein kindje alleen.. ik weet gewoon niet meer hoe ik met de hele situatie moet omgaan.. ik zit hele dagen alleen met Laure en ALLES komt op mij terecht.. ook emotioneel kan ik helemaal niet bij hem terecht.. ik wil gewoon een lieve man en papa naast me maar dat kan hij me momenteel niet geven omdat hij alles nog moet verwerken wat er het afgelopen jaar gebeurd is.. ik weet niet meer wat doen.. moet ik hem tijd geven en al zijn kuren zomaar aanvaarden? of zouden jullie het gewoon afbollen en voor jezelf en je dochter kiezen?
quote:Jilleke1981 schreef op 10 juli 2010 @ 15:50:

[...]

Hij heeft nog niet naar haar omgekeken.. wat heeft ze aan zo n vader?De kans dat dat anders word, is natuurlijk aanwezig. Gelijk hem helemaal blokkeren heeft imho helemaal niets te maken met zorg voor je dochter, maar met wraakgevoelens van jou kant. Geen alimentatie aannemen is nog tot daar aan toe, hem helemaal weren uit haar leven gaat een stap te ver....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Notebook schreef op 10 juli 2010 @ 15:53:

[...]

Dit wist je vorig jaar ook toen je de pil vergat en je plotseling zwanger bleek te zijn terwijl jouw relatie niet stabiel was en jouw ouders niet eens wisten dat jij überhaupt een relatie had.

Met dank aan het loepje.

Ook even onder het loepje gekeken, ze heeft al 2 kinderen van een ander. Nou ja, misschien voor een andere relatie voorbehoedsmiddelen gebruiken?

Ach ja, wat zal ik zeggen, ik zeg maar niets.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, dat was de TO van dat andere topic, volgens mij niet deze TO.
Maar even aangepast dan.
Lees ik nergens in haar vorige berichten hoor (is er maar 1)
quote:Notebook schreef op 10 juli 2010 @ 16:00:

Maar even aangepast dan.eunk??? waar haal je dat vandaa?? is mijn eerste dochter...
Nee, dat was de TO van het andere topic waar ze in schreef.
quote:Jilleke1981 schreef op 10 juli 2010 @ 16:02:

[...]

eunk??? waar haal je dat vandaa?? is mijn eerste dochter...Een vergissing, jij werd met een ander door de war gehaald.
quote:dangeensuus schreef op 10 juli 2010 @ 15:54:

[...]

Ik hoor alleen maar :

Ik heb geen zin om alleen met mijn kind te zitten

Hij is een slechte vader

Ik trek het niet als hij terug gaat naar zijn ex

Ik wil dat hij afstand doet van zijn kind

Nergens hoor ik je zeggen: Ik wil het beste voor mijn dochter en daarmee ook voor mij. Mijn dochter is mijn nummer 1 en zij heeft hier niet voor gekozen. Wat haar vader en ik ook verkeerd hebben gedaan mag geen nadelige gevolgen opleveren voor het kleine meiske.

Dat staat inderdaad helemaal niet in je berichten.

Weet je, ik snap je boosheid, de jaloerse gevoelens die je hebt....... maar dat zijn gevoelens die niet bijdragen aan een fijn leven voor je dochter. Wat wel bijdraagt is het weten wie haar vader is en dat ze goed contact met elkaar hebben. NIET dat hij haar maar af moet staan aan jou en haar nooit meer zien!!
Eh Yasmijntje... wil jij je relaas over het niet nemen van 1 pil ( of uitkotsen) en niet zwanger kunnen raken even vertellen aan mijn dochter
En al had ze 100 keer de pil niet geslikt... als hij geen kind had willen hebben dan had hij er zelf zorg voor moeten dragen dat het niet zou gebeuren. Maar ja... dat is achteraf gelul
Wat heb je aan een man als hij jou en je kind alleen maar verdriet doet? kies voor je dochter en voor jezelf. Zorg voor goede kinderopvang, hulp van ouders, familie en vrienden. Creeer rust om je heen. Heel veel sterkte. Misschien komt hij tot inkeer, maar hij heeft zich nu wel van zijn slechtste kant laten zien. Wat een lul zeg, ook naar zijn oudste dochter toe. WAt heeft zo'n kind eraan als haar papa voor haar kruipt? Ongelooflijk.
quote:dangeensuus schreef op 10 juli 2010 @ 16:03:

Eh Yasmijntje... wil jij je relaas over het niet nemen van 1 pil ( of uitkotsen) en niet zwanger kunnen raken even vertellen aan mijn dochter Wat bedoel je. Je gaat me toch niet vertellen dat je oma wordt???
quote:Jilleke1981 schreef op 10 juli 2010 @ 15:50:

[...]

Hij heeft nog niet naar haar omgekeken.. wat heeft ze aan zo n vader?

Dat is niet fijn voor jullie allebei, maar je kind is pas 2 maanden oud. Dikke kans dat dat nog helemaal gaat veranderen. Dit is geen reden om hem volledig uit haar leven te bannen en de erkenning van haar terug te draaien oid "waardoor ze helemaal van jou is".

En zelfs al kijkt hij niet haar om, als moeder die besloten heeft om een kind met die man te krijgen, ben je verplicht om je dochter te laten weten wie haar vader is en ook contact met elkaar mogelijk te maken. Ook al is hij een eikel, het is wel haar biologische vader.
Bah ik vond je al een beetje een jankerd maar na deze wending wordt het er niet beter op. Ikke ikke, nee , je dochter daar draait het om.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee troel, ik kotste de pil uit en negen maanden later werd mijn dochter geboren. Iets wat volgens jou niet kan
quote:dangeensuus schreef op 10 juli 2010 @ 16:09:

Nee troel, ik kotste de pil uit en negen maanden later werd mijn dochter geboren. Iets wat volgens jou niet kan

Oke, dan ben jij de uitzondering op de regel

Je hebt ze, die medische wonders
Wat ik me trouwens wel afvraag: als je echt absoluut niet zwangerw il worden, zorg je dan niet voor extra veiligheid: dus pil en condoom? Sowieso is sex zonder condoom met iemand die getrouwd is, erg ranzig. Als hij vreemdgaat, gaat zijn vrouw dat misschien ook wel...... ik ken meerdere hele nare soa situaties door vreemdgaan.
Ik ben het helemaal eens met Suus.

Jij hebt het alleen over wat jij niet wil.

Als moeder denk je in het belang van je kind.
What? Suus wordt oma!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 10 juli 2010 @ 16:08:

Bah ik vond je al een beetje een jankerd maar na deze wending wordt het er niet beter op. Ikke ikke, nee , je dochter daar draait het om.Eensch.
quote:Notebook schreef op 10 juli 2010 @ 16:14:

[...]

Eensch.Eensch.
.
quote:lindy schreef op 10 juli 2010 @ 16:18:

Holy fuck, wat dacht je, als ik me met kind laat schoppen blijft die gebonden man met zelf nog een klein kind wel bij me? Dan laat ie alles voor mij met mijn gouden poesje in de steek?

Ik vind het zielig voor je kind. Voor jou vind ik het een goed gemikte Karma-boomerang en hopelijk een goede les. Denk toch na voordat je een kind op de wereld zet dat jij nu niet eens een vader kan bieden omdat jij domweg je k*t achterna liep.

Hier ben ik het ook al mee eensch.

Yasmijn?
Geheel eensch met Notebook en Lindy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven