Eindelijk uit elkaar

03-07-2010 20:35 268 berichten
Jaja, na alle wijze adviezen is de kogel door de kerk. Ik ga alleen door en ben dan eindelijk van dat narcistich sujet af.

Maar nu, hoe kan,wil en ga ik verder?

Daar moet ik allemaal even over nadenken. En natuurlijk jullie wijze woorden op me in laten werken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met je Pra? Die "oorlog" waar je zo bang voor was, is dat gebeurd? Heb je zicht op een andere woning? Wat zeggen je kinderen en je omgeving dat jullie gaan scheiden? Heb je wel veel steun aan ze?

Ik hoop ondanks alle ellende dat je toch nog iets leuks gaat doen van het weekend. En weet dat voor jou ook het zonnetje weer gaat schijnen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goeiemorgen lieve Prada,

Wat fijn dat je de muziek nu hebt.

Kan mij voorstellen, hoe belangrijk voor jou.

Gaat het wel met je?

Ik maak mij een beetje zorgen.

Binkie
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik begin me nou ook wel zorgen te maken

Hoop niet dat het nou slechter met haar gaat nu ze het liedje heeft...

Meldt zich.

Alles redelijk onder controle. Krijg nu ook verhalen te horen dat niet alleen zijn vrienden coke gebruiken (was al bekend), maar hij waarschijnlijk ook.

Zal er geen traan meer om laten en dat heb ik hem ook gezed.
Goed zo! Volhouden dat gevoel!!

Fijn weer wat van je te lezen

En jullie bedankt voor de backup en vooral jufachterbak. Ik ben je eeuwig dankbaar voor dat liedje.

@MV, morgen een verjaardag bij een vriendin en zondag voetbalin het café. Maar wel een ander café dan de zijne dus.

Maandag weer verder op huizenjacht
quote:prada schreef op 09 juli 2010 @ 19:54:

Meldt zich.

Alles redelijk onder controle. Krijg nu ook verhalen te horen dat niet alleen zijn vrienden coke gebruiken (was al bekend), maar hij waarschijnlijk ook.

Zal er geen traan meer om laten en dat heb ik hem ook gezed.

En hoe noemde hij je zoon ook alweer?

Precies, dat doet hij alleen maar om jou pijn te doen. Niet meer laten gebeuren hoor Pra.

Weekend heb je iig wat afleiding. Wanneer krijg je iets van je sollicitatie te horen?

Goed dat je zo positief bezig bent Pra. Ik hoop dat het snel lukt met een woning te vinden. Jeetje zeg, hij ook die drugs gebruikt, hopelijk komt je zoon niet aan de drugs via hem.
Lieve Prada, ik lees je topic nu pas. Zet hem op, je kunt het. Kunnen wij je ergens mee helpen, met het zoeken naar een huis bijvoorbeeld. Ik weet niet in welke regio je zoekt, maar er zijn huizen die al lang te koop te staan en de mensen raken het niet niet kwijt en zitten al in een ander huis. Denk ook aan die mogelijkheid.

Maar ik denk dat je vanwege je herkenbaarheid niet kunt zeggen waar je woont. Je mag het via mijn mail doen als je wil. Geef maar een gil. Zoek ik met je mee.
Hai lieve Prada,

Fijn om wat van je te horen.

Ben blij!!.

Wat Dutskop zegt, je kunt die (onverkoopbare) huizen vaak huren.

't Is dan wel tijdelijk, maar who cares?

Jij bent eerst uit de brand, en dat is wat telt.

Hou je haaks meidje, +
Dat lijkt mij ook een hele goede voorlopige optie om zo'n onverkoopbaar huis te huren.

Het is misschien maar tijdelijk maar je kunt dan wel tot rust komen en ondertussen verder kijken naar een geschikte woning.

Hou je taai meid..
Of wat ook een optie is, in NL tenminste, je hebt een buro waar je je kan inschrijven om in te wonen bij huizen waar mensen op vakantie gaan. Ja dan moet je niet inschrijven voor 1 week maar er zijn ook mensen die een paar maanden naar het buitenland gaan of een wereldreis gaan maken.
www,directwonen.nl

Of moet het B blijven?
Hmm ik bedenk me ineens: wij kunnen hier wel leuk wat roepen maar het moet voor Prada natuurlijk ook betaalbaar zijn.

Ga ik er even vanuit dat ex uiteraard om te zieken niet mee gaat betalen.

Heb je een eigen inkomen Praadje?
quote:prada schreef op 10 juli 2010 @ 00:29:

En jullie bedankt voor de backup en vooral jufachterbak. Ik ben je eeuwig dankbaar voor dat liedje.

@MV, morgen een verjaardag bij een vriendin en zondag voetbalin het café. Maar wel een ander café dan de zijne dus.

Maandag weer verder op huizenjachtGraag gedaan hoor
Héé, Prada,

Ik wil je vanavond even veel plezier (en de overwinning) toewensen.

Maak er een feessie van.

En geniet!

Pakkerd
Hai maisjes,

Pffffff, ex was net hier. Hij heeft voor morgen een afspraak gemaakt bij een advocaat. Moet ik een convenant tekenen wat ik mee mag nemen. Maar het ergste van al, er moet in komen te staan dat hij vanaf vrijdag in zijn eigen bed slaapt en ik in het logeerbed. Dus niet dat hij daar hoeft te slapen. Daarvoor moet een advocaat aan te pas komen. Djeeszzz wat een lowlife.

Een eigen inkomen heb ik niet omdat ik de afgelopen twee jaar een opleiding heb gedaan. Ben druk bezig met solliciteren,maar het is wel moeilijk om een huis te vinden zonder loonstroken al kan ik wel een jaar huur garanderen.

Maar als hij daadwerkelijk vrijdag bij zijn broer vertrekt denk ik er hard over om morgen ofzo naar de gemeente voor een sociale woning of opvangwoning want anders trek ik het niet met hem om me heen

En nee,ik wil liever niet in Belgie blijven, Roosendaal zou het beste zijn. Dus als iemand iets weet.
kijk op: www.directwonen.nl

Of Marktplaats.

En anders toch maar een sociale huurwoning, weg is weg.
Ik zou echt zorgen dat je een advocaat laat kijken naar het convenant. Maar waarom is het negatief dat jij in de logeerkamer slaapt? Naast zo'n man wil je toch niet meer in bed slapen? Al is het naast elkaar. Nee meis, even kiezen op elkaar.

Waarom geen oproepje bij het prikbord hier op Viva? En wat Yas zegt. Of ga naar de bieb in Rozendaal en kijk of je in de kranten wat kan vinden, of nog beter, plaats een klein oproepje!! voor een woning daar.
Nee, MV, het gaat erom dat hij niet in het logeerbed hoeft te slapen. En dat moet vast gelegd worden.

Yas,om 19.00 uur een bezichting van een appartement
Oh Pradaatje,

SUCCES!!!!!

*Gaat voor Prada duimen, dat het wat is!! *

Thanks Binkie, je bent meer een kanjer dan je denkt.
quote:prada schreef op 12 juli 2010 @ 16:29:

Nee, MV, het gaat erom dat hij niet in het logeerbed hoeft te slapen. En dat moet vast gelegd worden.

Yas,om 19.00 uur een bezichting van een appartementO cool! Laat je het direct weten als je terugbent?
Zeker Yas, en jij bent natuurlijk ook één van de beste kanjers
En Prada?

Is het wat? Ben zo benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven