Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Zo, wij zijn er hier goed van het padje af.

M dronk weer amper iets vanavond. Daarna wilde hij niet slapen, na een paar uur huilen en gillen sliep hij uiteindelijk om tien uur... Om om twaalf huilend wakker te worden

Ik heb hem maar een flesje gegeven, en nu ligt hij weer op bed, maar slapen ho maar.

Hopelijk valt hij dadelijk toch in slaap, ik zou vannacht ook graag nog wat meer slapen dan de anderhalf uur die ik nu heb gehad.

Gelukkig is de koorts met een zetpilletje onder controle.
Hoera, het is dindag, vandaag is de dag voor Zoeb

Wel zo snel mogelijk foto's posten hè

Druifje, ik dacht dat jullie al weg waren!

Fussie, vandaag is mijn allerliefste vriendin jarig dus ik vind dit ook een mooie verjaardag

Nik, ik heb de hele oranje zooi alweer in een tas gepropt voor over een paar jaar.

Een paar straten verderop hadden ze het spul verbrand zag ik vanmorgen.
Hoera, vandaag komt Saartje
Mogu!

Hoera Saartje komt naar tante Zoebie

Halve nacht op de wc gezeten,dus ik breng Ukkie naar de creche en duik mijn bedje weer in voor 2 uurtjes.

Later!
Moggûh lieffies!

Heb jij nog een beetje kunnen slapen MissM? Ik hoop het voor je!

Coe aan de race? Niet fijn! Norit?

Yippie!! Saartje komt vandaag! Zo snel mogelijk een foto! Hadden jullie bij Bospop geen overlast van het weer?

Druif, waar gaan jullie heen? En na jullie vakantie gaan we afspreken. Op de kamer van Ixsje ligt al vanaf mannetje zijn geboorte een cadeau voor je. Mijn dochter zei gister: die ligt er al tijden!

Gelf, uitslag van het bloed vandaag? Ik duim!

Borodini, u wordt gemist hier!

Marels, u wordt gemist hier!

En ik ga vandaag weer aan het werk, uitzoekwerk en foo's op mijn portfolio zetten en vanmiddag naar de verjaardag van mijn schone zoon. Oh en nog een cadeau kopen voor hem!

Geniet!
Nee misselijk en overgeven Yonna!Ik vermoed dat er iets van de bbq van gister niet goed meer was :(
Ben je het kwijt nu? Het beroerde is dat je het niet ziet en ook niet proeft als iets niet goed meer is.

Balen!
Bah Coe. Lastig is dat hé.

MissM kun je zelf ook nog even ergens over de dag een dutje doen. Dat Mmetje maar heel erg gauw beter mag worden.

Straks gaan we Saar halen. Jippieahjeeeeee..

Jullie krijgen meteen foto's hoor.

Yonna ja hoor, gisteren een paar flinke onweersbuien op Bospop. En de grote tent waar de artiesten in optraden is kapot gewaaid. Ik zag het gebeuren. De eerste onweersbui was voorbij en we wilden weer allemaal aan de slag en ook de grote tent lieten ze meteen zakken. Maar de volgende onweersbui kwam er meteen achteraan en die was met behoorlijke windstoten. Toen ging het mis. Ik had die tweede bui ook niet eens verwacht.
Morning sunshines

Zoeb, vandaag d-day!! super leuk!

Coe, wat ellendig zeg... ik hoop dat je je beter voelt nu je het kwijt bent.

MissM, hoe is het met Mmetje? Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik hoop het maar.

Fus, alles nog rustig?? Vandaag is ook een hele mooie datum hoor!

Yonna, tja.. ik had me inderdaad ziekgemeld donderdag maar ben de volgende dag weer gaan werken. Ik vind het altijd zo lastig om me ziek te melden en zeker in dit geval. Ik heb geen koorts of iets ander aanwijsbaars maar alleen maar vage dingen... dus dan toch maar gewoon werken.

Ik ga straks bellen voor de uitslag, hoop dat ie binnen is.

Mooie dag vandaag!
Net gebeld.. alles was prima behalve hb, die was laag. Bloedarmoede dus, had ik ook wel een beetje verwacht omdat ik dat in het verleden al vaker heb gehad. Wel een geruststelling op zich hoewel ik me nu stiekem toch alweer zorgen zit te maken en me afvraag of ik me daar nou echt zo brak van kan voelen...

Maar goed, eerst dat hb maar eens opkrikken en dan weer verder kijken. Over 3 maanden gaan ze het weer controleren.

Voor vanavond maar biefstukjes halen (jammer dat ik daar niet zo van hou..)
Nou, dat wordt dus biefstuk, spinazi en appelstroop voor jou Gelf

Hopelijk voel je je snel beter
Dan is er dus toch iets lichamelijks Gelf. En misschien lijkt het niet zo ernstig, maar als jij je een dag niet goed voelt kun je gerust thuis blijven toch? Af en toe even extra bijtanken kan dan geen kwaad hoor!

MissM, Mmetje alweer wat opgeknapt?

En Coe alweer wat beter?

Wij zijn vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. En waar Zoonlief mijn buik maar niets vond, vindt Skippy het fantastisch. Nog geen tekenen van een naderende bevalling. Skippy mag deze week gewoon lekker zelf bedenken of hij/zij wel wil komen en anders is het maandag as melden in eht ziekenhuis. Ben er absoluut niet blij mee. Sterker nog, vind het helemaal niet leuk
Ach Fus....

Het is natuurlijk een dooddoener maar.. in een week kan nog veel gebeuren hoor! En wij gaan met zn allen heeeeeel hard duimen dat Skippy zich deze week helemaal zelf aandient. Nog voorkeur voor een dag?

Snap dat je het niet leuk vind hoor..
Weet je, ik vind het helemaal niet erg dat Skippy nog geen zin heeft. Maar de gyn deed gewoon zo stom en ging al zo uit van een keizersnede enzo. DAar baal i kgewoon onwijs van. Het was zo medisch vanmorgen en zo helemaal niet van wat het met iemand doet.
Oh, wat wel leuk is: Allis is vanmrogen bevallen van een dochter!
Mmetje's koorts is onder controle, maar hij drinkt heel slecht.

Volgens mij is hij ook afgevallen, ik zie het in zijn gezicht.

Donderdag is er inloopspreekuur op het consultatiebureau, ik denk dat ik er maar even langs ga.
Getver.. wat stom van die gyn.. Ziekenhuismensen hebben er wel vaker een handje van om vooral naar de 'technische' kant te kijken ipv naar wat het met je doet. Vind ik wel een gebrek in de opleiding eigenlijk maar goed..

Ik hoop dat je het straks een beetje kunt loslaten.. laat die gast maar lullen!!
Fus, ik denk dat Skippy er voor volgende week maandag is hoor!

En voor gynaecologen die niet nadenken bij wat ze zeggen en iedereen maar als een "zaak" zien.
Hoera voor Allis en Brit, gefeliciteerd met jullie dochter!
Echt waar?? Wat leuk!! Jammer dat ze hier niet meer schrijft maar wie weet leest ze nog dus.. GEFELICITEERD!

Leuk dat jij haar nog wel 'spreekt'.

MissM, wat een zorgen om Mmetje... tenminste zo voelt het als ik je post lees, dat je je zorgen maakt. Gaat het met jou nou een beetje? Heb je iemand waar je je zorg ook af en toe even van je af kunt kletsen? Je hebt ons natuurlijk wel maar ff een echte arm om je heen is wel heel belangrijk natuurlijk. Bij deze nog maar ff een virtuele..
En waarschijnlijk was je te overdonderd om met de vuist op tafel te slaan bij de gyn. Zullen we maar gewon heeeeel hard duimen dat Skippy zich komend weekend aandient?

MissM, denk jij alsjeblieft ook aan jezelf? Want ik heb niet het idee dat James dat doet.

Een dochter voor Allis! Wat mooi! Gefeliciteerd Allis!
Oh en Gelfje, een stapje terug en af en toe een dagje bijtanken kan voor jou ook geen kwaad!
James zegt dat ik maar dingen moet delegeren en hem verantwoordelijkheid moet geven.

Terwijl ik juist nodig heb dat iemand me even wat dingen uit handen neemt.

Maar goed, ik zal hem eens wat meer opdrachten geven. Het is alleen zo jammer dat we over sommige dingen anders denken: gisteren huilde/gilde M twee uur aan een stuk voordat hij eindelijk sliep. James wil hem dan laten huilen. Ik niet, het manneke is ziek, huilt dus niet voor niets en dan vind ik dat je hem moet troosten. Dus doe draai ik er weer voor op.
Het is, denk ik, geen kwestie van opdrachten geven. Het moet hem duidelijk(er) worden dat jullie samen! een zoon hebben. Jij meot hem duidelijk maken dat jij het niet trekt alleen! Ik ga niet alle vorbeelden erbij halen die jijde afgelopen maanden hier hebt neer gezet, maar ik denk dat jij zelf ook in de gaten hebt dat het op deze manier op langere termijn niet gaat werken.

Er moet dus inderdaad iets gebeuren.

Oh en zeg namens mij tegen James dat je een baby géén twee uur laat huilen! Als een baby huilt dan is er iets, als een baby 'huilt' om aandacht dan hoor je dat direct.
Of ben ik nu te streng?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven