Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Nee, ik bezem straks heel erg hard mee (en James ook), we hebben namelijk morgen een bezichtiging! Ik zit helemaal te stuiteren!
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft wel Goldie!

Oh ik zie dat MissM en James met je meedoen.



Ik heb nog niet veel gedaan, de was en verder niets.

Ik ga straks maar even naar buiten, is niets meer in huis.



Spannend MissM, het staat nog maar net te koop toch?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Morgen al MissM. Wat snel zeg.

Kan me voorstellen dat je stuitert.



Succes.
Alle reacties Link kopieren
Zo! Da's snel MissM!

Bezichtigingen zijn spannend!
Wat snel al MissM.

Ik duim voor jullie?Hebben jullie ook al iets anders op het oog?



Ik heb een beetje gebezemd,telt dat ook?

Gestofd en gezogen

wc gepoetst

wassen,wassen x100000000000000

geknuffeld



Goldie,bij mijn broer is het nog steeds het ene gat vullen met het ander.Hij komt nog regelmatig schooien maar zowel bij mij als bij mijn ouders krijgt ie nul op rekest.

De verzorging van nichtje gaat gelukkig een stuk beter,met hulp van mijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Coe dat het beter gaat met de verzorging. Wat erg zeg, dat hij het ene gat met het andere vult.



Ik heb ook al best veel gedaan. Slaapkamers opgeruimd. Was weggewerkt. Bedden afgehaald en gewassen en gedroogd. Alleen de dekbedden hangen nog buiten en zijn ook bijna droog. Lekker windje staat er.
Ik vind het wel prettig dat het even wat koeler is.



Ben me rot geschrokken van de offerte :(

Volgens vriend moet ik me niet druk maken maar toch..

Vanavond komt er een vriend van vriend die zegt het dak ook te kunnen maken,samen met vriend,ik blijf dus hopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig, een live verslag van de voortgang van het lijstje van Goldie. Goed gedaan meis

Coebergh, het huisje is echt, echt, goed? Als mensen zelf gaan klussen moet je ook maar hopen dat het lekkagevrij is namelijk.

MissM, dat is wel heel snel, ben benieuwd..



Ik heb met de neuroloog gesproken, en een goed gevoel erbij. Eerst ceasar/mensendieck, en dan kijken of dat resultaat oplevert. Daarnaast voorlopig even doorgaan met de medicatie zoals het nu gaat (niet eens heel slecht). Die man nam er best even de tijd voor en dat gebeurt niet altijd in ziekenhuizen.



Verder een hele kilometer gezwommen en liggen dagdromen.
Alle reacties Link kopieren
Tennis

Mossels halen bij de C1000

Een wasje draaien, ophangen, vouwen en opruimen

Stofzuigen

Keuken aan kant

Frituurpan schoonmaken en van nieuw frituurvet voorzien

Koken.

Yeh! Lijstje is af!

Nu alleen nog koken, maar aan mosselen heb je lekker weinig werk.

Ik sta alleen nog even in twijfel over het brood, want nu de frituurpan weer schoon is willen de kids frieten.

Tja... ik zelf eigenlijk ook wel .





Coe, je moet hier inderdaad wel erg zeker van zijn.

Van het ene lekker huis naar het andere lekke huis verhuizen lijkt me niet echt tof.

Broer gaat het zo te lezen nooit leren...



Fijn dat gesprek met neuroloog goed voelde Mamz.

Ben benieuwd of de mensendieck/ceasar in combi met medicijnen je gaat helpen.
Alle reacties Link kopieren
Potver, hier dreigt een sleepover in het water te vallen. Hoop dat de regen snel voorbijtrekt.

Tijd vliegt, ik ben weer weg voor de borrel daarzo
Alle reacties Link kopieren
*komt weer eens binnenvallen*



Vandaag moeten werken, eigenlijk de hele week alweer druk bezig geweest met het een en het ander.



Zoon is vandaag op de BSO flink op zijn neus gevallen. Bult op zijn hoofd, neus en bovenlip flink geschaafd. Is weer net een clown, alleen nu wat erger dan begin van het jaar.



Vanavond lekker pootjes hoog op de bank en morgen een rondje sociale verplichtingen.



Mamz, fijn dat de fiets weer terecht is.



Fuss, jammer dat de chinees niet heeft geholpen. Ananas al geprobeerd?
En zijn het frieten geworden of toch brood?

Wij hebben soep met stokbrood en lekkere smeersels op.



Rainz,wat sneu voor zoon!

Mamz,hoop dat de sleepover toch doorgaat voor je!



Ik loop al de hele middag met dweil en droge broeken achter Ukkie aan.Na een aantal pogingen die op niets uit liepen,wilde hij vandaag ineens geen luier meer aan en op de wc plassen.

5 "ongelukjes"tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Frieten !



Ukkie wil een grote jongen zijn!



Fijn dat je er weer eens bent Rainz.

Hoe kwam het dat zoon zo kon vallen?

Nog sjans dat ie geen tand kwijt is. Mijn Troela heeft 3 jaar met één voortand moeten lopen na een valpartij.

Alles oke tussen jou en Lief?
Alle reacties Link kopieren
Fuss! Waar zit je??
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Zondag komen mijn schoonouders eten, bbq-en.

Wie heeft er ideeën? Ik wil een beetje luxe doen. Alsof we beter kunne koken dan mijn duffe schoonzussen.

Kunnen we natuurlijk ook, maar ik wil iets origineler dan worst en saté.



Haai Rainz! Balen dat 'ie gevallen is. Maar wat Goldie zegt, als zijn tanden er nog maar in zitten.

Ik heb eens een salto willen doen in het zwembad, mislukt en voortand gebroken.

Alles goed met jullei?



Frieten zijn toch het lekkerst uit een schone pan Goldie?

Wij hebben geen frietpan, soms mis ik dat wel.



Coe, stoer van Ukkie, nog ff en je moet 'm een andere naam geven hier!



Ik ga nu eten, we had geen zin om boodschappen te doen.

Ik ga een eitje bakken, met ham en kaas en Sportman eet pannekoeken.

Van die gore magnetron dingen.

Maar die is straks toch uit gehongerd, hij is al een uur aan het hardlopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 16 juli 2010 @ 20:04:

Fuss! Waar zit je??



Dat vroeg ik me ook net af!



Misschien was het een slome chinees?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik mis Fussie ook al, ze zou naar de fysio gaan en heeft zich daarna niet meer gemeld... Zou het zo ver zijn?

Ik gooi hem er nog maar een keer in vandaag:
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo warm vandaag, ik hoop het voor ze!

Ik doe met je mee MissM!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Dan doe ik ook gezellig mee.

Slome chinees
Alle reacties Link kopieren
Een vieze, slome chinees was het. Hoop ik!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik voor Fuss,

Ik voor Fuss

Wij allemaal voor Fuss,Fuss,Fuss, Fuss,



(vertaling,ik spring voor Nac etc
go Skippy, go Skippy
Alle reacties Link kopieren
Hi hi, ik moest ook lachen om die 'slome chinees'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven