Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 14 juli 2010 om 05:52
Moggûh!
Wat een snoepie is Saar, Zoeb!! Die zou je toch opvreten! Wat was jij nog laat trouwens.
Fus, laat je niet gek maken, wat Zoeb zegt. Je was zo lekker aan het genieten van Skippy. En de gyn kan je weet wellen!
Ik heb lekker liggen spoken vannacht en ben er om 5 uur maar uit gegaan. Lees ik dat er een hele grote brand is in mijn geboorteplaats. Gek hoe dat werkt, het doet toch een beetje pijn. Al ben ik er al 21 jaar weg......
Goed, Happy zit aangifte te doen van onze verloren camera voor de verzekering. En het moet op zijn Amerikaans, veel, groot, ingewikkeld en uitgebreid. Toestand is het
Geniet!
Wat een snoepie is Saar, Zoeb!! Die zou je toch opvreten! Wat was jij nog laat trouwens.
Fus, laat je niet gek maken, wat Zoeb zegt. Je was zo lekker aan het genieten van Skippy. En de gyn kan je weet wellen!
Ik heb lekker liggen spoken vannacht en ben er om 5 uur maar uit gegaan. Lees ik dat er een hele grote brand is in mijn geboorteplaats. Gek hoe dat werkt, het doet toch een beetje pijn. Al ben ik er al 21 jaar weg......
Goed, Happy zit aangifte te doen van onze verloren camera voor de verzekering. En het moet op zijn Amerikaans, veel, groot, ingewikkeld en uitgebreid. Toestand is het
Geniet!
woensdag 14 juli 2010 om 07:13
Mogguh
Fussie, misschien toch vragen waarom de stap inleiding kennelijk wordt overgeslagen? Wat als ze wel goed je dossier heeft gelezen en op basis daarvan besloot tot een keizersnede?
Skippy kan altijd nog vanzelf komen, en zelfs deze week nog Hoop voor je dat dat ook gebeurt, gewoon the natural way.
Zoebie, met zo'n fotootje wil ik elke dag wel wakker worden
Yonna, wat waren jullie vroeg! Je geboorteplaats is (voor jou) een heel speciaal plekje dus daar mag je gek over doen.
Fussie, misschien toch vragen waarom de stap inleiding kennelijk wordt overgeslagen? Wat als ze wel goed je dossier heeft gelezen en op basis daarvan besloot tot een keizersnede?
Skippy kan altijd nog vanzelf komen, en zelfs deze week nog Hoop voor je dat dat ook gebeurt, gewoon the natural way.
Zoebie, met zo'n fotootje wil ik elke dag wel wakker worden
Yonna, wat waren jullie vroeg! Je geboorteplaats is (voor jou) een heel speciaal plekje dus daar mag je gek over doen.
woensdag 14 juli 2010 om 07:24
Mogguh...
Lekker vroeg ben ik he? Dat zijn jullie niet gewend van mij, maar ik was wakker en kon niet meer slapen.
Ik zit hier dus al aan mijn krant en een theetje.
Geen hulp bij uitvaart Fuss, ik vertel wel op de bh hoe en waarom.
Saar is een poepie!
En aan die tennisbal kan je zien hoe klein ze nog is!
Lekker vroeg ben ik he? Dat zijn jullie niet gewend van mij, maar ik was wakker en kon niet meer slapen.
Ik zit hier dus al aan mijn krant en een theetje.
Geen hulp bij uitvaart Fuss, ik vertel wel op de bh hoe en waarom.
Saar is een poepie!
En aan die tennisbal kan je zien hoe klein ze nog is!
woensdag 14 juli 2010 om 07:28
woensdag 14 juli 2010 om 07:47
Mogu!!
Fuss,wat vervelend dat zo'n muts het op het laatst nog even wil verpesten voor jou.Doe wat je gevoel je ingeeft,jij moet rustig aan de bevalling kunnen beginnen.Ik heb al helemaal geen goed woord over de gyn's in B,na alle nare ervaringen met Ukkie en daarna.Ik hoop dat Skippy nog uit zichzelf komt.
Nu eerst ontbijten en tassen inpakken,kinderen hebben sportdag.
Tubbie
Fuss,wat vervelend dat zo'n muts het op het laatst nog even wil verpesten voor jou.Doe wat je gevoel je ingeeft,jij moet rustig aan de bevalling kunnen beginnen.Ik heb al helemaal geen goed woord over de gyn's in B,na alle nare ervaringen met Ukkie en daarna.Ik hoop dat Skippy nog uit zichzelf komt.
Nu eerst ontbijten en tassen inpakken,kinderen hebben sportdag.
Tubbie
woensdag 14 juli 2010 om 08:38
Gold, gecondoleerd.
Zoeb, wat een dotje is Saar!
Allis, gefeliciteerd met je dochter!
Fuss, sommige mensen zouden eens een opleiding sociale interactie moeten doen, die weten niet hoe ze met mensen om moeten gaan. Die gyn van jou is er ongetwijfeld één van. Goed dat je een klacht gaat indienen.
Vandaag de bovenverdieping en badkamer poetsen, even stofzuigen, de was doen en wat rommeltjes her en der opruimen.
Fijne dag allemaal!
Zoeb, wat een dotje is Saar!
Allis, gefeliciteerd met je dochter!
Fuss, sommige mensen zouden eens een opleiding sociale interactie moeten doen, die weten niet hoe ze met mensen om moeten gaan. Die gyn van jou is er ongetwijfeld één van. Goed dat je een klacht gaat indienen.
Vandaag de bovenverdieping en badkamer poetsen, even stofzuigen, de was doen en wat rommeltjes her en der opruimen.
Fijne dag allemaal!
woensdag 14 juli 2010 om 09:35
goedemorgen
Fuss, wat een domme domme gyn. Het was hier al gezegd maar ze krijgen niet altijd de goede sociale vaardigheden mee. Ik zou ook een klacht indienen, na je bevalling want zo ga je niet met mensen om.
Mamz, wat is oudste toch een knapperd
Voor de rest en natuurlijk ook voor deze twee een teletubbie hug. Ik ben druk vandaag want ik moet zo naar een bruiloft
Fuss, wat een domme domme gyn. Het was hier al gezegd maar ze krijgen niet altijd de goede sociale vaardigheden mee. Ik zou ook een klacht indienen, na je bevalling want zo ga je niet met mensen om.
Mamz, wat is oudste toch een knapperd
Voor de rest en natuurlijk ook voor deze twee een teletubbie hug. Ik ben druk vandaag want ik moet zo naar een bruiloft
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 14 juli 2010 om 11:00
Shit, heel stuk getypt, verkeerd knopje....
Its, veel plezier vandaag
Jonna, ga je nog ene dutje doen vandaag?
Coe, alweer helemaal beter?
Zoeb, het is een snoepje! Hoe is het op je werk momenteel trouwens?
Hoi Rainz
Gold, ik heb het gelezen
Heb net het ziekenhuis gebeld. Uiteindlijk afdeling Triage te pakken én een aardige mevrouw. Het kan dus wel. Mag zo even langs komen voor wat extra uitleg en een folder die ik mee had moeten krijgen..... Grrrr.... Fijn dus dat ik nu een uurtje kan fietsen om dat mevrouw gisteren een ubertroela was. Maar i kga wel even. Meteen even langs de bieb daarna en dan heb ik lekker mijn beweging meteen weer gehad.
Voel me wel een stuk beter nu ik niet meer "wacht". Gewoon weer energie, want Skippy komt toch neit voor maandag, dat idee. Dus het kozijn is geschilderd, de was hangt. Zo de vaatwasser even aan en lkker fietsen Zoonlief is op de BSO dus alle tijd.
Its, veel plezier vandaag
Jonna, ga je nog ene dutje doen vandaag?
Coe, alweer helemaal beter?
Zoeb, het is een snoepje! Hoe is het op je werk momenteel trouwens?
Hoi Rainz
Gold, ik heb het gelezen
Heb net het ziekenhuis gebeld. Uiteindlijk afdeling Triage te pakken én een aardige mevrouw. Het kan dus wel. Mag zo even langs komen voor wat extra uitleg en een folder die ik mee had moeten krijgen..... Grrrr.... Fijn dus dat ik nu een uurtje kan fietsen om dat mevrouw gisteren een ubertroela was. Maar i kga wel even. Meteen even langs de bieb daarna en dan heb ik lekker mijn beweging meteen weer gehad.
Voel me wel een stuk beter nu ik niet meer "wacht". Gewoon weer energie, want Skippy komt toch neit voor maandag, dat idee. Dus het kozijn is geschilderd, de was hangt. Zo de vaatwasser even aan en lkker fietsen Zoonlief is op de BSO dus alle tijd.
woensdag 14 juli 2010 om 11:03
Helleu,
Jammer Fuss dat Skippy er nog niet is.
Dusse seks en als naspel een portie chinees?!
Ik kan Saartje niet zien op mijn mobiel, ik ga haar vanavond bewonderen, Zoeb.
Ik las het vanochtend op teletekst, Yonna, ik snap je helemaal.
Gisteravond toen ik naar bed ging rook ik brand, denk toch dat ik een
`traumaatje` heb over gehouden van die brand hier, ik stond gelijk buiten op het balkon om te kijken of ik vuur zag.
Ik ga hier weer iets doen, Adios!
Jammer Fuss dat Skippy er nog niet is.
Dusse seks en als naspel een portie chinees?!
Ik kan Saartje niet zien op mijn mobiel, ik ga haar vanavond bewonderen, Zoeb.
Ik las het vanochtend op teletekst, Yonna, ik snap je helemaal.
