Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 15 juli 2010 om 23:58
donderdag 15 juli 2010 om 23:59
Hoe we het logistiek gaan aanpakken moeten we nog maar even bedenken (maar jullie kletsen jullie auto's wel de goeie richting op geloof ik ) maar die meet klinkt leuk!
Ik praat niet tegen mijn servies, maar ik hou er wel van als alles weer lekker schoon in de kast staat. En dus niet 1 kopje/glaasje helemaal remy op het aanrecht.
Ik praat niet tegen mijn servies, maar ik hou er wel van als alles weer lekker schoon in de kast staat. En dus niet 1 kopje/glaasje helemaal remy op het aanrecht.
vrijdag 16 juli 2010 om 00:01
vrijdag 16 juli 2010 om 00:05
Trusten Bieb..
Ik heb Splinte helemaal gemist volgens mij... Splinter
Ik sta te popelen om straks ook een band met mijn geweldige lieve autotje op te bouwen. Maar eerst maar even rijbewijs halen en geld gaan verdienen.
Die vent van het plaatje vind ik ook niet leuk maar hij is wel een mooi voorbeeld van de eigenschappen die ik mooi vind.
Ik heb Splinte helemaal gemist volgens mij... Splinter
Ik sta te popelen om straks ook een band met mijn geweldige lieve autotje op te bouwen. Maar eerst maar even rijbewijs halen en geld gaan verdienen.
Die vent van het plaatje vind ik ook niet leuk maar hij is wel een mooi voorbeeld van de eigenschappen die ik mooi vind.
vrijdag 16 juli 2010 om 00:26
Pfff, ik val er maar gewoon in hoor! Ondoenlijk om een beetje op jullie te reageren. Stelletje geiten!
Hoewel, nouja, vooruit dan: 80c en maat 39.
Alles goed gegaan in de tent! Ik reed van Eindhoven naar Raalte en ik had het zware weer echt achter mijn auto hangen. Heeeel dreigend. Op de camping kon ik net de auto neerzetten er de caravan ingaan en toen barstte het los. Maar het viel redelijk mee, veel regen en wind, maar geen enge dingen.
En om tien uur ofzo was het klaar, tentje opgezet en tot half 2 buiten gezeten.
Vandaag weer in O geweest. Bieb niet gezien Maar ik ben wel helemaal O-fan geworden, echt leuk daar! Leuke winkeltjes ook...
Fijn dat iedereen er goed vanaf is gekomen. En verder ben ik het gewoon met iedereen eens over alles wat gezegd is
(oh Bieb, je kunt toch gewoon zeggen dat je wel een beetje gek op hem aan het worden bent? Dan gebruik je nog geen echte grote woorden hoor.)
Hoewel, nouja, vooruit dan: 80c en maat 39.
Alles goed gegaan in de tent! Ik reed van Eindhoven naar Raalte en ik had het zware weer echt achter mijn auto hangen. Heeeel dreigend. Op de camping kon ik net de auto neerzetten er de caravan ingaan en toen barstte het los. Maar het viel redelijk mee, veel regen en wind, maar geen enge dingen.
En om tien uur ofzo was het klaar, tentje opgezet en tot half 2 buiten gezeten.
Vandaag weer in O geweest. Bieb niet gezien Maar ik ben wel helemaal O-fan geworden, echt leuk daar! Leuke winkeltjes ook...
Fijn dat iedereen er goed vanaf is gekomen. En verder ben ik het gewoon met iedereen eens over alles wat gezegd is
(oh Bieb, je kunt toch gewoon zeggen dat je wel een beetje gek op hem aan het worden bent? Dan gebruik je nog geen echte grote woorden hoor.)
vrijdag 16 juli 2010 om 00:35