Trouwreportage op het strand

14-07-2010 00:38 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden trouwfoto's op het strand heel mooi, maar zijn bang voor de hele dag last van zand tussen je tenen, in je kleding, haar, etc... Hoe doen mensen dat?

We trouwen in de middag en willen 's morgen foto's laten maken op het strand.
Gewoon? Na afloop even je schoenen uitkloppen?
Als er geen enorme wind staat en je gaat niet in het zand liggen rollen, dan is dat geen probleem, toch?
Op mijn trouwdag stond er wel enorme wind en was het een graad of 5. Wij hebben geen brandingfoto's gedaan, maar de rest ging prima hoor.
Je kunt ook (een paar dagen/weken) na de bruiloft een 'trash the dress'' sessie doen. Een vriendin van mij doet dat als fotografe, dan ga je in je trouwkleren foto's maken die je op de de dag zelf niet zou maken (in zee staan bijvoorbeeld).
waarom niet na de bruiloft nog een keer je trouwkleren aan doen en een shoot op het strand doen, dan hoef je en niet op de tijd te letten, en al helemaal niet meer op je kleren, dan krijg je de leukste foto's (ben zelf fotograaf)
Ik zou (als fotograaf zijnde) ook vele malen liever ná de bruiloft 'n leuke shoot doen. Op de dag zelf zijn ze veel te gespannen en veel te zuinig op de kleren. Er moest maar 'ns een vlekje of zandkorrel op komen te zitten. Gewoon lekker 'n relaxte dag uitzoeken met mooi weer (dat heb je immers op de dag zelf ook niet voor 't zeggen) en 'n leuke shoot laten doen.
@Elninjoo: Nou idd! Of van die overgeposeerde foto's, met pijn in de kaken enzo haha!
En pas op voor regen of nat zand. Heb al menig witjurkje een ontzettende vieze onderkant zien krijgen. Zag er niet meer uit na de foto's.

(woon zelf bij het strand en zie regelmatig bruidjes en fotografen terwijl ik lekker bij een strandtent zit)
Kleed meenemen in de kleur van je jurk
Wij hebben gewoon 's morgens en 's avonds foto's gemaakt op het strand. Ik had blote voeten in mijn schoenen en liep gewoon op blote voeten door het zand en jurk omhoog en liep heerlijk door het water. We hadden een handdoek mee om voeten af te drogen en hebben die dag absoluut geen last gehad van zand!
Wel een goed idee om het een dag / een paar dagen later te doen! Oh ja, laat je van je bruidsboeket dan wel alvast een foto op het strand maken?

Heb een aantal mooie voorbeeldfoto's gezien. Heeft er hier iemand nog mooie plaatjes?

Zijn dit trouwens ochtend- of avond-foto's? Kan iemand dat aan het licht zien?
quote:Mevrouwdekees schreef op 14 juli 2010 @ 00:44:

Gewoon? Na afloop even je schoenen uitkloppen?Leuk commentaar in combi met je onderschrift, MdK.

Gaaf trouwens, strandfoto's!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Vind het mooi licht.. ik denk avondlicht, omdat het wat dichter bij de zee vandaan lijkt te komen.. anderzijds is dit waarschijnlijk een professionele shoot, waarbij er ook mensen staan met van die lichtschermen..
Heb nog een andere foto uit dezelfde reportage gevonden en het moet avondlicht zijn:

Idd!
En weet iemand een mooi strand om foto's te maken? Het liefst met rotsen / stenen in het water er van die schapenhekjes in het zand?
Ik wil die ashley op mijn bruiloft!!
Ik wil trash the dress foto's! En dan dat die jurk echt aan gort is haha!
Dubbelpost!
quote:MrsJones schreef op 14 juli 2010 @ 10:23:

Heb nog een andere foto uit dezelfde reportage gevonden en het moet avondlicht zijn:

[afbeelding]

hangt er van af in welk land dit is gefotografeerd

in NL weet je dat het strand aan de westkant zit (tenzij op 'n waddeneiland) en dat de zon daar dus 's avonds ondergaat
quote:Kabouter23 schreef op 14 juli 2010 @ 10:25:

Ik wil die ashley op mijn bruiloft!!Me too!!
Idem van Ashley:

Heeft niets met het strand te maken, maar wat een grappige foto!

Ik wil haar ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven