juli 2010 deel 2
dinsdag 5 januari 2010 om 16:45
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!
Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.
Op naar dikke buiken:
En schattige baby's:
Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.
Link naar het oude topic
Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.
Op naar dikke buiken:
En schattige baby's:
Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.
Link naar het oude topic
woensdag 14 juli 2010 om 14:48
Annickaatje, proficiat! Ook voor je man en dochters!
Keye, en keyeman, jullie ook gefeliciteerd met jullie zoon!
Wat gaat het snel opeens Leuk hoor
Vanmorgen nog even naar het ziekenhuis geweest. Nu wel duidelijke uitleg gehad gelukkig. Moet maandag al om half zeven bellen of er plek is die dag Half zeven! Dat zijn toch geen tijden voor een zwangere vrouw?
woensdag 14 juli 2010 om 15:08
Half 7??? In de ochtend??? belachelijk
Wauw, de snelheid zit er nu wel in hè, gefeliciteerd Keye en Annickaatje!!!!! Super dat jullie je kleintjes hebben!!!
Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag, ben al weer even thuis, lief moest naar België voor zijn werk en heeft me afgezet. En ukje is al weer zo druk bezig, stel me zo voor dat ze even aan het opruimen is en een nette kamer achterlaat straks, grinnik! Maar het is echt niet fijn, dat geduw en nu ook nog pijn in mijn bil. Ik vind het hoog tijd voor een ijsje! En voor onweer, laat maar komen!!
Wauw, de snelheid zit er nu wel in hè, gefeliciteerd Keye en Annickaatje!!!!! Super dat jullie je kleintjes hebben!!!
Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag, ben al weer even thuis, lief moest naar België voor zijn werk en heeft me afgezet. En ukje is al weer zo druk bezig, stel me zo voor dat ze even aan het opruimen is en een nette kamer achterlaat straks, grinnik! Maar het is echt niet fijn, dat geduw en nu ook nog pijn in mijn bil. Ik vind het hoog tijd voor een ijsje! En voor onweer, laat maar komen!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
woensdag 14 juli 2010 om 15:09
Wow, Fussie, da's wel vroeg. Wordt het dan meteen een ks, of gaan ze toch proberen in te leiden?
Annickaatje en Keye, proficiat! Een hele goede kraamweek gewenst.
Mango, jouw dochter is even oud als mijn eerste. Ik hoop voor je dat ze net zo lief reageert op de gezinsuitbreiding als mijn zoon. Hij wil de hele dag zijn broertje aaien, en doet dat ook heel voorzichtig (maar geeft wel per ongeluk een flinke mep met zijn voet als hij zich omdraait, omdat hij zich niet realiseert dat er achter zich ook wat kan gebeuren ) en wil zijn broertje graag speelgoed geven. Erg aandoenlijk.
(Oh, en je mag me wel in de tabel stoppen hoor. Het inbrekerplekje wordt wel erg aandachttrekkerig Ik ben 35, was uitgerekend op de 15e, ben bevallen op de 9e van een zoon van 3340 gram.)
Annickaatje en Keye, proficiat! Een hele goede kraamweek gewenst.
Mango, jouw dochter is even oud als mijn eerste. Ik hoop voor je dat ze net zo lief reageert op de gezinsuitbreiding als mijn zoon. Hij wil de hele dag zijn broertje aaien, en doet dat ook heel voorzichtig (maar geeft wel per ongeluk een flinke mep met zijn voet als hij zich omdraait, omdat hij zich niet realiseert dat er achter zich ook wat kan gebeuren ) en wil zijn broertje graag speelgoed geven. Erg aandoenlijk.
(Oh, en je mag me wel in de tabel stoppen hoor. Het inbrekerplekje wordt wel erg aandachttrekkerig Ik ben 35, was uitgerekend op de 15e, ben bevallen op de 9e van een zoon van 3340 gram.)
woensdag 14 juli 2010 om 15:20
Oooh, dat klinkt lief, Miffy! Ik hoop ook echt dat dochter zo lief gaat zijn! Ik was met de tabel bezig en dacht toen al: Zal ik Miffy er stiekum in stoppen? Als er weer een baby bij komt, sta je er ook bij.
Fussie: Half 7??? Ik zou zeggen: Zet de wekker voor man, laat hem bellen en draai je nog even lekker om.
Felice: Ze heeft het naar haar zin bij je!
Fussie: Half 7??? Ik zou zeggen: Zet de wekker voor man, laat hem bellen en draai je nog even lekker om.
Felice: Ze heeft het naar haar zin bij je!
woensdag 14 juli 2010 om 15:27
Keye een jongen, gefeliciteerd!!!!!!
Staat de naam al op hyves?
Annickaatje gefeliciteerd met Fenna, wat een mooie naam. EN zo'n bevalling wil ik ook wel!
Nou welkom dan Miffy
Wat lief van je zoontje hoe hij reageert, ik ben daar ook zo benieuwd naar hoe het hier zal gaan.
Haha Fussie, half 7 wat een idioot vroege tijd, maar als je dan direct mag komen heb je wel wat aan je dag, sprak zij optimistisch
Nou de administratie heb ik maar weer uitgesteld voor morgen, dan zijn mn ouders weer weg en heb ik iets meer rust ervoor. Nu zijn alle babyspulletjes gewassen. Heb ik van J. al zijn kleertjes uitgezocht en per maar in een doos gestopt. Wat een herinneringen zitten er dan in zo'n doos, dat ene schattige rompertje, dat stoere leren jasje, ooh dat shirtje wat mn overleden schoonmoeder nog heeft gekocht. Tranen gegarandeerd...rothormonen ook
Maar goed, dat is nu allemaal geregeld, weer wat weggestreept!
Staat de naam al op hyves?
Annickaatje gefeliciteerd met Fenna, wat een mooie naam. EN zo'n bevalling wil ik ook wel!
Nou welkom dan Miffy
Wat lief van je zoontje hoe hij reageert, ik ben daar ook zo benieuwd naar hoe het hier zal gaan.
Haha Fussie, half 7 wat een idioot vroege tijd, maar als je dan direct mag komen heb je wel wat aan je dag, sprak zij optimistisch
Nou de administratie heb ik maar weer uitgesteld voor morgen, dan zijn mn ouders weer weg en heb ik iets meer rust ervoor. Nu zijn alle babyspulletjes gewassen. Heb ik van J. al zijn kleertjes uitgezocht en per maar in een doos gestopt. Wat een herinneringen zitten er dan in zo'n doos, dat ene schattige rompertje, dat stoere leren jasje, ooh dat shirtje wat mn overleden schoonmoeder nog heeft gekocht. Tranen gegarandeerd...rothormonen ook
Maar goed, dat is nu allemaal geregeld, weer wat weggestreept!
woensdag 14 juli 2010 om 15:47
ik kom ook melden dat ik vandaag om 12.01 ben bevallen van een prachtige mooie gezonde zoon. De weeen waren te doen,maar t persen! Hij weeg 4350 gram! Ben op t laatst ingeknipt. Ze hadden hem op 3200 geschat, maar een lekkere flinkerd met super mooi dikke haren. Hij kan zo een staartje in. Haha! Ik ga nu slapen meer dan 24 uur niet geslapen.
It\'s meant to be just believe....
woensdag 14 juli 2010 om 16:54
woensdag 14 juli 2010 om 17:52
Vlinder, proficiat! En je man natuurlijk ook
Wow, wat gaat het hier opeens hard he?
(al zoveel vrouwen die filet americain chocoladepasta kunnen eten! Wow)
Vandaag het kozijn op de babykamer geschilderd. Mijn schoonvader heeft er luiken voor gemaakt en het is zo gaaf geworden. Kreeg vandaag helemaal de geest en nu is het lekker af Hoera
Miffy, het wordt eerst inleiden en dan pas een sectio hoor. Zou zelf niets anders willen. Leuke naam ook van je zoon!
Hier regent het dat het giet intussen. Ik ga maar eens koken met het licht aan....
woensdag 14 juli 2010 om 18:50
Hallo,
Wat gaat het snel nu met de babietjes he !!
Allemaal van harte gefeliciteerd !
En voor de zwangeren : KOM OP !~!!!
Fenna doet het hartstikke goed ! Slaapt nu nog lekker veel, drinken moet nog iets beter.
Ik ben nu aan het kolven om alles lekker op gang te brengen, en te weten wat ze binnenkrijgt.
Ze kan wel wat hebben hoor, ze woog 4200gr bij de geboorte, 53 cm.
Ik ben mss wat overmoedig, maar ik voel me echt super zeg....
hopelijk morgen ook nog,....
grtz M
Wat gaat het snel nu met de babietjes he !!
Allemaal van harte gefeliciteerd !
En voor de zwangeren : KOM OP !~!!!
Fenna doet het hartstikke goed ! Slaapt nu nog lekker veel, drinken moet nog iets beter.
Ik ben nu aan het kolven om alles lekker op gang te brengen, en te weten wat ze binnenkrijgt.
Ze kan wel wat hebben hoor, ze woog 4200gr bij de geboorte, 53 cm.
Ik ben mss wat overmoedig, maar ik voel me echt super zeg....
hopelijk morgen ook nog,....
grtz M
woensdag 14 juli 2010 om 19:12
woensdag 14 juli 2010 om 20:20
Vlinder gefeliciteerd!!!!!!!!!
jeetje wat een "misrekening", meer dan een kilo...
Annickaatje hoe vinden je andere meiden het? Trotse minimoedertjes?
Zo mn ouders zijn weer weg, altijd heel fijn als ze er zijn, maar ben ook graag op mezelf.
En nu komt er eindelijk regen aan, hebben jullie het een beetje gehad of ook noodweer?
jeetje wat een "misrekening", meer dan een kilo...
Annickaatje hoe vinden je andere meiden het? Trotse minimoedertjes?
Zo mn ouders zijn weer weg, altijd heel fijn als ze er zijn, maar ben ook graag op mezelf.
En nu komt er eindelijk regen aan, hebben jullie het een beetje gehad of ook noodweer?
woensdag 14 juli 2010 om 20:43
hoi allemaal, wat leuk, een paar anderen die de verjaardag van onze dochter zullen delen voortaan. Ons meisje is gister om 5 voor acht 's ochtends geboren, woog 3620 gram en is 53 cm lang. Ze is helemaal gezond.
de bevalling begon met een beetje gerommel, maar binnen 20 minuten zat ik op weeen om de 3 minuten, die niet mooi afvlakten maar almaar in elkaar over gingen. Ik was totaal niet aanspreekbaar en kon de weeen niet opvangen. Ik bleek toen netaan 2 cm ontsluitning te hebben. Ik zag mezelf dat niet nog 10 uur doen, en heb toen besloten met een ruggeprik te bevallen. Maar goed ook, want ze bleek in het vruchtwater te hebben gepoept, dus ik had alsnog naar het ZH gemoeten. Binnen een uurtje waren we in het ziekenhuis, en na weer een uur heeft de arts de ruggeprik geplaatst. Vanaf toen kon ik wat rusten, en ben ik heel relaxed de persweeen ingegaan. Na 40 minuten persen was ze daar dan, mijn prachtige gezonde geweldige dochter. Een fototje en haar naam staan op de besloten hyves.
de bevalling begon met een beetje gerommel, maar binnen 20 minuten zat ik op weeen om de 3 minuten, die niet mooi afvlakten maar almaar in elkaar over gingen. Ik was totaal niet aanspreekbaar en kon de weeen niet opvangen. Ik bleek toen netaan 2 cm ontsluitning te hebben. Ik zag mezelf dat niet nog 10 uur doen, en heb toen besloten met een ruggeprik te bevallen. Maar goed ook, want ze bleek in het vruchtwater te hebben gepoept, dus ik had alsnog naar het ZH gemoeten. Binnen een uurtje waren we in het ziekenhuis, en na weer een uur heeft de arts de ruggeprik geplaatst. Vanaf toen kon ik wat rusten, en ben ik heel relaxed de persweeen ingegaan. Na 40 minuten persen was ze daar dan, mijn prachtige gezonde geweldige dochter. Een fototje en haar naam staan op de besloten hyves.
woensdag 14 juli 2010 om 20:46
Hey,
Vlinder, gefeliciteerd! Wat ben je er al snel bij hier!
Annickaatje, fijn dat je je nu super voelt!
Nut, hier best noodweer gehad, flinke windstoten, veel regen, twee bomen zijn omgewaaid in de wei, en de bedrading is stuk, dus morgen mag ik ook nog een nieuwe wei gaan afzetten, net de koe over verhuisd naar andere wei en nu heb ik een beetje hoofdpijn, is wel een beetje druk zo.
Vlinder, gefeliciteerd! Wat ben je er al snel bij hier!
Annickaatje, fijn dat je je nu super voelt!
Nut, hier best noodweer gehad, flinke windstoten, veel regen, twee bomen zijn omgewaaid in de wei, en de bedrading is stuk, dus morgen mag ik ook nog een nieuwe wei gaan afzetten, net de koe over verhuisd naar andere wei en nu heb ik een beetje hoofdpijn, is wel een beetje druk zo.
woensdag 14 juli 2010 om 21:02
woensdag 14 juli 2010 om 21:04
Oh, moet snel naar hyves merk ik al!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig dat er zoveel babytjes zijn geboren!!!
Enne, het is toch zo dat Keye, Vlinker en Annicaatje op de 14e bevallen zijn? Of heb ik het nou mis?
Pezuls, sterkte lieve meid, met dit noodweer er alleen voorstaan, heftig! Hier is het nu slecht weer, onweer, regen, wind, donker.. niets aan. Hoop dat dochter blijft slapen!
Oh, en natuurlijk GEFELICITEERD voor alle verse moeders!!!
Fussie, ik moest met dochter ook zo vroeg bellen. Kijken of er een verloskamer vrij zijn.. dat was toen zo, dus gedouched en hup, de auto in!! Om 11 uur 's avonds hadden we een wolk van een dochter (4410 gram en 55 cm).
Nu even naar hyves!
Enne, het is toch zo dat Keye, Vlinker en Annicaatje op de 14e bevallen zijn? Of heb ik het nou mis?
Pezuls, sterkte lieve meid, met dit noodweer er alleen voorstaan, heftig! Hier is het nu slecht weer, onweer, regen, wind, donker.. niets aan. Hoop dat dochter blijft slapen!
Oh, en natuurlijk GEFELICITEERD voor alle verse moeders!!!
Fussie, ik moest met dochter ook zo vroeg bellen. Kijken of er een verloskamer vrij zijn.. dat was toen zo, dus gedouched en hup, de auto in!! Om 11 uur 's avonds hadden we een wolk van een dochter (4410 gram en 55 cm).
Nu even naar hyves!
woensdag 14 juli 2010 om 21:17
quote:fussie schreef op 14 juli 2010 @ 21:02:
Jeetje Pezuls, wat een drukte allemaal zeg Kan niet iemand je even helpen met de wei?
Allis, wat een mooie dochter! Is Brit er ook gelukkig mee? VAst wel he?
Ik zit naar 60 baby's per uur te kijken. Iets zegt me dat ik dat beter niet had kunnen doen... wat een idiote vrouwen he, ik heb het ook opstaan en hoewel ik weet dat ik niet altijd de vriendelijkste was met de vorige bevalling slaat dit meisje wel alles hoor. Hijsen aan de lachgas, vriend uitschelden met ik haat je en nog veel meer aanstellerij.
Jeetje Pezuls, wat een drukte allemaal zeg Kan niet iemand je even helpen met de wei?
Allis, wat een mooie dochter! Is Brit er ook gelukkig mee? VAst wel he?
Ik zit naar 60 baby's per uur te kijken. Iets zegt me dat ik dat beter niet had kunnen doen... wat een idiote vrouwen he, ik heb het ook opstaan en hoewel ik weet dat ik niet altijd de vriendelijkste was met de vorige bevalling slaat dit meisje wel alles hoor. Hijsen aan de lachgas, vriend uitschelden met ik haat je en nog veel meer aanstellerij.