Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Oh Druif je zit maar een kilometer of tien van mij af. Wat leuk. En Roggel is een hele leuke camping hoor met alles erop en eraan. En volgens de Duitse Adac zelfs één van de beste van Nederland. Daar gaan zelfs mensen uit de buurt in het voor- en najaar staan met de caravan. Ga je ook met de caravan of hebben jullie een huisje? Oh nee vouwwagen dus.

Leuk hé nog steeds vlinders. Bij ons is het al zo gewoon na 36 jaar, maar er zijn momenten, dan heb ik ook nog steeds vlinders hoor.
Ach Fus, je hebt je al die tijd zo goed gehouden, met je bekken en moe en slecht slapen, het zou bijna niet normaal zijn als je niet eens een keer mopperde

Nog even, dan gaat Skippy van jouw warme buik naar jouw warme armen en dan weten jullie eindelijk hoe hij er uit ziet!

Het duurt nu niet lang meer.

Druifje, was er in Roggel niet een mooie speeltuin met zwembad en zo? Volgens mij gingen wij daar vroeger (hmz, 30 jaar geleden dus, wie weet bestaat het niet meer) wel eens naar toe.

Mamz, lekker zeg, een zwembad, klinkt alsof je een behoorlijke maat hebt aangeschaft, de jongens zullen er wel blij mee zijn!

En wat heerlijk dat het even wat frisser is!

Mmetje gaat iedere dag iets beter, maar eet en slaapt nog niet zo goed, hij is helemaal uur z'n ritme. Als het lukt ga ik straks even naar het inloopspreekuur van het cb.
Ja MIssM dat is nog steeds dezelfde. Alleen een beetje groter geworden.

Ik hoop dat Mmetje een beetje opknapt.

Fus lekker mopperen jij want jij mag dat.
Mogguh lieverds.

Ik ben bij tijd en wijle ook nog verliefd op mijn Goldmannetje hoor.

En af en toe kan ik hem wel buiten schoppen.

Klinkt toch als het perfecte huwelijk zo?

Zwembaden zijn heerlijk in dit soort weer.

Ik wens iedereen een eigen zwembad toe!

Verder geen nieuws hier:

Maandag uitvaart Neef.

Alles heel eenvoudig ivm de kosten zo laag mogelijk houden.

To do lijst:

Tennis

Koffieleut

Boodschappen

Bezoek bij vriendin.

Kapotte feestverlichting terugbrengen of omruilen.

Boodschappen

Bloemstuk voor Neef bestellen

Koken.
En Fuss, mopper jij maar lekker een end weg hoor.

Ut mag.
even op de ego modus

Mijn lieve kleine autootje is stuk. Wilde vanochtend naar de ikea maar er is iets met mijn koppeling. Zelfs als ik deze indruk rijdt mijn auto voor of achteruit. Volgens de garage kost me dat 700 euro en dat heb ik er niet meer voor over. Niet weer, want vorig jaar was het ook al bijna 1000 euro die ik kwijt was. Dus nu moet ik er afscheid van nemen en snel ook want werksgewijs kan ik niet zonder auto en dus gaan we zo al naar een nieuwe kijken.

Mijn lieve man komt voor me naar huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Och Itske wat een tegenvaller. En dan afscheid nemen van je ootootje is best moeilijk.
Da's balen Its

Dus nu op zoek naar een nieuw lief klein autootje?

Hopelijk vind je er snel eentje, die naar je zin is!

Gold, mag je als familie wel dingen doen voor de uitvaart?

Druif, lukt het met inpakken? En hoeveel weegt dat heerlijke mannetje nu?

En met Mmetje ook alles weer een beetje oke? Nog naar het CB geweest?

Tja, dat mopperen. Ik wil het eigenlijk gewoon niet. Op die dikke handen en voeten na (zal vandaag eens een foto maken van de voetjes...) gaat het best goed. Skippy doet het prima, dus wat heb ik te mopperen?

Ik vind het zo raar dat er straks een baby is. Kan me er helemaal nits bij voorstellen. En zit me ook af te vragen of ik het dan wel leuk ga vinden. en als ik dat nou niet vind, wat dan? Hmz, ik kom weer een beetje in de piekermodus nu het allemaal zo lang duurt. Da's niet tof. Als dat blijft ga ik toch weer een keertje naar de praatjuf denk ik.

Ik zou van alles hier in huis kunnen gaan doen. De was vouwen en opruimen, het aanrecht leegruimen, de tafel leegruimen.... De kamer van Skippy weer goed inruimen want daar staan alle schilderspullen nog. Heb alleen nergens zin in. Misschien fiets ik wel evne naar de stad, een zwembad hale nvoor Zoon. Is ook wel lekker voor mijn voeten, hopelijk doen ze dan weat minder pijn (de spanning die erop staat doet zeer)
Helleu!

Lekker mopperen hoor Fuss, misschien lucht het op.

Wat balen Its, zo zonde van je geld kapotte auto`s.

Ik ben het met Goldie eens, vaak denk ik, Joepie Sportman komt weer thuis en afentoe zeg ik, moet jij niet sporten ofzo?!

Zo af en toe moet alleen zijn een middag of avond.

Ik weer werken, buiten is het heerlijk maar hier binnen niet.

Fijne dag allemaal.

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Fus, ik snap het wel hoor dat je niet wilt mopperen maar.. toch mag het gewoon en misschien lucht het dan nog wel een beetje op ook!

Its wat balen van je autootje zeg...

MissM fijn dat Mmetje een beetje opknapt!

Nog een paar uurtjes werken en dan heb ik lekker weekend.. heerlijk. Vanavond uit eten met een van mijn liefste vriendinnen dus daar heb ik veel zin in.

Fijne dag allemaal!!
Enne.. hier ook eens met Goldie, vriend en ik zijn graag samen maar soms....

Nee hoor, dat gebeurt maar zelden eigenlijk. Op dit moment merk ik wel dat ik soms behoefte heb aan een avondje alleen want ik ben er niet aan gewend dat hij zo vaak thuis is als nu. Maar ach.. dat blijft ook niet eeuwig zo. Soms kan ik best eens fantaseren over romantiek en net verliefd zijn (zeker als ik weer eens een superverliefde vriendin spreek) maar ik zou hem voor geen goud 'inruilen' voor een nieuw avontuur!
Fuss, het lucht zo lekker op, even naar de praatjuf. Probeer maar een afspraak te maken voor deze week

Ik ben (ook) net terug van spv-er, voelde me behoorlijk rot over iets met Oudste, en zij kan me dan weer een beetje terug into reality halen.

Itskie, wat zijn jullie een mooi team, hopen dat je snel een ander liefste autootje vindt.

Druifje, grappig, toen jij het over Roggel had dacht ik dat je het over de vrouw van wijlen meneer Hazes had. Ik begrijp nu dat er een dorpje zo heet.
Whaha Mamz. De vrouw van André. Noemen ze die zo?

Ik kan manlief soms ook wel achter het behang plakken hoor.

Fus kop op meid. Als je Skippie in je armen hebt komt die liefde vanzelf.
Mamz,die van Hazes is Raggel toch

I'ts wat ontzettend balen van je ootootje!Je was er echt verliefd op meen ik weleens gelezen te hebben.Hopelijk vind je snel iets naar je zin.

Fussie,kon je nog bij je praatjuf terecht?

Ik heb van de zwangerschap van Ukkie maar 3,5 mnd meegemaakt,maanden waarin ik echt niet blij was.Ik wilde helemaal geen kind meer.Totdat ik in het zh terecht kwam en het mis was met Ukkie.Toen kwam ineens die allesoverheersende moederliefde boven.

Woningbouw heeft hier het vocht in de muur gemeten en die is dus heel nat.Bij de buren geen lek te bekennen dus ze weten nu niet wat ze moeten doen.Leidingen zijn afgeperst,nergens drupt het.Over 2 weken komen ze weer om te meten of de muur al droogt.Overigens maken ze het wel weer in orde hier.
ik was er weer. Ik heb een nieuw autootje uitgezocht (Smart) want van deze valt niets meer te maken. De meneer van de garage was heel lief (ik stond er wat beteuterd bij) en zei sorry maar hij is echt stuk. Ze hadden er nog een mooie Smart staan en die kan ik woensdag ophalen.

Raggel is het inderdaad Coe. En wat klote van die leidingen. Er zal toch iets niet goed zitten.

Fuss, die liefde komt er wel. Ik denk dat iedereen zo tegen het einde aan denkt. Maar je hebt al een hele lieve zoon en daar heb jij voor gezorgd en daar mag je met recht trots op zijn. Dus komt het met skippy ook helemaal goed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:druifje76 schreef op 15 juli 2010 @ 10:25:

Nu ben ik vergeten wat er allemaal gezegd is.

Nog wel een lijstje:

* fototoestel op halen

* naar de bieb was dicht...grr... weet nu weer waarom ik geen bieb-mens ben.

* naar de fietsenmaker

* vouwwagen controleren

* vouwwagen inpakken

* kleding inpakken

* vaatwasser uitruimen

* naar het weeguurtje voor't mannetje

* stro halen voort konijn

* naar de buurvrouw voor de nodige instructies

Pffff... het schiet ook voor geen meter op! Wel alle was is gedaan en is het huis heel schoon. Van 3 kinderen zijn de spullen ingepakt. Van mij voor de helft. Zometeen pizza's in de oven mikken en straks nog wat doen. Leuk een man die zoveel werkt. Ik vind het heerlijk als hij thuis is.. we zijn net een geoliede motor met z'n tweetjes. Maar ik kan ook wel genieten van een avondje alleen.

Ik heb ooit een cursus gehad. Dat ging over dynamieken. Er zijn, grof gezegd, 3 dynamieken; fysiek, emotioneel en mentaal. En bij 'iedereen' staan er 2 gecentreerd. De derde is een ontwikkelgebied of kan een ontwikkelgebied zijn. Ik ben emotioneel fysiek. Ik ben erg op de omgeving gericht (klopt... ik kijk graag om me heen en wil graag alles weten , kan ook pas echt aan het werk als de sfeer goed is en mensen, maar ook ik, zich prettig voelen), ben gevoelig voor stemmingen en sferen (klopt, heb het graag 'gezellig', maar denk snel dat het aan mij ligt als dat minder is), ben net een spons als het gaat om prikkels. Er ontgaat me weinig.... ik heb tijd alleen nodig om de dag/week te verwerken. Heb ik dit een periode niet, dan word ik echt prikkelig en knorrig.

Maar goed... dat was een kleine uitstap. Nu weer over tot de orde van de dag.

Vanmiddag dus naar het weeguurtje geweest: 't Mannetje weegt nu 5835 gram. Hij is nog steeds een lang, tenger ventje, maar er zit iig weer een stijgende lijn in.

Nu weer snel wat doen hoor!
Ben er weer!

Mmetje heeft tot nu toe goed gedronken en gegeten. Slapen wilde hij vanmorgen niet, en dat ligt 'ie nu in te halen

Hij zit nog prima op schema qua gewicht, dus geen reden tot zorg ondanks ziekte en slecht eten de afgelopen dagen.

We zijn ook nog op bezoek geweest bij een vriendin en nu lekker weer thuis. Waar ik flink aan de slag kan want het is hier een puinhoop.

O ja, als het goed is komt ons huis morgen officieel in de verkoop!
Pfoe, Druifje, wat heb jij veel te doen op een dag!

Respect!
To do lijst:

Tennis

Koffieleut

Boodschappen

Bezoek bij vriendin.

Kapotte feestverlichting terugbrengen of omruilen.

Boodschappen

Stofzuigen

Bloemstuk voor Neef bestellen

Koken.

We eten schnitzels met gebakken krieltjes en sperziebonen.

Peoh, wat een lijst Druif!

Fuss, er wordt inderdaad wel een persoonlijk tintje aan de uitvaart gegeven (zijn broer gaat wat zeggen en er is muziek), maar veel zal het niet zijn. Ik schat dat we binnen een uurtje weer buiten staan.

Daarna gaan we met naaste familie bij Tante een soort van koffietafel houden, dus we zijn er toch wel de hele middag en avond zoet mee denk ik.

Ik twijfel nog even of ik echt afscheid ga nemen. Dwz, kijken als de kist nog open is.

Ik weet dat ie dood is, maar ergens is er ook nog ongeloof dat ie echt weg is.... Dus als ik ga kijken dan kan ik daar echt niet meer omheen, maar hem herinneren zoals ie was klinkt ook erg fijn.
Wij eten mosselen met friet

Moeilijk, Gold, om te beslissen of je neef nog wil zien

Fus, ik zou zeker nog even naar de praatjuf gaan!
Wij eten morgen mosselen!

Lekker!!!

Ik heb nog tot maandagmiddag om er over na te denken MissM, dus ik kom er wel uit hoor.
Mmmm lekker mosselen.Smakelijk!!

Wij zijn naar de Mac gefietst en gelijk kadootje voor vriendinnetje van Oudste gehaald.

Nu zitten we te wachten tot mijn vriendin de kapster komt.

Die dus nu aan de deur staat
Goed dat Mmetje het weer lekker doet, MissM. Jij ook wat beter?

Zijn de mosselen in de aanbieding, meiden? Of eten jullie samen

Wij aten preistamp met een catalaans worstje.

Ik zit weer te veel achter de computer, straks even een boek pakken.
Morgen zijn de mosselen bij de C1000 3,49 voor een bak van 2 kilo, Mamz.

Een boek. Hmmm... Best een goed idee eigenlijk.

Hier wordt het een tijdschrift. Ook lekker.

En Goldman werkt over dus ik ga vanavond lekker vroeg plat.

Toedels!
Zo, wij hebben vanavond chinees op. Met lange tanden, dat wel. Nu hoef ik het voorlopig niet meer.

Speciaal voor jullie gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven