Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 14 juli 2010 om 16:13
Stel ze eens voor dat ze het nu in een keer goed maken
Ik heb geen middagdutje gedaan, veel te warm. Ixsje heeft wel lekker geslapen trouwens. Kan ook niet anders want die heeft zijn ouders (alweer) de hele nacht wakker gehouden......
En ze willen een ander ( oop en omama) niet met een nachtwakker Ixsje opzadelen.
Ik heb geen middagdutje gedaan, veel te warm. Ixsje heeft wel lekker geslapen trouwens. Kan ook niet anders want die heeft zijn ouders (alweer) de hele nacht wakker gehouden......
En ze willen een ander ( oop en omama) niet met een nachtwakker Ixsje opzadelen.
woensdag 14 juli 2010 om 16:17
En hoe jong is jou moeder Coe? Het zou wel stomtoevallig zijn als we op dezelfde dag geboren waren. Maar ik geloof dat je moeder jonger is.
Jeetje het wordt echt tijd dat jij gaat verhuizen. Wat een stomme zooi is dat daar zeg. Ze hadden beter meteen alle leidingen kunnen vernieuwen. En waarom zijn die buren nu boos op jou? Alsof jij er blij mee bent. Gooi het er maar uit. Dus de buren zijnzelf begonnen met breken.
Jeetje het wordt echt tijd dat jij gaat verhuizen. Wat een stomme zooi is dat daar zeg. Ze hadden beter meteen alle leidingen kunnen vernieuwen. En waarom zijn die buren nu boos op jou? Alsof jij er blij mee bent. Gooi het er maar uit. Dus de buren zijnzelf begonnen met breken.
woensdag 14 juli 2010 om 16:21
Wat een toestand met die muur Coe.
Ongeloveloos....
Wij zijn even naar de Wibra (om Dasty) en naar de Action (scheermesjes, shampoo en ander spul) geweest.
En Oudste en haar Puppy ('de duifjes' noemen we ze tegenwoordig) trakteerden op taart omdat het vandaag officieel 5 maanden 'aan' is.
En ik heb getrakteerd op een Mac Flurry.
Dus ik heb voor vandaag wel weer genoeg gehad.
Vandaag dus even niet al te veel met Neef bezig geweest.
Zo meteen Tante even bellen of ze al iets van hoe of wat weet over de uitvaart.
Ongeloveloos....
Wij zijn even naar de Wibra (om Dasty) en naar de Action (scheermesjes, shampoo en ander spul) geweest.
En Oudste en haar Puppy ('de duifjes' noemen we ze tegenwoordig) trakteerden op taart omdat het vandaag officieel 5 maanden 'aan' is.
En ik heb getrakteerd op een Mac Flurry.
Dus ik heb voor vandaag wel weer genoeg gehad.
Vandaag dus even niet al te veel met Neef bezig geweest.
Zo meteen Tante even bellen of ze al iets van hoe of wat weet over de uitvaart.
woensdag 14 juli 2010 om 16:49
Yonna,ik heb gevraagd of ze deze huizen niet beter helemaal kunnen afbreken Maar nee, ze gaan toch renoveren hoorde ik net.Wanneer weten ze nog niet omdat ook de wb moet bezuinigen.Wat een klets.Gelukkig hebben we nog steeds heel goede hoop op het huisje in het bos.
Zoeb,nee aannemer van wb is gaan breken
En mijn moeder is van '54.
Goldie.wat lief, al 5 maanden!
Zoeb,nee aannemer van wb is gaan breken
En mijn moeder is van '54.
Goldie.wat lief, al 5 maanden!
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 14-07-2010 16:55
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
woensdag 14 juli 2010 om 17:21
Maar je gaat verhuizen! Toch?
Happy rijdt in de buurt van B. Het is daar donker en het regent. Hij mag het wat mij betreft meenemen deze kant op
Gold, ik had jullie nog niet gecondoleerd met het overlijden van je neef. Bij deze. Veel te jong, potverdorie!
Lees ik daarstraks in het plaatselijk suffertje dat in de sportschool waar wij sporten een leven is gered door direct te reanimeren.
Zoeb, hoe doet Saar het vandaag?
Fus, ben je de onrust weer kwijt nu je een goed gesprek hebt gehad met de verpleegkundige van Triage? Fijn in ieder geval dat je met een gerust buik hart maandag naar de verlos kunt gaan!
Happy rijdt in de buurt van B. Het is daar donker en het regent. Hij mag het wat mij betreft meenemen deze kant op
Gold, ik had jullie nog niet gecondoleerd met het overlijden van je neef. Bij deze. Veel te jong, potverdorie!
Lees ik daarstraks in het plaatselijk suffertje dat in de sportschool waar wij sporten een leven is gered door direct te reanimeren.
Zoeb, hoe doet Saar het vandaag?
Fus, ben je de onrust weer kwijt nu je een goed gesprek hebt gehad met de verpleegkundige van Triage? Fijn in ieder geval dat je met een gerust buik hart maandag naar de verlos kunt gaan!
woensdag 14 juli 2010 om 17:28
Bij ons in de buurt? Hier is het héél donker idd en heel dikke regen. Het waait ook flink.
Stond ff lekker met de buuf te kletsen toen ik me bedacht dat de was nog buiten hing. Oeps Net nog op tijd binnen gehaald.
Voel me idd een stuk beter nu Yonna. Fijn dat er bij zo'n triage altijd kundige mensen werken.
Oh, en ik zag een topic over trouwfoto's op het strand laten maken. iets voor jou om even binnen te springen?
Coe, logisch dat de buren ook over de mik zijn, maar ja, het is niet jouw probleem en zij kunnen er ook neits aan doen. Hopelijk wordt het nu goed geregeld....
I kga eens koken. Het lijkt wel midden in de nacht trouwens
Stond ff lekker met de buuf te kletsen toen ik me bedacht dat de was nog buiten hing. Oeps Net nog op tijd binnen gehaald.
Voel me idd een stuk beter nu Yonna. Fijn dat er bij zo'n triage altijd kundige mensen werken.
Oh, en ik zag een topic over trouwfoto's op het strand laten maken. iets voor jou om even binnen te springen?
Coe, logisch dat de buren ook over de mik zijn, maar ja, het is niet jouw probleem en zij kunnen er ook neits aan doen. Hopelijk wordt het nu goed geregeld....
I kga eens koken. Het lijkt wel midden in de nacht trouwens
woensdag 14 juli 2010 om 17:33
woensdag 14 juli 2010 om 22:01
Fuss, fijn dat je je nu wat beter (en gehoord) voelt.
Itskie, ik moest aan je denken vandaag. Hoe voel je je als getrouwde vrouw? En hoe lang nog voor je huwelijksreis
Coebergh, wat een hopeloos gedoe met dat huis van jullie. Gefeliciteerd met de overgegane kinderen. Ik had begrepen dat hier ook rapporten zouden worden uitgedeeld vandaag maar niets gezien. Anyways zijn ze allemaal over en hebben ze vandaag met hun nieuwe juffen kennisgemaakt.
Vandaag:
Gezwommen, 850 meter
Een tuinzwembad gekocht (help, hoe onderhoud ik een tuinzwembad)
Jeugdhulpverleenster
Zwembad geinstalleerd, de kraan loopt nog steeds.
Itskie, ik moest aan je denken vandaag. Hoe voel je je als getrouwde vrouw? En hoe lang nog voor je huwelijksreis
Coebergh, wat een hopeloos gedoe met dat huis van jullie. Gefeliciteerd met de overgegane kinderen. Ik had begrepen dat hier ook rapporten zouden worden uitgedeeld vandaag maar niets gezien. Anyways zijn ze allemaal over en hebben ze vandaag met hun nieuwe juffen kennisgemaakt.
Vandaag:
Gezwommen, 850 meter
Een tuinzwembad gekocht (help, hoe onderhoud ik een tuinzwembad)
Jeugdhulpverleenster
Zwembad geinstalleerd, de kraan loopt nog steeds.
donderdag 15 juli 2010 om 08:13
Goodmorning my dearests!
Ik heb net een Amerikaans mailtje doorgeworsteld..... vandaar!
Hulp komt zo en ik zit nog in short en hempje wakker te worden. Het is hier lekkerrrrrrrrr koel!!
Druif wanneer ga je en waarheen ook alweer?
Ik ga mijn koppie thee drinken en dan waterdruppels vangen!
Enjoy Geniet!
Ik heb net een Amerikaans mailtje doorgeworsteld..... vandaar!
Hulp komt zo en ik zit nog in short en hempje wakker te worden. Het is hier lekkerrrrrrrrr koel!!
Druif wanneer ga je en waarheen ook alweer?
Ik ga mijn koppie thee drinken en dan waterdruppels vangen!
Enjoy Geniet!
donderdag 15 juli 2010 om 09:11
goedemorgen lieve bezemerts
Coe en mamz, gefeliciteerd met het overgaan van de kinderen
Jonna, itsman had je nog gemaild, doe vooral rustig aan
Mamz, het is hier eigenlijk nog steeds hetzelfde. Gisteren op de bruiloft genoot ik weer net zo hard van de onze en itsman en ik genieten nog iedere dag van elkaar. Ik weet het dit klinkt misschien verschrikkelijk maar zo is het wel
Voor vandaag een kort lijstje
Vooral heelveel was wegwerken
Coe en mamz, gefeliciteerd met het overgaan van de kinderen
Jonna, itsman had je nog gemaild, doe vooral rustig aan
Mamz, het is hier eigenlijk nog steeds hetzelfde. Gisteren op de bruiloft genoot ik weer net zo hard van de onze en itsman en ik genieten nog iedere dag van elkaar. Ik weet het dit klinkt misschien verschrikkelijk maar zo is het wel
Voor vandaag een kort lijstje
Vooral heelveel was wegwerken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 15 juli 2010 om 09:15
Dat is toch machtig mooi Its, dat jullie intens van elkaar genieten! Houd dat vast, want liefde is zoiets moois!
Happy en ik doen dat ook, nog steeds iedere dag opnieuw blij zijn als je naast elkaar wakker wordt. Mijn hart die een huppeltje maakt als hij belt, of een sms stuurt. Of als hij thuiskomt
Ik ga Itsman nog een mail terugsturen met daarin een advies
Fussie, alleen maar 'meld'? Zit je tussen de weeën door te tikken?
Onze hulp is alweer als een tornado bezig!
Happy en ik doen dat ook, nog steeds iedere dag opnieuw blij zijn als je naast elkaar wakker wordt. Mijn hart die een huppeltje maakt als hij belt, of een sms stuurt. Of als hij thuiskomt
Ik ga Itsman nog een mail terugsturen met daarin een advies
Fussie, alleen maar 'meld'? Zit je tussen de weeën door te tikken?
Onze hulp is alweer als een tornado bezig!
donderdag 15 juli 2010 om 09:26
Moggu!
Fus, ik dacht precies hetzelfde als Yonna... alleen maar 'meldt'??!! die is vast begonnen.... spannend hoor
Coe, die buren van jou zijn knetter. Ik hoop echt dat jullie snel kunnen verhuizen.
Zoeb, ik heb zo hier en daar foto's van Saar voorbij zien komen. Wat een schatje zeg... krijg ook zin in een puppy maar goed, dat gaat em bij ons niet echt worden. Wie weet later ooit nog eens..
Grappig trouwens dat je op precies dezelfde dag bent geboren als Coetjes moeder.
Ga ff snel aan de bak, even een spoedklusje!
Fus, ik dacht precies hetzelfde als Yonna... alleen maar 'meldt'??!! die is vast begonnen.... spannend hoor
Coe, die buren van jou zijn knetter. Ik hoop echt dat jullie snel kunnen verhuizen.
Zoeb, ik heb zo hier en daar foto's van Saar voorbij zien komen. Wat een schatje zeg... krijg ook zin in een puppy maar goed, dat gaat em bij ons niet echt worden. Wie weet later ooit nog eens..
Grappig trouwens dat je op precies dezelfde dag bent geboren als Coetjes moeder.
Ga ff snel aan de bak, even een spoedklusje!
donderdag 15 juli 2010 om 09:31
Mogguh
Meld betekende toch: er is nog steeds niets aan de hand?
Itsme en Yonna, ik vind het ronduit genieten om te lezen van zo'n vanzelfsprekende liefde
Coebergh, elke avond leeg? Het duurde een volledige avond om hem vol te krijgen
Kinderen hebben er vreselijk veel zin in.. ze blijven vandaag over en vanmiddag springen ze er vermoedelijk meteen in.
Meld betekende toch: er is nog steeds niets aan de hand?
Itsme en Yonna, ik vind het ronduit genieten om te lezen van zo'n vanzelfsprekende liefde
Coebergh, elke avond leeg? Het duurde een volledige avond om hem vol te krijgen
Kinderen hebben er vreselijk veel zin in.. ze blijven vandaag over en vanmiddag springen ze er vermoedelijk meteen in.
donderdag 15 juli 2010 om 09:53
Hee Fussie meid! We hebben al die tijd een vrolijke Fus meegemaakt hier. Denk je dat we niet tegen een mopperige Fus kunnen?
*ik mopper even plaatsvervangend voor Fussie*
Het is k*t dat je slecht hebt geslapen, dat je vingers pijn doen, dat je vocht vasthoudt en niet gezellig bent.
Wel fijn voor je dat het even een minder warm dagje is! Niet alleen voor jou trouwens
*ik mopper even plaatsvervangend voor Fussie*
Het is k*t dat je slecht hebt geslapen, dat je vingers pijn doen, dat je vocht vasthoudt en niet gezellig bent.
Wel fijn voor je dat het even een minder warm dagje is! Niet alleen voor jou trouwens
donderdag 15 juli 2010 om 10:25
Druk druk druk druk... Zometeen komt de poets en voorafgaand mijn vaste rondje. Maar met 4 kinderen is dat nog best lastig. Twee liggen er nu in bed. Nu een bakkie en dan een slag zien te maken. Zoals gewoonlijk begin ik weer laat met het inpakken van de spullen. Het lukt me niet om eerder te beginnen...
Wij gaan naar Roggel op vakantie.. In Limburg. Kant ook niet helpen...
Fuss, nog steeds niets... Wat een muts die gyn. Goed dat er nu naar je geluisterd wordt. Ik heb met je te doen en schrijf het hier lekker van je af. Je hoeft niet altijd maar vrolijk te zijn.
Nu ben ik vergeten wat er allemaal gezegd is.
Nog wel een lijstje:
* fototoestel op halen
* naar de bieb
* naar de fietsenmaker
* vouwwagen controleren
* vouwwagen inpakken
* kleding inpakken
* vaatwasser uitruimen
* naar het weeguurtje voor't mannetje
* stro halen voort konijn
* naar de buurvrouw voor de nodige instructies
Wij gaan naar Roggel op vakantie.. In Limburg. Kant ook niet helpen...
Fuss, nog steeds niets... Wat een muts die gyn. Goed dat er nu naar je geluisterd wordt. Ik heb met je te doen en schrijf het hier lekker van je af. Je hoeft niet altijd maar vrolijk te zijn.
Nu ben ik vergeten wat er allemaal gezegd is.
Nog wel een lijstje:
* fototoestel op halen
* naar de bieb
* naar de fietsenmaker
* vouwwagen controleren
* vouwwagen inpakken
* kleding inpakken
* vaatwasser uitruimen
* naar het weeguurtje voor't mannetje
* stro halen voort konijn
* naar de buurvrouw voor de nodige instructies