Gisteravond toen ik naar bed ging rook ik brand, denk toch dat ik een
`traumaatje` heb over gehouden van die brand hier, ik stond gelijk buiten op het balkon om te kijken of ik vuur zag.
Ik ga hier weer iets doen, Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 14 juli 2010 om 12:28
Ja ik ben weer beter,was echt iets verkeerds van de bbq.
MissM,Mmetje weer beter?
Fijn Fussie dat er nu toch naar je geluisterd wordt.Was het de vrouwelijke gyn waarvan de naam met s begint.
Kinderen hebben hier het eindrapport gehad.Ze gaan allebei over en bij Oudste ziet het eruit dat ze toch naar havo kan.Maar goed ze moet nog een jaartje dus kan nog alle kanten op.
Ik heb al de boodschappen gedaan en de strijk,nu nog de kast in.Vanmiddag terug naar de winkel want hoor net dat we eters krijgen.
MissM,Mmetje weer beter?
Fijn Fussie dat er nu toch naar je geluisterd wordt.Was het de vrouwelijke gyn waarvan de naam met s begint.
Kinderen hebben hier het eindrapport gehad.Ze gaan allebei over en bij Oudste ziet het eruit dat ze toch naar havo kan.Maar goed ze moet nog een jaartje dus kan nog alle kanten op.
Ik heb al de boodschappen gedaan en de strijk,nu nog de kast in.Vanmiddag terug naar de winkel want hoor net dat we eters krijgen.
woensdag 14 juli 2010 om 12:38
Mmetje gaat een beetje beter, maar is nog niet helemaal beter.
Koorts was vanmorgen weg, had ook iets beter geslapen (en ik dus ook), maar hij drinkt nog steeds niet veel en werd vanmorgen met een droge luier wakker.
Toen ik belde met het KDV om hem voor vandaag af te melden vertelde de leidster dat er gisteren nog twee kindjes met dezelfde symptomen naar huis waren gestuurd...
Koorts was vanmorgen weg, had ook iets beter geslapen (en ik dus ook), maar hij drinkt nog steeds niet veel en werd vanmorgen met een droge luier wakker.
Toen ik belde met het KDV om hem voor vandaag af te melden vertelde de leidster dat er gisteren nog twee kindjes met dezelfde symptomen naar huis waren gestuurd...
woensdag 14 juli 2010 om 13:55
We wachten nog steeds op offerte voor het dak.Had er al 1 binnen maar die was voor een half dak.
Zoeb,jij toch volgende week woensdag jarig?Dacht nl dat jij gelijk met mijn moeder jarig was.
Zo de was ligt weer keurig in de kasten.Vriend is eten bijhalen voor de eters en ik haal nog even een stofzuiger door het huis.
Zoeb,jij toch volgende week woensdag jarig?Dacht nl dat jij gelijk met mijn moeder jarig was.
Zo de was ligt weer keurig in de kasten.Vriend is eten bijhalen voor de eters en ik haal nog even een stofzuiger door het huis.
woensdag 14 juli 2010 om 14:34
Coe, gyn begint wel met een S maarwerkt er nog maar pas. Maar schijnbaar zijn er meer mensen die het zo ervaren want de zuster bij de triage had het even opgezocht bij wie ik gisteren was geweest en ze wilde heel graag kunnen doorgeven wat er speelde. Dat mag van mij, wil het zelf ook nog graag doen, maar wat Mamz al zo slim zei: pas na de bevalling. Maandag werkt ze iig niet op de verlos. Dan was ik pas dinsdag gegaan....
Ben nu wel heel prettig geholpen! Daarna nog lekker een goed boek gehaald bij de bieb en op het terras geluncht. Lékker!
Zomteen lekker rusten en dan het kozijn nog ene tweede keer. Zou wat zijn als de kleine alsnog in verfluchtjes moet slapen (ligt toch voorlopig bij ons op de kamer hoor, dus verven kan gerust)
Ben nu wel heel prettig geholpen! Daarna nog lekker een goed boek gehaald bij de bieb en op het terras geluncht. Lékker!
Zomteen lekker rusten en dan het kozijn nog ene tweede keer. Zou wat zijn als de kleine alsnog in verfluchtjes moet slapen (ligt toch voorlopig bij ons op de kamer hoor, dus verven kan gerust)
woensdag 14 juli 2010 om 15:05
Ole! Ik zit achter aan tafel te laptoppen,denk bij mezelf,hoe kan het zo nat zijn bij de kast?En ja hoor...weer een lek bij de buren!
Scheelt 5 cm met de leiding die eerst lekte.
Morgen komen ze daar dus weer de keuken afbreken om het lek te zoeken en nu zijn ze boos op mij
Wat een prutshuis heb ik toch.
Scheelt 5 cm met de leiding die eerst lekte.
Morgen komen ze daar dus weer de keuken afbreken om het lek te zoeken en nu zijn ze boos op mij
Wat een prutshuis heb ik toch.