Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O ja, je ging varen, da was ook zo.

Het is een heel mooi zwembad en iedereen die lid is, kijkt wel uit om zich uit te schrijven, ook al wonen ze hier niet meer. Dus eigenlijk alleen als er iemand dood gaat komt er een plaatsje vrij. Lijkt het wel. Het is verder niet elitair hoor. Maar wel heel populair.
Nee maar, ik voel een zuchtje wind.
Kun je dat even deze kant op blazen Pam?
Het is alweer weg. Verdorie 11 uur geweest en het koelt gewoon niet af. En nou zegt Piet het ook nog: 'het wordt een warme nacht'. Ja Piet, dat wist ik al!
En nu geeft hij het watersportweer ook nog een 5 want morgen zware onweers- en regenbuien. Tsssk.
Piet is stom. Maar varen met onweer is wel een beetje eng. Niet te ver van de kant gaan dan maar

Trusten!
We moeten op de motor varen toch oefenen

Het waait wat harder door inmiddels. Ik ga naar bed. Ik wens u allen een koele nacht.

Veel plezier vandaag Pammie!

Hoe was je eerste nacht thuis met Pluisje/Plukje Miffy? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Leuke naam trouwens, stond hier ook op onze lijst (in een iets andere spelling).

Haha, A-man was gisteren ook naar het open zwembad hier in het dorp. Sien was naar eigen zeggen wel duizend keer van de duikplank gesprongen en Maby lag al in het water met kleren nog aan. Wat een heerlijk vakantieweer nog steeds! Het is jammer dat ik volgende week nog moet werken . Alhoewel er nu een gerede kans is dat A-man dinsdagmiddag al van het Marineschip komt. Dat zou echt bijzonder prettig zijn!
Ik dacht, ik doe een Anky maar ze was me al voor Ik heb het nu al bloedheet. Snel aankleden en ontbijt maken want zwager is er zo.

Fijne dag allemaal!
Hee, daar is ' ie dan! Gefeliciteerd Miffy met je tweede kleine mannetje! Hopelijk gaat het allemaal goed met dit warme weer.

Ben wel erg benieuwd naar de naam, Anky, kun jij mij een hint doen?
Mif, gefeliciteerd! En een mutsje op, zo hoort het bij jullie .
Goede morgen! Bedankt voor alle felicitaties. De eerste nacht met nieuw Pluizenkind was nogal actief. Van twaalf tot vijf was hij erg wakker. Vandaag dus maar een dagje een beetje bijkomen. Ik ben wel veel fitter dan na de geboorte van Pluis, want toen douchte ik op dag 2 nog heel voorzichtig op een krukje omdat ik anders flauw viel, en daar heb ik nu geen last van, maar moe en duf ben ik wel. De kraamhulp is hard aan het werk en ik doe lekker helemaal niks

Naam doorgeven is prima, ik heb zelf even niet de inspiratie voor cryptische hints. In de komende dagen schrijf ik 'm vast nog wel een keer per ongeluk hier
succes met bijkomen, Mif! Voelt goed he, dat je niet zo héél erg kapot bent? Geniet er maar van en zo te lezen heb je nog wel eea aan adrenaline.

Hier hangen de slingers, staat de taart in de koelkast en gaat de telefoon

stukje taart, anyone? deze staat vanmiddag op het menu, morgen de fototaart.

Poek stond vanmorgen rond half 8 pas aan ons bed, dus dat scheelde weer. Ze was erg blij met haar Bakugan en haar playmobil-prinsessehuis. wij met dat laatste minder, want mén, wat een boel klein frut zit daar aan/in

nu bezig met de waterballonnen, veel plezier vandaag allemaal!
Gefeliciteerd met Poek Sok! Maar wat is een Bakugan?

dit

en dat vind je hier:

Bakugan
'ik wil dat de kinderen nú komen!'

volgens mij is er eentje hier nogal ongeduldig....
Een beetje laat, maar door alle Pluk-vreugde helemaal vergeten Poek te feliciteren met haar vijfde verjaardag!!!!!

Naam Pluk (voor Nitrogen en Magica):

tweede letter Miffy

tweede letter Maby (hoop dat jullie naam Maby weten)

derde letter Magica

Kanonne, wat is het heet. We waren bij sportevenement A-man en kinderen zijn nu volledig oververhit geloof ik. Maar ik zie nu 36 graden op thermometer (die in de schaduw hangt), dus ik snap het. We hebben nu alle kampeerspullen van zolder gehaald en die staan in de huiskamer. Ze zijn alvast aan het oefenen en chips aan het eten aan de kampeertafel. En ik heb een koelkastje gekocht van de week! Jaja, we gaan luxe kamperen.

Enige jammere is nu dat ik beloofd heb dat we pannenkoeken vanavond. En eigenlijk is het veel te warm om pannenkoeken te bakken, maar dat had ik beter eerder kunnen bedenken....
Waarom doe je dat niet voor 1 keer kant en klare pannenkoeken Anky? Dat scheelt weer.

Hier ook verschrikkelijk heet, komt met name omdat het windstil is. Maar ja, vanavond klagen we weer over de regen

Wij gaan uit eten om vakantie te vieren. Hebben we beloofd. Slimme Mannie wist dat nog van vorig jaar. Jammer is alleen dat Moppie al om één uur wakker was en nu niet nog een keer wil slapen en Mini ook erg dwars is. Wordt een patatje ergens denk ik

Zijn vanmorgen op kraamvisite geweest bij klein prulletje. Nu met kinderen. Dan te bedenken dat baby Pluis nog kleiner is...lief hoor!
Vergeet ik nog de uitgezochte taart voor Poek te plakken. Gefeliciteerd Sok met je grote dochter!

thanx Esmee! Partijtje weer overleefd; tis vooral een waterfeest geworden en kids hebben zich prima vermaakt. Behalve 1 meisje dat niet nat wilde worden, was beetje sneu. ik ben zelf zeiknat gespoten en Sokman was twee keer drijf- en drijfnat.

nu beetje uithijgen met een wijntje en een watertje. Zometeen maar panenkoeken maken; Sokman wilde ook zelf bakken, maar ik heb hem dat verboden; tis hier 29 graden beneden
Wij komen net terug, hebben heerlijk aan het water gegeten. Mini en Moppie sliepen toch nog even dus het werd toch nog gezellig. Vakantie is nu echt begonnen zei Mannie .

Waarom wil een kind niet nat worden Sok?

Heb je morgen weer het hele huis vol?

Is er ergens al regen? Stuur maar door dan haha.
Sok, van Harte Gefeliciteerd met Poek!! Zo te lezen hebben jullie een leuk feestje gehad.

Hier nog geen regen hoor, zit er met smart op te wachten. We hebben alle deuren en ramen tegen elkaar open, maar het is nog steeds 27,5 graad binnen. Ik voel wel wat zuchtjes wind inmiddels.

Miffy wat fijn dat je fitter bent dan de eerste keer. En wat is ie mooi zeg! krijg helemaal babykriebels als ik dat kleine koppie zie (man roept nu heel hard nee).

Anky, dat zou heel fijn zijn, als ie dinsdagavond al klaar is, ik hoop het voor je.
Wat een lekker ventje Miffy. En wat straal je tussen je mannen, geweldig om te zien!!!!
Heerlijk ventje inderdaad. En ook een stralende pa en ma .

Het is hier nog 30 graden in de schaduw. Best wel warm. Als het morgen nog zo is, ga ik lekker de hele dag in het open zwembad of naar een plas.

Ben benieuwd hoe Pammie haar dag was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven