Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 16 juli 2010 om 13:59
vrijdag 16 juli 2010 om 15:14
Wat snel al MissM.
Ik duim voor jullie?Hebben jullie ook al iets anders op het oog?
Ik heb een beetje gebezemd,telt dat ook?
Gestofd en gezogen
wc gepoetst
wassen,wassen x100000000000000
geknuffeld
Goldie,bij mijn broer is het nog steeds het ene gat vullen met het ander.Hij komt nog regelmatig schooien maar zowel bij mij als bij mijn ouders krijgt ie nul op rekest.
De verzorging van nichtje gaat gelukkig een stuk beter,met hulp van mijn moeder.
Ik duim voor jullie?Hebben jullie ook al iets anders op het oog?
Ik heb een beetje gebezemd,telt dat ook?
Gestofd en gezogen
wc gepoetst
wassen,wassen x100000000000000
geknuffeld
Goldie,bij mijn broer is het nog steeds het ene gat vullen met het ander.Hij komt nog regelmatig schooien maar zowel bij mij als bij mijn ouders krijgt ie nul op rekest.
De verzorging van nichtje gaat gelukkig een stuk beter,met hulp van mijn moeder.
vrijdag 16 juli 2010 om 15:18
Fijn Coe dat het beter gaat met de verzorging. Wat erg zeg, dat hij het ene gat met het andere vult.
Ik heb ook al best veel gedaan. Slaapkamers opgeruimd. Was weggewerkt. Bedden afgehaald en gewassen en gedroogd. Alleen de dekbedden hangen nog buiten en zijn ook bijna droog. Lekker windje staat er.
Ik heb ook al best veel gedaan. Slaapkamers opgeruimd. Was weggewerkt. Bedden afgehaald en gewassen en gedroogd. Alleen de dekbedden hangen nog buiten en zijn ook bijna droog. Lekker windje staat er.
vrijdag 16 juli 2010 om 16:29
Wat grappig, een live verslag van de voortgang van het lijstje van Goldie. Goed gedaan meis
Coebergh, het huisje is echt, echt, goed? Als mensen zelf gaan klussen moet je ook maar hopen dat het lekkagevrij is namelijk.
MissM, dat is wel heel snel, ben benieuwd..
Ik heb met de neuroloog gesproken, en een goed gevoel erbij. Eerst ceasar/mensendieck, en dan kijken of dat resultaat oplevert. Daarnaast voorlopig even doorgaan met de medicatie zoals het nu gaat (niet eens heel slecht). Die man nam er best even de tijd voor en dat gebeurt niet altijd in ziekenhuizen.
Verder een hele kilometer gezwommen en liggen dagdromen.
Coebergh, het huisje is echt, echt, goed? Als mensen zelf gaan klussen moet je ook maar hopen dat het lekkagevrij is namelijk.
MissM, dat is wel heel snel, ben benieuwd..
Ik heb met de neuroloog gesproken, en een goed gevoel erbij. Eerst ceasar/mensendieck, en dan kijken of dat resultaat oplevert. Daarnaast voorlopig even doorgaan met de medicatie zoals het nu gaat (niet eens heel slecht). Die man nam er best even de tijd voor en dat gebeurt niet altijd in ziekenhuizen.
Verder een hele kilometer gezwommen en liggen dagdromen.
vrijdag 16 juli 2010 om 16:51
Tennis
Mossels halen bij de C1000
Een wasje draaien, ophangen, vouwen en opruimen
Stofzuigen
Keuken aan kant
Frituurpan schoonmaken en van nieuw frituurvet voorzien
Koken.
Yeh! Lijstje is af!
Nu alleen nog koken, maar aan mosselen heb je lekker weinig werk.
Ik sta alleen nog even in twijfel over het brood, want nu de frituurpan weer schoon is willen de kids frieten.
Tja... ik zelf eigenlijk ook wel .
Coe, je moet hier inderdaad wel erg zeker van zijn.
Van het ene lekker huis naar het andere lekke huis verhuizen lijkt me niet echt tof.
Broer gaat het zo te lezen nooit leren...
Fijn dat gesprek met neuroloog goed voelde Mamz.
Ben benieuwd of de mensendieck/ceasar in combi met medicijnen je gaat helpen.
Mossels halen bij de C1000
Een wasje draaien, ophangen, vouwen en opruimen
Stofzuigen
Keuken aan kant
Frituurpan schoonmaken en van nieuw frituurvet voorzien
Koken.
Yeh! Lijstje is af!
Nu alleen nog koken, maar aan mosselen heb je lekker weinig werk.
Ik sta alleen nog even in twijfel over het brood, want nu de frituurpan weer schoon is willen de kids frieten.
Tja... ik zelf eigenlijk ook wel .
Coe, je moet hier inderdaad wel erg zeker van zijn.
Van het ene lekker huis naar het andere lekke huis verhuizen lijkt me niet echt tof.
Broer gaat het zo te lezen nooit leren...
Fijn dat gesprek met neuroloog goed voelde Mamz.
Ben benieuwd of de mensendieck/ceasar in combi met medicijnen je gaat helpen.
vrijdag 16 juli 2010 om 18:25
*komt weer eens binnenvallen*
Vandaag moeten werken, eigenlijk de hele week alweer druk bezig geweest met het een en het ander.
Zoon is vandaag op de BSO flink op zijn neus gevallen. Bult op zijn hoofd, neus en bovenlip flink geschaafd. Is weer net een clown, alleen nu wat erger dan begin van het jaar.
Vanavond lekker pootjes hoog op de bank en morgen een rondje sociale verplichtingen.
Mamz, fijn dat de fiets weer terecht is.
Fuss, jammer dat de chinees niet heeft geholpen. Ananas al geprobeerd?
Vandaag moeten werken, eigenlijk de hele week alweer druk bezig geweest met het een en het ander.
Zoon is vandaag op de BSO flink op zijn neus gevallen. Bult op zijn hoofd, neus en bovenlip flink geschaafd. Is weer net een clown, alleen nu wat erger dan begin van het jaar.
Vanavond lekker pootjes hoog op de bank en morgen een rondje sociale verplichtingen.
Mamz, fijn dat de fiets weer terecht is.
Fuss, jammer dat de chinees niet heeft geholpen. Ananas al geprobeerd?
vrijdag 16 juli 2010 om 18:46
En zijn het frieten geworden of toch brood?
Wij hebben soep met stokbrood en lekkere smeersels op.
Rainz,wat sneu voor zoon!
Mamz,hoop dat de sleepover toch doorgaat voor je!
Ik loop al de hele middag met dweil en droge broeken achter Ukkie aan.Na een aantal pogingen die op niets uit liepen,wilde hij vandaag ineens geen luier meer aan en op de wc plassen.
5 "ongelukjes"tot nu toe.
Wij hebben soep met stokbrood en lekkere smeersels op.
Rainz,wat sneu voor zoon!
Mamz,hoop dat de sleepover toch doorgaat voor je!
Ik loop al de hele middag met dweil en droge broeken achter Ukkie aan.Na een aantal pogingen die op niets uit liepen,wilde hij vandaag ineens geen luier meer aan en op de wc plassen.
5 "ongelukjes"tot nu toe.
vrijdag 16 juli 2010 om 19:58
vrijdag 16 juli 2010 om 20:09
Helleu,
Zondag komen mijn schoonouders eten, bbq-en.
Wie heeft er ideeën? Ik wil een beetje luxe doen. Alsof we beter kunne koken dan mijn duffe schoonzussen.
Kunnen we natuurlijk ook, maar ik wil iets origineler dan worst en saté.
Haai Rainz! Balen dat 'ie gevallen is. Maar wat Goldie zegt, als zijn tanden er nog maar in zitten.
Ik heb eens een salto willen doen in het zwembad, mislukt en voortand gebroken.
Alles goed met jullei?
Frieten zijn toch het lekkerst uit een schone pan Goldie?
Wij hebben geen frietpan, soms mis ik dat wel.
Coe, stoer van Ukkie, nog ff en je moet 'm een andere naam geven hier!
Ik ga nu eten, we had geen zin om boodschappen te doen.
Ik ga een eitje bakken, met ham en kaas en Sportman eet pannekoeken.
Van die gore magnetron dingen.
Maar die is straks toch uit gehongerd, hij is al een uur aan het hardlopen.
Zondag komen mijn schoonouders eten, bbq-en.
Wie heeft er ideeën? Ik wil een beetje luxe doen. Alsof we beter kunne koken dan mijn duffe schoonzussen.
Kunnen we natuurlijk ook, maar ik wil iets origineler dan worst en saté.
Haai Rainz! Balen dat 'ie gevallen is. Maar wat Goldie zegt, als zijn tanden er nog maar in zitten.
Ik heb eens een salto willen doen in het zwembad, mislukt en voortand gebroken.
Alles goed met jullei?
Frieten zijn toch het lekkerst uit een schone pan Goldie?
Wij hebben geen frietpan, soms mis ik dat wel.
Coe, stoer van Ukkie, nog ff en je moet 'm een andere naam geven hier!
Ik ga nu eten, we had geen zin om boodschappen te doen.
Ik ga een eitje bakken, met ham en kaas en Sportman eet pannekoeken.
Van die gore magnetron dingen.
Maar die is straks toch uit gehongerd, hij is al een uur aan het hardlopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.