Las Barettas Naranjas!
woensdag 14 juli 2010 om 22:13
Hier is het nog steeds 26 graden binnen. Maar ik heb de voordeur dan ook niet open. Heb net tijdens hardlopen de ravage eens aanschouwd, het moet echt heel hard gewaaid hebben, zoveel bomen lagen er om. Had het vanuit de keuken hier eigenlijk niet zo in de gaten.
Juf is morgen jarig, ik heb een Libelle voor haar gekocht (het tijdschrift welteverstaan). Vinden jullie dat wat?
Citro, gaat ie weer een beetje?
Juf is morgen jarig, ik heb een Libelle voor haar gekocht (het tijdschrift welteverstaan). Vinden jullie dat wat?
Citro, gaat ie weer een beetje?
woensdag 14 juli 2010 om 22:17
wel ja, een juf krijgt gemiddeld 20 kleine kadootjes en de helft daarvan is chocola of iets badderigs ofzo.. dus een libelle zal vast een welkome afwisseling zijn..
ja ik ben weer een beetje in het land der levenden.. denk een combinatie van slaap/hitte/drukte.. ofzo.. heb lekker een tijd in een koud voetenbadje gezeten en nu met de deuren open wordt het hier wel weer aangenaam..
maar nu ga ik toch echt slapen..
volgens mij geniet je erg van je unieke jongetje Miffy fijn is dat
ja ik ben weer een beetje in het land der levenden.. denk een combinatie van slaap/hitte/drukte.. ofzo.. heb lekker een tijd in een koud voetenbadje gezeten en nu met de deuren open wordt het hier wel weer aangenaam..
maar nu ga ik toch echt slapen..
volgens mij geniet je erg van je unieke jongetje Miffy fijn is dat